Ik krijg last van peristaltische bewegingen aan mijn slokdarm van zijn gekweel...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd het ''vrolijk kerstfeest'' gevoel van van dat nummer.
Grenade en Just the way you are en de rest van dat album vind ik best goed andersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg last van peristaltische bewegingen aan mijn slokdarm van zijn gekweel...
wehehe dat nummer is wel extreem kut ja. maar die zin ook, 'we're looking for something dumb to do' nou lekker romantisch als je je huwelijk al meteen benoemd als iets dom doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg last van peristaltische bewegingen aan mijn slokdarm van zijn gekweel...
Als ik een jaar of 14/15 was geweest had ik er misschien wel fan van geweest. Ik ben te oud voor die shitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Grenade en Just the way you are en de rest van dat album vind ik best goed anders
Haha, dat had ik niet eens gehoord! What a dumbassquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
wehehe dat nummer is wel extreem kut ja. maar die zin ook, 'we're looking for something dumb to do' nou lekker romantisch als je je huwelijk al meteen benoemd als iets dom doen
quote:
Yeah, blij mee!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef CindieY het volgende:
Zo, de week is weer doormidden. Bijna weekend!
Morgen nog en dan 10 dagen vakantie!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef CindieY het volgende:
Voor mij nog 1 dag gelukkigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef CindieY het volgende:
Heel... En zijn die lessen moeilijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe pijnlijk is het? Neem jij dan mijn lessen over?
Ik niet in ieder geval... Ik weet dat ik het beloofd heb een paar dagen terug, maar toen zag ik een vlinder vliegen en realiseerde me dat het leven toch nog best te pruimen is!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef themauster het volgende:
Hoeveel mensen zouden zich nou weer ophangen?
Morgen een uur toets en daarna een uur grammatica, zinnen ontledenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel... En zijn die lessen moeilijk?
Ah. Ik hou wel heel erg van Nederlands! Doe ze toch maar zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgen een uur toets en daarna een uur grammatica, zinnen ontledenen vrijdag gym1, een uur film kijken en dingen daarom heen en 't andere uur moet ik nog maar even zien.
Ghehe, okquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah. Ik hou wel heel erg van Nederlands! Doe ze toch maar zelf
Johan draaien ze alleen als ik niet luister. Het is een complot.quote:
COSquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef cosmick het volgende:
Ben al wel weer klaar met dit nummer hoor.
ja ik luisterde dus ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Johan draaien ze alleen als ik niet luister. Het is een complot.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef alors het volgende:
[..]geil hoor, misschien mag je de rest ook wel opspuiten.
Das vaak zo. Ik kan soms ook tegen mijn werk aanhikken maar als ik er dan ben kom ik er ook niet meer wegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ghehe, okAch, ik ben nu moe en heb er even geen zin in, maar als ik er weer eenmaal sta...
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:14 schreef alors het volgende:
[..]geil hoor, misschien mag je de rest ook wel opspuiten.
Moet je niet 24/7 luisteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef cosmick het volgende:
Ben al wel weer klaar met dit nummer hoor.
Ik sta ook geen heel lesuur te lullen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Das vaak zo. Ik kan soms ook tegen mijn werk aanhikken maar als ik er dan ben kom ik er ook niet meer weg![]()
En ik vind het leuk om andere mensen dingen (aan) te leren, maar voor een klas staan hou ik dan weer niet van. Presenteren vind ik dan weer wel leuk, maar dat duurt vaak maar een half uurtje
Ja maar iedereen zit je aan te kijken! Daar word ik verlegen van...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik sta ook geen heel lesuur te lullen hoorMinuutje of 20 is echt wel max.
Beste track van `t jaar?? #durftevragenquote:
Eén van de betere in ieder gevalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Beste track van `t jaar?? #durftevragen
Altijd handig inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef minthy het volgende:
Ah, Roos gaat het hebben over 1-persoons huishoudens. Tv maar wat harder, misschien steek ik nog iets op
Oeh, vertelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Altijd handig inderdaadVooral koken vind ik een gekut van hier tot en met. Nouja, hopelijk niet lang meer een 1persoons huishouden
Ik liep tegen heel veel aan toen ik er alleen voor kwam te staan, echt de domste dingen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Altijd handig inderdaadVooral koken vind ik een gekut van hier tot en met. Nouja, hopelijk niet lang meer een 1persoons huishouden
Samenwonen hè.quote:
Hopen wij ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik liep tegen heel veel aan toen ik er alleen voor kwam te staan, echt de domste dingen!![]()
Aardig bijgeleerd, dat dan weer wel!
En ik hoop dat het opschiet bij jullie, zou tof zijn![]()
En nu maar hopen dat ik niet weer aangesproken word op geroddel![]()
Uwquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Samenwonen hè.
[..]
Hopen wij ookEn hoezo geroddel?
Ah okquote:
goh wat gek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:12 schreef minthy het volgende:
Ik ga steeds meer van Roos houden en nu hoor ik ook nog dat ze single is!! Ik ga een bats-verzoek indienen
Zak over haar kop, dildo voorbinden en gaan!!quote:
Ik hoop dat ze nog eens in Zwolle komen, lekker met wat collega's heenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
SweatshopIn december maar eens live checken in Leeuwarden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |