Touchequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar het is ook een vreemde constatering dat het overige deel min of meer zielig of zwak zou zijn.
Hoi Links.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
Ik begrijp het, cijfers zijn nou eenmaal een ander verhaal dan al vrolijk rondnuancerend lekker freewheelen. Geeft niets.
De beperkte medemens kan ook prima door een ambtenaar een budget toegeschreven krijgen of de zaakjes daar door laten afhandelen. Waarom is een blanco cheque zoveel beter dan een gepast pakket van de overheid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Jij niet ... of misschien stiekem toch door plots met zulke termen te gaan spreken?
[..]
De gehandicaptenregelingen waren er juist om iets te kunnen opbouwen. Als je die plots gaat samenvoegen met de bijstand... dan hebben ze plots geen recht iets op te bouwen.
[..]
Jouw idee van de wereld is al net zo kreupel als je karikatuur van de beperkte medemens.
Ik heb met geen woord gerept over zieligheid. Er is echter een grote groep die tussen sloeber en topinkomen hangt. Die hangt niet aan staatsinfuus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die dragen procentueel vele malen minder bij. Dus vindt er een korting danwel subsidie plaats, gefinancieerd door de top. Dat is gewoon simpele logica.
Ik begrijp het, cijfers zijn nou eenmaal een ander verhaal dan al vrolijk rondnuancerend lekker freewheelen. Geeft niets.
Ach jij niet, maar het grootste gezanik van links op dit moment is dat de midden en lage inkomens ook geraakt worden, goh je meent het, 90% van de bevolking van Nederland wordt geraakt in een crisis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb met geen woord gerept over zieligheid. Er is echter een grote groep die tussen sloeber en topinkomen hangt.
Ik heb het niet over het rare gebruik van het PGB. Maar over het plan gehandicaptensteun en bijstand samen te voegen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De beperkte medemens kan ook prima door een ambtenaar een budget toegeschreven krijgen of de zaakjes daar door laten afhandelen. Waarom is een blanco cheque zoveel beter dan een gepast pakket van de overheid?
Ik weet waarom, omdat ze dan niet meer lang leve de lol alles kunnen spenderen zoveel ze willen maar verantwoording moeten afleggen, oehoehoe protest protest.
Zie het als een extra toelage.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het rare gebruik van het PGB. Maar over het plan gehandicaptensteun en bijstand samen te voegen.
Je moet vooral de bedrijven en topinkomens aanpakken om die sloebers te ontzien. Dan vertrekken ze naar het buitenland en heb je niks meer om te innen. Benieuwd hoe ze dan denken rond te komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:02 schreef waht het volgende:
Europese staten hebben sowieso veel te hoge staatsuitgaven. De correctie komt sowieso, de vraag is alleen hoe de overheid hiermee omgaat. De SP zal direct de private sector de nek omdraaien om alle luxepaardjes van het sociale stelsel dwangmatig in stand te houden, de meer zinnige partijen doen niet aan dergelijke waanzin.
Zoals de SP haar laatste plan om de inkomstenbelasting boven de 100.000 euro op 100% te stellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet vooral de bedrijven en topinkomens aanpakken om die sloebers te ontzien. Dan vertrekken ze naar het buitenland en heb je niks meer om te innen. Benieuwd hoe ze dan denken rond te komen.
Maar goed, lange termijn denken en economisch inzicht is links ontgaan.
Onderbuik. Ze zien dat op hun TV en denken: ik wil ook een grotere TV.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoals de SP haar laatste plan om de inkomstenbelasting boven de 100.000 euro op 100% te stellen.
De genieën daar, en er stemmen nog tonnen mensen op ook.
De invulling en uitvoering moet nog worden gegeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie het als een extra toelage.
Heb je voorbeelden dat ze weg gaan? Bedrijven gaan niet weg. Anders waren ze al weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je moet vooral de bedrijven en topinkomens aanpakken om die sloebers te ontzien. Dan vertrekken ze naar het buitenland en heb je niks meer om te innen. Benieuwd hoe ze dan denken rond te komen.
Ach, de SP is nog blijven hangen in een soort klassenstrijd. Alles wat geen arbeider is is verantwoordelijk voor al het kwaad op de aarde en daarvoor zullen zij boeten. Genoeg voedingsbodem voor rancune bij een dergelijke partij, elkaar lekker opstoken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Holle frasen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden dat ze weg gaan? Bedrijven gaan niet weg. Anders waren ze al weg.
Weet niet hoor, maar Henk en Ingrid stemmen ook gewoon SP.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onderbuik. Ze zien dat op hun TV en denken: ik wil ook een grotere TV.
En dat soort kaffert Henk & Ingrid uit. Volg jij het nog?
Vreemde logica...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden dat ze weg gaan? Bedrijven gaan niet weg. Anders waren ze al weg.
Nee, heb je concrete voorbeelden cq. uitspraken van bedrijven die weg gaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vreemde logica...
"Die mensen gaan niet op vakantie, anders waren ze al op vakantie"
En PvdA, zoals jij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar Henk en Ingrid stemmen ook gewoon SP.
Dan geven we arme sloebers toch minder geld?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom je met deze klets. Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan geven we arme sloebers toch minder geld?
Die gaan toch niet weg. Anders waren ze al weg.
Ja, ik en concollega's van me. Achter de coulissen liggen de plannen al klaar als het uit de klauwen loopt. we blijven hier niet zitten uit filantropische goeddoening. Zoek het lekker zelf uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, heb je concrete voorbeelden cq. uitspraken van bedrijven die weg gaan?
Ik stem geen PvdA, vriendelijke vriend.quote:
Productie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, heb je concrete voorbeelden cq. uitspraken van bedrijven die weg gaan?
De vraag was ook niet aan mij gesteld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Kom je met deze klets. Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dat is geen objectieve bron.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja, ik en concollega's van me. Achter de coulissen liggen de plannen al klaar als het uit de klauwen loopt. we blijven hier niet zitten uit filantropische goeddoening. Zoek het lekker zelf uit.
Maakt ook niet zoveel uit. Je stem stelt toch niets voor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik stem geen PvdA, vriendelijke vriend.
Oh, die illusie koester ik ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maakt ook niet zoveel uit. Je stem stelt toch niets voor.
Dan negeer je het. Het zal ons de pis niet lauw maken.quote:
Weggaan kan op vele verschillende manieren. Bedrijven die werk uitbesteden aan buitenlanders gaan ook op een manier weg. Daarmee treffen ze juist de groep waar de SP voor zegt op te komen. Maar dat kan ze geen reet schelen. De SP is voor gelijkheid, op welk niveau dat is lijkt irrelevant.quote:
Je gaat gewoon niet weg en je hebt geen bron. Zwak om dan te gaan schreeuwen dat bedrijven weg gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan negeer je het. Het zal ons de pis niet lauw maken.
Dat is al? Natuurlijk is dat al... anders was het ook geen voorbeeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is al. Heeft dus niks te maken met toekomsplannen.
Nogmaals dat gebeurt al gewoon door de globalisering, dat heeft niks te maken met de plannen van de SP.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:15 schreef waht het volgende:
[..]
Weggaan kan op vele verschillende manieren. Bedrijven die werk uitbesteden aan buitenlanders gaan ook op een manier weg. Daarmee treffen ze juist de groep waar de SP voor zegt op te komen. Maar dat kan ze geen reet schelen. De SP is voor gelijkheid, op welk niveau dat is lijkt irrelevant.
Dan is het ook geen voorbeeld dat bedrijven weggaan als.......vul maar in. Het is complete onzin om te zeggen dat bedrijven weggaan. Bangmakerij is het. Iets wat goed werkt bij de mensen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat is al? Natuurlijk is dat al... anders was het ook geen voorbeeld.
Zeg ik, negeer het maar gewoon. Zal ons aan de reet roesten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Je gaat gewoon niet weg en je hebt geen bron. Zwak om dan te gaan schreeuwen dat bedrijven weg gaan.
Je hebt gelijk hoor. Zeer grote bedrijven kwamen juist naar Nederland met hun hoofdkantoor/postbus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Dan is het ook geen voorbeeld dat bedrijven weggaan als.......vul maar in. Het is complete onzin om te zeggen dat bedrijven weggaan. Bangmakerij is het. Iets wat goed werkt bij de mensen.
Bronnen dat bedrijven weggaan heb je niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeg ik, negeer het maar gewoon. Zal ons aan de reet roesten.
Dat gejank als het zover is horen we dan toch niet meer. Ik zal je op Fok wel uitlachen.
De grote bedrijven blijven hier ook gewoon zitten ook in de toekomst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Zeer grote bedrijven kwamen juist naar Nederland met hun hoofdkantoor/postbus.
Lekker belasting ontduiken/ontwijken.
Don't worry. Veel, heel veel, Nederlandse bedrijven hebben her en der in de wereld containers staan als postadres. Beetje schuiven met de centen en als uitvalbasis als het elders te heet wordt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Zeer grote bedrijven kwamen juist naar Nederland met hun hoofdkantoor/postbus.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Don't worry. Veel, heel veel, Nederlandse bedrijven hebben her en der in de wereld containers staan als postadres. Beetje schuiven met de centen en als uitvalbasis als het elders te heet wordt.
Ja, dat zal moeten blijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef betyar het volgende:
[..]
De grote bedrijven blijven hier ook gewoon zitten ook in de toekomst.
Onzin, dat wekt argwaan bij klanten geschuif met dat soort constructies zal uiteindelijk klanten en dus geld kosten, kijk eens naar die nederlandse bedrijven met hun LTD's bedrijven nemen ze niet in dienst met die gekke engelse constructie. "Ze zullen wel wat te verbergen hebben, dat is niet pluis" is een veel voorkomende uitspraak.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Don't worry. Veel, heel veel, Nederlandse bedrijven hebben her en der in de wereld containers staan als postadres. Beetje schuiven met de centen en als uitvalbasis als het elders te heet wordt.
En bedrijven die op die manier belastingen willen ontwijken, blijven natuurlijk voor altijd in Nederland, hoe hoog de belastingdruk hier ook wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:25 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zal moeten blijken.
Maar met alle verschuivingen weet je het nooit.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin, dat wekt argwaan bij klanten geschuif met dat soort constructies zal uiteindelijk klanten en dus geld kosten, kijk eens naar die nederlandse bedrijven met hun LTD's bedrijven nemen ze niet in dienst met die gekke engelse constructie. "Ze zullen wel wat te verbergen hebben, dat is niet pluis" is een veel voorkomende uitspraak.
Argwaan bij klanten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin, dat wekt argwaan bij klanten geschuif met dat soort constructies zal uiteindelijk klanten en dus geld kosten, kijk eens naar die nederlandse bedrijven met hun LTD's bedrijven nemen ze niet in dienst met die gekke engelse constructie. "Ze zullen wel wat te verbergen hebben, dat is niet pluis" is een veel voorkomende uitspraak.
Welke bronnen wil je precies? Dat grote bedrijven elders al bedrijvig zijn en in het land van problemen de boel krimpen qua personeel onder de noemer "sanering" b.v. om dat elders te stallen? Volg je het nieuws wel? Dit soort tactieken zijn dagelijkse orde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Bronnen dat bedrijven weggaan heb je niet.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin, dat wekt argwaan bij klanten geschuif met dat soort constructies zal uiteindelijk klanten en dus geld kosten...
Argwaan bij klanten ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Argwaan bij klanten?
Google die naar Ierland is vertrokken heeft ze zoekresultaten gekost?
Bel voor de gein de klantenservice van UPS en vraag aan die Nederlands sprekende telefonist(e) of je iemand spreekt die zich in Nederland bevind.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Argwaan bij klanten?
Google die naar Ierland is vertrokken heeft ze zoekresultaten gekost?
Bronnen dat bedrijven weggaan als .......vul maar in. Je hebt nog steeds niks. Dus dan kan ik concluderen dat je lult. Zijn we ook weer klaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke bronnen wil je precies? Dat grote bedrijven elders al bedrijvig zijn en in het land van problemen de boel krimpen qua personeel onder de noemer "sanering" b.v. om dat elders te stallen? Volg je het nieuws wel? Dit soort tactieken zijn dagelijkse orde.
Of zoek je een krantknipsel waar de CEO's letterlijk gequote worden met "We gaan weg hoor".
Kom op. Ze zullen hun eigen glazen ingooien omdat jij op Fok een bronnetje nodig hebt. Als jij het inzicht niet hebt is het jammer. Meer niet. De gevolgen zullen er niet anders om zijn.
Ach twee bastaarden van dezelfde moeder.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Onderbuik. Ze zien dat op hun TV en denken: ik wil ook een grotere TV.
En dat soort kaffert Henk & Ingrid uit. Volg jij het nog?
Hoofdkantoor Europese UPS zit in Belgie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bel voor de gein de klantenservice van UPS en vraag aan die Nederlands sprekende telefonist(e) of je iemand spreekt die zich in Nederland bevind.
Lachen.
Wat zegt dat over de klantenservice?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoofdkantoor Europese UPS zit in Belgie.
Ja dat werkt altijd natuurlijk, net zoals Brussel die een Europese vliegtax wil invoeren en verwacht dat de rest van de wereld daarin meegaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als de VS loopholes gaat dichten kan/moet de EU/Nederland daar wel aan meedoen. Dan nog wat gaten dichten richting Azië.
Echt niks wat een landelijke partij kan afdwingen.
Niks. Net zoals het niks zegt dat de klantenservice in timboektoe zit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat zegt dat over de klantenservice?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |