I wonder why...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:22 schreef Sersjee het volgende:
Net op tijd de radio uit kunnen zetten...
Weer zo'n plaat waar ik wat vrolijker van word, kan er niks aan doenquote:
Op mijn verjaardag ging Prinses Diana de pijp uitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Joh, op de mijne is Theo van Gogh vermoord
Nee, maar de meeste jongere mensen kennen Billy Joel nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Want alleen oude lullen houden van dat nummer?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar de meeste jongere mensen kennen Billy Joel niet
quote:
Ik ken 't ook hoor, met m'n 23 jaren jong. Zo heul gek is dat toch niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog lang niet dus![]()
voor je kennis dan maar
Bedanktquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog lang niet dus![]()
voor je kennis dan maar
Het komt ergens uit de jaren '80 en is niet zo heel vaak te horen. Ik vind het ook niet gek, maar wel bijzonderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ken 't ook hoor, met m'n 23 jaren jong. Zo heul gek is dat toch niet?
Er gaat niks boven de jaren 80quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Het komt ergens uit de jaren '80 en is niet zo heel vaak te horen. Ik vind het ook niet gek, maar wel bijzonder
Ik heb ze wel bewust meegemaakt, maar ik vond er destijds niets aan. Ik begin het de laatste tijd te waarderenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:43 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Er gaat niks boven de jaren 80. Niet dat ik ze heb meegemaakt, maar toch.
Ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:54 schreef CindieY het volgende:
136 keer geflitst op weg naar je vriendin?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |