Doeii slaap lekker!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
Tot morgen lieve mensjes!
xxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxx
XXXXxxXxXXXquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
xxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxx
okéquote:
quote:
Dat die kerel gewoon lekker in zijn eigen topic blijftquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, oke. Dat was ook niet lief inderdaad.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:23 schreef SpermaDonor het volgende:
xxxx
xxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxx
quote:
Trustenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
als HD en SD er vandoor gaan gaat DD er ook vandoor
Peace kak later
doeiiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:25 schreef Drommeldaris het volgende:
als HD en SD er vandoor gaan gaat DD er ook vandoor
Peace kak later
Nee, leg eens uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
denk ik wel want waren goeie topicsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien zit 'ie in die tijd van de maand.
Laat me raden: ze gingen over school en vroeg opstaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
denk ik wel want waren goeie topics
hquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden: ze gingen over school en vroeg opstaan?
maar ook over iemand die aan het stofzuigen wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat me raden: ze gingen over school en vroeg opstaan?
Nou meid, het is toch wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
maar ook over iemand die aan het stofzuigen was
verklaar u naderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:31 schreef Bokkepootje het volgende:
Tja dan snap ik wel dat ze gesloten worden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |