quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dictator Rezania beveelt het jullie.
quote:
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké jammer.Als je nog meer informatie over Leiden wilt kan je me altijd een DM sturen.
Mennir baas der kaas baas bazenshit wil dat jullie weggaan.quote:
Da's goed hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké jammer.Als je nog meer informatie over Leiden wilt kan je me altijd een DM sturen.
Nam jij dit serieus dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Oeh ja, met randoms van het internet afspreken, dat lijkt me een goed plan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Ga ik zondag doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mennir baas der kaas baas bazenshit wil dat jullie weggaan.
Oh eigenlijk wel.quote:
Neem een wapen mee voor het geval het een verkrachter is. Tenzij je van geforceerde kontsecks houdt, in dat geval: veel plezier.quote:
Ik ook niet, maar is toch wel grappig, net als foto;s zoek je op hyves vind je ze ook (heb geen hyves/faccebook/twitter/ andere bagger)quote:
Check mijn sig.quote:
Dus jij was dat niet? Ik dacht al, die geeft wel heel makkelijk foto's weg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:06 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar is toch wel grappig, net als foto;s zoek je op hyves vind je ze ook (heb geen hyves/faccebook/twitter/ andere bagger)
Ik ben het wel, maar mij intresseert het geen fuck, moeten ze me komen opzoeken op de kazerne? ik wens ze succesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Check mijn sig.
[..]
Dus jij was dat niet? Ik dacht al, die geeft wel heel makkelijk foto's weg.
Oh, maar wel een mooie foto hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:08 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik ben het wel, maar mij intresseert het geen fuck, moeten ze me komen opzoeken op de kazerne? ik wens ze succes
Wat, ik ben serieus hier. Ik ken wel lelijkere mensen.quote:
Die zijn er altijd, ben wel blij dat ik geen 200 kg weeg en 1,56quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat, ik ben serieus hier. Ik ken wel lelijkere mensen.
Dat bedoel ik nou maar, accepteer dat compliment nou maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:11 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Die zijn er altijd, ben wel blij dat ik geen 200 kg weeg en 1,56
Oke!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou maar, accepteer dat compliment nou maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |