quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En datzelfde lot ondergaat dit topic nu ook. Het is weer enkel en alleen SC met jou.
hier vind ik het niet leuk gaat over niksquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat mag hier in mijn allereerste NB
Klaag dan over stofzuigende vrouwen en vroeg opstaan en pauw en witteman en andere zweefteefproblemen, hier mag het.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hier vind ik het niet leuk gaat over niks
Moet jou juist aanspreken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hier vind ik het niet leuk gaat over niks
Wie zijn er beter in pijpen: mannen of vrouwen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:36 schreef Bokkepootje het volgende:
Zijn hier vast nog wel creatieve mensen die een leuk onderwerp uit hun duim kunnen zuigen.
Kan ik niet over oordelen, niet genoeg vergelijkingsmateriaal. Jij wel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie zijn er beter in pijpen: mannen of vrouwen?
Ik heb theorieën gehoord die best wel aannemelijk zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, niet genoeg vergelijkingsmateriaal. Jij wel?
Het is lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:40 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik kan niet gepijpt worden, terwijl ik wel benieuwd ben hoe dat voelt
Het is ernstig fijn. Maar ik denk dat gepenetreerd worden er wel dicht bij in de buurt komt, gok ik zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:40 schreef Bokkepootje het volgende:
Ik kan niet gepijpt worden, terwijl ik wel benieuwd ben hoe dat voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |