Een lekker broodje döner dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ga me eigen toch niet opeten johhh
En zij is in het bezit van de enige foto op het hele internet waarop jij kan fappen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
/care ik wil gewoon fappen en dan slapen.
Op dit moment wel ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En zij is in het bezit van de enige foto op het hele internet waarop jij kan fappen natuurlijk.
2 voor mij, 4 voor jou.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een lekker broodje döner dan?Of twee, of drie
Jij bent echt een chimeid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
een halve fatsoelijke
Zullen we pingen xdxdxdxdxxdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ha ze is tog chimeid zij se net p:: heb je ping sgatje? p::
Wel lief!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
een halve fatsoelijke
Gadverdammequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:56 schreef Bokkepootje het volgende:
[ afbeelding ]
een halve fatsoelijke
Turken-taaltje voor mooie dame.quote:
Lieve pz, dat zijn armen. Geen benen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
GadverdammeDie puntige knieën, walgelijk
ja is goet tog p:; spreken we zaterdag af in holly ik brneg ons wel met m3 maar moet eerst hambugrs draaien bij maccie p::quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:57 schreef coban het volgende:
[..]
Zullen we pingen xdxdxdxdxxd
8272GH72
We pinguhhh
NEINquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:53 schreef Rezania het volgende:
Willen alle UDOWU'ers teruggaan naar UDOWU? Bedankt.
Hehe, als ik dat doe... danneee... is de 4 jaar relatie voorbij.. liever nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:00 schreef Rezania het volgende:
Oké, nu dat ik weet wat van de trein afkomt, wil je nog steeds naar Leiden komen?
Jammer Rezzoboyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hehe, als ik dat doe... danneee... is de 4 jaar relatie voorbij.. liever nietmaar ik kan wel zwaaien als jij "heel toevallig" langskomt
quote:
Dictator Rezania beveelt het jullie.quote:
Oké jammer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 02:02 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hehe, als ik dat doe... danneee... is de 4 jaar relatie voorbij.. liever nietmaar ik kan wel zwaaien als jij "heel toevallig" langskomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |