Klaag dan over stofzuigende vrouwen en vroeg opstaan en pauw en witteman en andere zweefteefproblemen, hier mag het.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hier vind ik het niet leuk gaat over niks
Moet jou juist aanspreken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hier vind ik het niet leuk gaat over niks
Wie zijn er beter in pijpen: mannen of vrouwen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:36 schreef Bokkepootje het volgende:
Zijn hier vast nog wel creatieve mensen die een leuk onderwerp uit hun duim kunnen zuigen.
Kan ik niet over oordelen, niet genoeg vergelijkingsmateriaal. Jij wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie zijn er beter in pijpen: mannen of vrouwen?
Ik heb theorieën gehoord die best wel aannemelijk zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, niet genoeg vergelijkingsmateriaal. Jij wel?
Het is lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:40 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik kan niet gepijpt worden, terwijl ik wel benieuwd ben hoe dat voelt
Het is ernstig fijn. Maar ik denk dat gepenetreerd worden er wel dicht bij in de buurt komt, gok ik zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:40 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik kan niet gepijpt worden, terwijl ik wel benieuwd ben hoe dat voelt
Niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef Tchock het volgende:
Is iemand hier bekend in Amsterdam? Zo ja, is de zuiderzeeweg een beetje chill?
Ik woon in de buurt van Leiden zoals je al weet.quote:
Is dat een beetje een leuke stad om eens te kijken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Leiden zoals je al weet.
Hehe, dat wist ik inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Leiden zoals je al weet.
Ik dus ook, en dat is verdomd lastig als je moet beoordelen of iets een leuke buurt is of niet :\quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:52 schreef Bokkepootje het volgende:
Nee ik woon aan de andere kant van het land, dus heb je niet veel aan
Leidenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:54 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke stad om eens te kijken?
Ja hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:54 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke stad om eens te kijken?
Je hebt natuurlijk de grachten, verschillende musea, terrasjes etc.quote:
En studenten toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk de grachten, verschillende musea, terrasjes etc.
geweldige terrasjes aan het water (de poort !!)quote:
Een heleboel studenten ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
En studenten toch?dat moet haast wel
Misschien eens een dagje neuzen!
Oké, welterusten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:04 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen. Kan ik er op vertrouwen dat jullie de NB vol maken? Dat zou een grote eer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |