Ik krijg last van peristaltische bewegingen aan mijn slokdarm van zijn gekweel...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd het ''vrolijk kerstfeest'' gevoel van van dat nummer.
Grenade en Just the way you are en de rest van dat album vind ik best goed andersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg last van peristaltische bewegingen aan mijn slokdarm van zijn gekweel...
wehehe dat nummer is wel extreem kut ja. maar die zin ook, 'we're looking for something dumb to do' nou lekker romantisch als je je huwelijk al meteen benoemd als iets dom doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg last van peristaltische bewegingen aan mijn slokdarm van zijn gekweel...
Als ik een jaar of 14/15 was geweest had ik er misschien wel fan van geweest. Ik ben te oud voor die shitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Grenade en Just the way you are en de rest van dat album vind ik best goed anders
Haha, dat had ik niet eens gehoord! What a dumbassquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
wehehe dat nummer is wel extreem kut ja. maar die zin ook, 'we're looking for something dumb to do' nou lekker romantisch als je je huwelijk al meteen benoemd als iets dom doen
quote:
Yeah, blij mee!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef CindieY het volgende:
Zo, de week is weer doormidden. Bijna weekend!
Morgen nog en dan 10 dagen vakantie!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef CindieY het volgende:
Voor mij nog 1 dag gelukkigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:55 schreef CindieY het volgende:
Heel... En zijn die lessen moeilijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoe pijnlijk is het? Neem jij dan mijn lessen over?
Ik niet in ieder geval... Ik weet dat ik het beloofd heb een paar dagen terug, maar toen zag ik een vlinder vliegen en realiseerde me dat het leven toch nog best te pruimen is!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:08 schreef themauster het volgende:
Hoeveel mensen zouden zich nou weer ophangen?
Morgen een uur toets en daarna een uur grammatica, zinnen ontledenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel... En zijn die lessen moeilijk?
Ah. Ik hou wel heel erg van Nederlands! Doe ze toch maar zelfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Morgen een uur toets en daarna een uur grammatica, zinnen ontledenen vrijdag gym1, een uur film kijken en dingen daarom heen en 't andere uur moet ik nog maar even zien.
Ghehe, okquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah. Ik hou wel heel erg van Nederlands! Doe ze toch maar zelf
Johan draaien ze alleen als ik niet luister. Het is een complot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |