Niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef Tchock het volgende:
Is iemand hier bekend in Amsterdam? Zo ja, is de zuiderzeeweg een beetje chill?
Ik woon in de buurt van Leiden zoals je al weet.quote:
Is dat een beetje een leuke stad om eens te kijken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Leiden zoals je al weet.
Hehe, dat wist ik inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van Leiden zoals je al weet.
Ik dus ook, en dat is verdomd lastig als je moet beoordelen of iets een leuke buurt is of niet :\quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:52 schreef Bokkepootje het volgende:
Nee ik woon aan de andere kant van het land, dus heb je niet veel aan
Leidenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:54 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke stad om eens te kijken?
Ja hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:54 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Is dat een beetje een leuke stad om eens te kijken?
Je hebt natuurlijk de grachten, verschillende musea, terrasjes etc.quote:
En studenten toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk de grachten, verschillende musea, terrasjes etc.
geweldige terrasjes aan het water (de poort !!)quote:
Een heleboel studenten ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
En studenten toch?dat moet haast wel
Misschien eens een dagje neuzen!
Oké, welterusten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:04 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen. Kan ik er op vertrouwen dat jullie de NB vol maken? Dat zou een grote eer zijn
Hopen dat het dan niet mega koud isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:04 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, binnenkort glazen huis in Leiden.
Als het net zoals vorig jaar wordt, ligt er straks een dik pak sneeuw.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:04 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Hopen dat het dan niet mega koud is
Slaap lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:04 schreef Tchock het volgende:
Ik ga slapen. Kan ik er op vertrouwen dat jullie de NB vol maken? Dat zou een grote eer zijn
Nou dan blijf ik lekker in Zeeland.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als het net zoals vorig jaar wordt, ligt er straks een dik pak sneeuw.
Waar in Zeeland? Ik ken daar verschillende mensen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:06 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Nou dan blijf ik lekker in Zeeland.
Ah, ik ben niet zo'n museum mens, maar ik zie winkelsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
Voor Bokkepootje: http://portal.leiden.nl/n(...)f/eerste_keer_leiden
In Goesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar in Zeeland? Ik ken daar verschillende mensen.
Je kan inderdaad goed shoppen in de Haarlemmerstraat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:07 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet zo'n museum mens, maar ik zie winkelsShoppen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |