Vrij droevig, naar ik mij kan herinneren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja hoe staat het met de NB de vanaf zaterdag? Ik heb het allemaal gemist
Heb je ze even verteld van de terroristische aanslagen in 2001?quote:
Waarom is zeewater zout?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Als je "waarom" intypt op Google, wat staat er dan bij jullie onderaan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Waarom is zeewater zout.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Drommeldaris het volgende:
Wajo, zie hem daar ff een talenknobbel hebben!quote:
Ga maar weer verder pokerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:15 schreef monkyyy het volgende:
"Waarom" is een incorrecte vraagstelling, gebruik in het vervolg "Waartoe" of "Waardoor".
Oke, ik ga weer, toedels.quote:
Waarover is beterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:15 schreef monkyyy het volgende:
"Waarom" is een incorrecte vraagstelling, gebruik in het vervolg "Waartoe" of "Waardoor".
nee hoor,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Sperma D, deze NB kan officieel los!
SVquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
nee hoor,
want ga nu slapen
Morgenavond bagger ikk er wel weer op los
ben jij er dan ook?
Zal ik doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Veel centjes verdienen Correcte beslissingen maken he!
Zal ik anders even steun gevenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Rezania het volgende:
Ik moet naar de wc, graag jullie steun.
ja sorry,quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]![]()
Kom dan niet, een beetje valse hoop geven
Doeiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik was ff vergeten waarom ik hier niet zo vaak meer kwam, maar ik weet het weer.
Succes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Rezania het volgende:
Ik moet naar de wc, graag jullie steun.
Alleen maar prima tochquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ik was ff vergeten waarom ik hier niet zo vaak meer kwam, maar ik weet het weer.
Hè wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zal ik anders even steun geven
Bedankt.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef LudoSanders het volgende:
Of je neemt gewoon goede stroomquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus we moeten stroom zo hard uitputten dat het een uur niets meer kan?
Ik moest lachen om die smiley.quote:
Maar LS vroeg er om!quote:
Doeii slaap lekker!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
Tot morgen lieve mensjes!
xxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxx
XXXXxxXxXXXquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
xxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxx
okéquote:
quote:
Dat die kerel gewoon lekker in zijn eigen topic blijftquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, oke. Dat was ook niet lief inderdaad.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
xxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxx
quote:
Trustenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
als HD en SD er vandoor gaan gaat DD er ook vandoor
Peace kak later
doeiiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
als HD en SD er vandoor gaan gaat DD er ook vandoor
Peace kak later
Nee, leg eens uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
denk ik wel want waren goeie topicsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien zit 'ie in die tijd van de maand.
Laat me raden: ze gingen over school en vroeg opstaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
denk ik wel want waren goeie topics
hquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden: ze gingen over school en vroeg opstaan?
maar ook over iemand die aan het stofzuigen wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden: ze gingen over school en vroeg opstaan?
Nou meid, het is toch wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar ook over iemand die aan het stofzuigen was
verklaar u naderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:31 schreef Bokkepootje het volgende:
Tja dan snap ik wel dat ze gesloten worden
quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En datzelfde lot ondergaat dit topic nu ook. Het is weer enkel en alleen SC met jou.
hier vind ik het niet leuk gaat over niksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat mag hier in mijn allereerste NB
Klaag dan over stofzuigende vrouwen en vroeg opstaan en pauw en witteman en andere zweefteefproblemen, hier mag het.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hier vind ik het niet leuk gaat over niks
Moet jou juist aanspreken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hier vind ik het niet leuk gaat over niks
Wie zijn er beter in pijpen: mannen of vrouwen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:36 schreef Bokkepootje het volgende:
Zijn hier vast nog wel creatieve mensen die een leuk onderwerp uit hun duim kunnen zuigen.
Kan ik niet over oordelen, niet genoeg vergelijkingsmateriaal. Jij wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie zijn er beter in pijpen: mannen of vrouwen?
Ik heb theorieën gehoord die best wel aannemelijk zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, niet genoeg vergelijkingsmateriaal. Jij wel?
Het is lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:40 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik kan niet gepijpt worden, terwijl ik wel benieuwd ben hoe dat voelt
Het is ernstig fijn. Maar ik denk dat gepenetreerd worden er wel dicht bij in de buurt komt, gok ik zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:40 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik kan niet gepijpt worden, terwijl ik wel benieuwd ben hoe dat voelt
Niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef Tchock het volgende:
Is iemand hier bekend in Amsterdam? Zo ja, is de zuiderzeeweg een beetje chill?
Ik woon in de buurt van Leiden zoals je al weet.quote:
Is dat een beetje een leuke stad om eens te kijken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Leiden zoals je al weet.
Hehe, dat wist ik inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Leiden zoals je al weet.
Ik dus ook, en dat is verdomd lastig als je moet beoordelen of iets een leuke buurt is of niet :\quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:52 schreef Bokkepootje het volgende:
Nee ik woon aan de andere kant van het land, dus heb je niet veel aan
Leidenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:54 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke stad om eens te kijken?
Ja hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:54 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke stad om eens te kijken?
Je hebt natuurlijk de grachten, verschillende musea, terrasjes etc.quote:
En studenten toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk de grachten, verschillende musea, terrasjes etc.
geweldige terrasjes aan het water (de poort !!)quote:
Een heleboel studenten ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
En studenten toch?dat moet haast wel
Misschien eens een dagje neuzen!
Oké, welterusten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:04 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen. Kan ik er op vertrouwen dat jullie de NB vol maken? Dat zou een grote eer zijn
Hopen dat het dan niet mega koud isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:04 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, binnenkort glazen huis in Leiden.
Als het net zoals vorig jaar wordt, ligt er straks een dik pak sneeuw.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:04 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hopen dat het dan niet mega koud is
Slaap lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:04 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen. Kan ik er op vertrouwen dat jullie de NB vol maken? Dat zou een grote eer zijn
Nou dan blijf ik lekker in Zeeland.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het net zoals vorig jaar wordt, ligt er straks een dik pak sneeuw.
Waar in Zeeland? Ik ken daar verschillende mensen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:06 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Nou dan blijf ik lekker in Zeeland.
Ah, ik ben niet zo'n museum mens, maar ik zie winkelsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
Voor Bokkepootje: http://portal.leiden.nl/n(...)f/eerste_keer_leiden
In Goesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar in Zeeland? Ik ken daar verschillende mensen.
Je kan inderdaad goed shoppen in de Haarlemmerstraat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:07 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet zo'n museum mens, maar ik zie winkelsShoppen!
Ik denk dat na 300 meter me portmonee al leeg isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:13 schreef Rezania het volgende:
Haarlemmerstraat
Midden in het centrum van Leiden treft u ruim één kilometer winkelplezier. De Haarlemmerstraat is de langste winkelstraat van Leiden en een must voor iedereen die eens een dagje goed wil winkelen. Naast de landelijke ketens treft u ook een grote variëteit aan kleine winkeltjes aan.
De eerste 300 meter valt tegen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:16 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik denk dat na 300 meter me portmonee al leeg is
Okee, dat scheelt dan wel weer. Ik denk dat ik gouw maar eens ga kijken voordat het weer helemaal bagger is!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
De eerste 300 meter valt tegen.Daarna begint het pas.
Je kan natuurlijk even in de Haarlemmerstraat kijken op Google Maps, kan je een impressie krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:19 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Okee, dat scheelt dan wel weer. Ik denk dat ik gouw maar eens ga kijken voordat het weer helemaal bagger is!
iPhone 4S een optie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Ik zat geduldig te wachten op de iPhone 5 als mijn eerste smartphone, vertelt Apple vrolijk dat ie niet komt.
Nee, joh, dan is de spanning erafquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk even in de Haarlemmerstraat kijken op Google Maps, kan je een impressie krijgen.
Had je al gereserveerd en betaald?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:20 schreef monkyyy het volgende:
Ik zat geduldig te wachten op de iPhone 5 als mijn eerste smartphone, vertelt Apple vrolijk dat ie niet komt.
Misschien wel, ben helemaal in de war nu. Weet niet wat ik moet.quote:
Moet ik je ook nog begeleiden in de stad?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:22 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Nee, joh, dan is de spanning erafik jump uit de trein en ik kijk wat me te wachten staat, anders is het allemaal zo voorgekouwd
Wel lief dat je het allemaal opzoekt
Nope.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:22 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Had je al gereserveerd en betaald?
Haha, pas maar op, je weet niet wat er uit de trein stapt XDquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet ik je ook nog begeleiden in de stad?
Pics?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:24 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Haha, pas maar op, je weet niet wat er uit de trein stapt XD
Stuur maar, kan ik misschien met hem die theorie testen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Is me school laptop, wel foto's van me vriend erop maar daar zit je niet op te wachten
Ik zeg; doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Is me school laptop, wel foto's van me vriend erop maar daar zit je niet op te wachten
Ik zie hetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuur maar, kan ik misschien met hem die theorie testen.
Jij had ze toch op je laptop staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:30 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik zie hetmaar waar moet ik ze vandaan halen dan ?
Nee, eentje van die vriend anders kan ik die theorie niet testen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:31 schreef Bokkepootje het volgende:
Je wilde toch een van mij zien.. XD die ben ik nu zoeken haha
Hey coban.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:32 schreef coban het volgende:
Omggg rezania hier?
Heyy rezzz leukste jongen van fokkkk![]()
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:35 schreef Bokkepootje het volgende:
Welke theorie wil je testen dan? (kan je uploaden vanaf je harde schijf?)
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:35 schreef Plastic_zak het volgende:
monkyyy
hou je van jongere jongens ?![]()
Dat is te jong.quote:
Je bent populairquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:37 schreef Rezania het volgende:
Gegroet fans.Ik hou van jullie allemaal.
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar ik ben al heel volwassen voor mijn leeftijd
Ok ok.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:38 schreef coban het volgende:
[..]
Blijf van rezania af! Hij is van mij.
Ik heb een vriend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar ik ben al heel volwassen voor mijn leeftijd
Welk programma?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:39 schreef Bokkepootje het volgende:
Echt een vrouw, snap niks van dat programma
Had je hem gister nacht moeten vertellen.quote:
Jaa hijs echt cuute en superliefquote:
Kijk bokkepootje, dit soort jongens zijn zegmaar eikels.quote:
hartpijnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
Oh fuck, ik neem al mijn woorden terug, ik bedoelde dit niet serieus, het was een grapje, en ik heb er spijt van. Mijn oprechte excuses.
Je klikt gewoon op computer en dan blader je naar de locatie van die foto.quote:
Ach Ik ben wel wat gewendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:40 schreef coban het volgende:
[..]
Kijk bokkepootje, dit soort jongens zijn zegmaar eikels.
Whehehe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Laat maar monkyyy, je hebt mijn hart gebroken
Gedaan maar hoe zet ik die hier op het forum (niet heel FOK hoeft het te zien)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je klikt gewoon op computer en dan blader je naar de locatie van die foto.
PM.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:42 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Gedaan maar hoe zet ik die hier op het forum (niet heel FOK hoeft het te zien)
Haha oke maar rezania is echt een goed persoon zou bijna verliefd wordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:41 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ach Ik ben wel wat gewendMaar bedankt voor de waarschuwing
Hij ziet er wel aardig uit.quote:
Voor mij... Moeilijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om een foto te uploaden!
Tsja, als je zoals ik zo'n 8 jaar actief bent op >10 verschillende fora snap je het op een gegeven moment wel.quote:
waarmeequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sorry, sorry, sorry
Zal ik het morgenavond bij je komen goedmaken?
Hahaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, als je zoals ik zo'n 8 jaar actief bent op >10 verschillende fora snap je het op een gegeven moment wel.![]()
25 alweerquote:
dat plaatje dat bokkepootje posttequote:
jaa wie is die vent eropquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
dat plaatje dat bokkepootje postte
/care ik wil gewoon fappen en dan slapen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik zoek een leuke Ik hem alleen in uniform maar vast wel ergens 1 in normale kleding
Op een jongen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
/care ik wil gewoon fappen en dan slapen.
Een lekker broodje döner dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ga me eigen toch niet opeten johhh
En zij is in het bezit van de enige foto op het hele internet waarop jij kan fappen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
/care ik wil gewoon fappen en dan slapen.
Op dit moment wel ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En zij is in het bezit van de enige foto op het hele internet waarop jij kan fappen natuurlijk.
2 voor mij, 4 voor jou.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een lekker broodje döner dan?Of twee, of drie
Jij bent echt een chimeid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
een halve fatsoelijke
Zullen we pingen xdxdxdxdxxdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ha ze is tog chimeid zij se net p:: heb je ping sgatje? p::
Wel lief!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
een halve fatsoelijke
Gadverdammequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
een halve fatsoelijke
Turken-taaltje voor mooie dame.quote:
Lieve pz, dat zijn armen. Geen benen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
GadverdammeDie puntige knieën, walgelijk
ja is goet tog p:; spreken we zaterdag af in holly ik brneg ons wel met m3 maar moet eerst hambugrs draaien bij maccie p::quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:57 schreef coban het volgende:
[..]
Zullen we pingen xdxdxdxdxxd
8272GH72
We pinguhhh
NEINquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Rezania het volgende:
Willen alle UDOWU'ers teruggaan naar UDOWU? Bedankt.
Hehe, als ik dat doe... danneee... is de 4 jaar relatie voorbij.. liever nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:00 schreef Rezania het volgende:
Oké, nu dat ik weet wat van de trein afkomt, wil je nog steeds naar Leiden komen?
Jammer Rezzoboyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hehe, als ik dat doe... danneee... is de 4 jaar relatie voorbij.. liever nietmaar ik kan wel zwaaien als jij "heel toevallig" langskomt
quote:
Dictator Rezania beveelt het jullie.quote:
Oké jammer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hehe, als ik dat doe... danneee... is de 4 jaar relatie voorbij.. liever nietmaar ik kan wel zwaaien als jij "heel toevallig" langskomt
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dictator Rezania beveelt het jullie.
quote:
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké jammer.Als je nog meer informatie over Leiden wilt kan je me altijd een DM sturen.
Mennir baas der kaas baas bazenshit wil dat jullie weggaan.quote:
Da's goed hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké jammer.Als je nog meer informatie over Leiden wilt kan je me altijd een DM sturen.
Nam jij dit serieus dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Oeh ja, met randoms van het internet afspreken, dat lijkt me een goed plan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Ga ik zondag doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mennir baas der kaas baas bazenshit wil dat jullie weggaan.
Oh eigenlijk wel.quote:
Neem een wapen mee voor het geval het een verkrachter is. Tenzij je van geforceerde kontsecks houdt, in dat geval: veel plezier.quote:
Ik ook niet, maar is toch wel grappig, net als foto;s zoek je op hyves vind je ze ook (heb geen hyves/faccebook/twitter/ andere bagger)quote:
Check mijn sig.quote:
Dus jij was dat niet? Ik dacht al, die geeft wel heel makkelijk foto's weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:06 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar is toch wel grappig, net als foto;s zoek je op hyves vind je ze ook (heb geen hyves/faccebook/twitter/ andere bagger)
Ik ben het wel, maar mij intresseert het geen fuck, moeten ze me komen opzoeken op de kazerne? ik wens ze succesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check mijn sig.
[..]
Dus jij was dat niet? Ik dacht al, die geeft wel heel makkelijk foto's weg.
Oh, maar wel een mooie foto hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:08 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik ben het wel, maar mij intresseert het geen fuck, moeten ze me komen opzoeken op de kazerne? ik wens ze succes
Wat, ik ben serieus hier. Ik ken wel lelijkere mensen.quote:
Die zijn er altijd, ben wel blij dat ik geen 200 kg weeg en 1,56quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, ik ben serieus hier. Ik ken wel lelijkere mensen.
Dat bedoel ik nou maar, accepteer dat compliment nou maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:11 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Die zijn er altijd, ben wel blij dat ik geen 200 kg weeg en 1,56
Oke!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou maar, accepteer dat compliment nou maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |