zeker!quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:18 schreef Paul-89 het volgende:
Venema,,
Ik zag je tweet over Example-Kickstarts gaat die vanavond nog voorbij komen ?![]()
Die clip.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Jaja Michiel vooral deze plaat draaien.. zit al zo te twijfelen of ik nog ff snel naar de sportschool moet gaan.
Ik denk 80-90, maar ik heb de gegevens niet paraat...quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:15 schreef Captain_Slow het volgende:
Weet iemand hier misschien het IQ van de gemiddelde 538 luisteraar? Op mijn werk hadden een aantal bouwvakkers dat opstaan en daar werd onder het kopje 'Wetenschapsnieuws' verteld dat het slecht is om in de zomer veel water te drinken, omdat je dan veel zout verliest door ook veel naar het toilet te gaan..
Dat kunnen mensen toch zelf wel bedenken?
In mijn vorige klas luisterde iedereen 538 en dat was toch een gymnasiumklas...quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk 80-90, maar ik heb de gegevens niet paraat...
Lekker handig, op je eigen collega's schieten...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen slachtoffers volgens een twitterende snol. Sorry, maar:
Ik rek het even op naar 80-95.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In mijn vorige klas luisterde iedereen 538 en dat was toch een gymnasiumklas...
Kunnen we oprekken naar 85-115.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:20 schreef Sersjee het volgende:
Nou, als ik de reacties hier soms lees, vraag ik me serieus af hoe het met de intelligentie van de 3FM-luisteraar gesteld is...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik rek het even op naar 80-95.
Ik weet niet hoe hoog dat percentage was toen ik nog op de middelbare school zat, maar ik wil daar NOOIT meer aan terugdenken...
Hier op atheneum is het net zo'n drama...quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In mijn vorige klas luisterde iedereen 538 en dat was toch een gymnasiumklas...
vmboers zijn wel meer kuddedieren...quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
Trouwens, net of IQ iets zegt over je muzieksmaak of zenderkeuze... Generaliserende lulkoek imnsho.
Dat dus.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:32 schreef Sersjee het volgende:
Trouwens, net of IQ iets zegt over je muzieksmaak of zenderkeuze... Generaliserende lulkoek imnsho.
Dat is ondertussen ook compleet vvt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vmboers zijn wel meer kuddedieren...
tja, ik merk het zelf in mijn vorige klasquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is ondertussen ook compleet vvt.
Havisten en vwo'ers schijnen sinds lange tijd ook geen eigen smaak meer te hebben.
20:34| Stone Roses - Fools Goldquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef Sersjee het volgende:
Hoorde ik daar tijdens het zappen zomaar Fools Gold? Klassiekertje!
Ja! hoor je veuls te weinig! Hopelijk wordt het di nieuwe MH!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
SIA ! Clap Your Hands. Wat een geweldige plaat. Hoop 'm vaker te horen. Wat een hit!
Kan die niet es voor de verandering twee weken MH zijn? Ik zit al bij de radio met m'n vlaggetje!quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja! hoor je veuls te weinig! Hopelijk wordt het di nieuwe MH!
Nou en offie!!!!!!!!! Ik hoop toch zoo dat Kate Nash ook nog even voorbij komt, met Doo Wah Doo natuurlijk, lekker veel draaienquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
SIA ! Clap Your Hands. Wat een geweldige plaat. Hoop 'm vaker te horen. Wat een hit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Beetje uit de afdeling Charlatans waar wij eerder vandaag al blij van werdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef Sersjee het volgende:
Hoorde ik daar tijdens het zappen zomaar Fools Gold? Klassiekertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |