quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nou en offie!!!!!!!!! Ik hoop toch zoo dat Kate Nash ook nog even voorbij komt, met Doo Wah Doo natuurlijk, lekker veel draaien![]()
Laura Jansen graag ook nog, helemaal toppie! Misschien anders nog even Mis Montrieal en Jacqueline
![]()
![]()
En natuurlijk Caro Emerald, want die hoor je haast nooit, die moet echt vaker gedraaid worden!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/sarcasme]quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan die niet es voor de verandering twee weken MH zijn? Ik zit al bij de radio met m'n vlaggetje!
Een uitspraak die je voor platen @ 3FM slechts zelden kunt gebruikenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beetje uit de afdeling Charlatans waar wij eerder vandaag al blij van werden
Luister weer even Radio 2: Men at Work - It's a mistake. Dat heb ik ECHT in geen jaaaaren meer gehoord
Eens ja, ik heb een beetje het gevoel dat Caro geboycot wordt door 3fm. Nog erger heb ik dat met MIs Montrieal, daar hoor je echt nooit wat van. Ze doet zoveel dingen en niemand geeft haar ook maar een beetje aandacht. Terwijl het zo'n talent is met een gouden keeltje. Ze klinkt gewoon echt goed, alsof het uit het buitenland komt, zo accentloosquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En natuurlijk Caro Emerald, want die hoor je haast nooit, die moet echt vaker gedraaid worden!!!
The Coral - 1000 Years.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[/sarcasme]
Maar wat zou volgens jou dan wél de MH moeten worden?
En dat gebruikt ze niet alleen voor zingenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Terwijl het zo'n talent is met een gouden keeltje.
ja of Sam van Tim Knol, die van Gorillaz vind ik ook prima. Die van Eliza Doolittle vind ik ook wel geinig alleen ben ik bang dat ik me er op lange termijn ook ga ergeren.quote:
Wat denk je dat ik nu doequote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
O help, is het weer zover? Als het je niet bevalt, luister dan lekker naar een andere zender. Keuze zat!
ik zit nu bij Radio 2 omdat ze de zomer van 83 doen, jeugdsentiemntquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
O help, is het weer zover? Als het je niet bevalt, luister dan lekker naar een andere zender. Keuze zat!
Geloof me, het was ook niet aan jou gericht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit nu bij Radio 2 omdat ze de zomer van 83 doen, jeugdsentiemntbegrijp goed dat ik een aantal nummers daarvan niet bij 3FM hoor, of ik moet het aanvragen bij Gerard natuurlijk
qftquote:
En Coldplay, die hoor je echt maar een keer per jaar ofzo..quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Eens ja, ik heb een beetje het gevoel dat Caro geboycot wordt door 3fm. Nog erger heb ik dat met MIs Montrieal, daar hoor je echt nooit wat van. Ze doet zoveel dingen en niemand geeft haar ook maar een beetje aandacht. Terwijl het zo'n talent is met een gouden keeltje. Ze klinkt gewoon echt goed, alsof het uit het buitenland komt, zo accentloosKijk bij bijvoorbeeld een Elske DeWall heb ik altijd maar het gevoel dat ze wordt voorgetrokken omdat ze andere kwaliteiten heeft...
Ik ben een Beatlesuurtje begonnen. Wanneer brengen die weer es wat nieuws uit? Kan meteen MH worden!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef Sersjee het volgende:
Sterker nog, de naam die Michiel net noemde is de voornaam van hole1988... die die plaat hier continu postte.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:37 schreef -Hans- het volgende:
Ej dit werd hier toch laatst ook gepost??
Dit heb ik al jaren gezegd hier op FOK! (quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
qft
Maar waarom zou je geen kritiek mogen hebben? Het is publieke omroep, ik vind dat 3fm de taak heeft om wat minder makkelijke (=538) muziek te draaien. Zoveel mogelijk luisteraars trekken is een taak van de commerciele imo.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
Nog even over dat gesprek met een vriend van mij uit mijn klas (zie vorig topic). Ik ben het wel met hem eens dat de middagprogrammering erg richting commerciële hoek gaat. Ook gezien het feit dat Ekdom bijvoorbeeld tijdens EW geen platen mag draaien die niet in de computer staan (althans dat dacht ik) maakt 3fm weer ongeloofwaardig als publieke zender.
Zoals mijn slogan altijd al is geweest: Gaat het goed in de luistercijfers, dan is de kwaliteit beneden mate
Daar hoort nou QFT onderquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
qft
Maar waarom zou je geen kritiek mogen hebben? Het is publieke omroep, ik vind dat 3fm de taak heeft om wat minder makkelijke (=538) muziek te draaien. Zoveel mogelijk luisteraars trekken is een taak van de commerciele imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |