De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard knock life alles dit datquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:42 schreef Rezania het volgende:
Het leven is niet zwaar, in ieder geval niet in Nederland.
Godver rez. Ik wilde net ook zo'n plaatje posten. Net ook al in dat leren pijpen topic. wij zijn echt GMTAquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Het leven is zo zwaar in Nederland.
oja dat kan, ik had ipadres later toegevoegd in de tabel, maar de query nog niet geupdate. maar nu is boeboe over, dus ga ik slapie doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ok, dalando, problem found;
Unknown column 'ipadres' in 'where clause'
Kan gebeuren, dus opgelost. Trusten!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
oja dat kan, ik had ipadres later toegevoegd in de tabel, maar de query nog niet geupdate. maar nu is boeboe over, dus ga ik slapie doen.
We zijn gewoon voor elkaar gemaakt Mama Beer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godver rez. Ik wilde net ook zo'n plaatje posten. Net ook al in dat leren pijpen topic. wij zijn echt GMTA
Dat vind jij misschien.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Welterusten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
oja dat kan, ik had ipadres later toegevoegd in de tabel, maar de query nog niet geupdate. maar nu is boeboe over, dus ga ik slapie doen.
Jij ook trustenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, als ik jou was zou ik nu naar het ziekenhuis gaan om je maag leeg te laten pompen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef aight1 het volgende:
kan je ook hiv krijgen van je eigen bloed
Jazeker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef aight1 het volgende:
kan je ook hiv krijgen van je eigen bloed
Maar dat wist ik alquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zijn gewoon voor elkaar gemaakt Mama Beer.
Dat je hiv hebt betekend niet dat je aids krijgt.quote:
ik geef mn aids wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je hiv hebt betekend niet dat je aids krijgt.
Maar het is wel een gevolg ervan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je hiv hebt betekend niet dat je aids krijgt.
Een mogelijk gevolg ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar het is wel een gevolg ervan.
Laatst gekocht op een markt, ¤450,- echt fantastisch! Wel op de grond gegooit en kapot gestampt, had het toch gekocht, dus was toch van mij!11!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
Hoeveel kost aids? Ik wil graag kopen voor iemand die ik haat.
Wat?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geef maar, ik heb het al gekregen van Rez.
Je kunt ook iemand neuken die aids heeft en daarna diegene neuken die haat en dan heeft ie ook aids.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
Hoeveel kost aids? Ik wil graag kopen voor iemand die ik haat.
Oh dus ik moet aight op de grond gooien en op hem stampen tot hij kapot is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatst gekocht op een markt, ¤450,- echt fantastisch! Wel op de grond gegooit en kapot gestampt, had het toch gekocht, dus was toch van mij!11!!
thnxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dus ik moet aight op de grond gooien en op hem stampen tot hij kapot is?
Dan moet ik nog trouwen en alles dus laatmaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kunt ook iemand neuken die aids heeft en daarna diegene neuken die haat en dan heeft ie ook aids.
Ja, denk het wel. Je kunt het altijd proberenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef coban het volgende:
[..]
Klopt. Maar aangezien het tot nu toe niet te genezen is, is het vrij normaal dat iemand met hiv ook aids krijgt.quote:
Ja kan je ook even bareback laten nemen door Spouwer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef coban het volgende:
[..]
Of of of.. je vraagt iemand met aids of je zijn/haar bloed mag en dan bij die ene injecteren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Dan moet ik nog trouwen en alles dus laatmaar.
Als je hem neerschiet voordat hij aids krijgt heeft hij nooit aids gekregen van hiv en is de 100% oorzaak-gevolg dus niet meer 100%.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt. Maar aangezien het tot nu toe niet te genezen is, is het vrij normaal dat iemand met hiv ook aids krijgt.
Ja zo ga ik het doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of of of.. je vraagt iemand met aids of je zijn/haar bloed mag en dan bij die ene injecteren.
Haal diep adem, houdt je adem even in en adem dan langzaam uit.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haal diep adem, houdt je adem even in en adem dan langzaam uit.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alle cliché "oplossingen" vermijden en gewoon wachten. Anders vererger je het alleen maar.
Nectar, over mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
Hahahaha wie was ookalweer van mag ik een injectie van je baasheid?
Dat was echt een bazenzin
Maar dat is niet aan de ziekte-gerelateerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je hem neerschiet voordat hij aids krijgt heeft hij nooit aids gekregen van hiv en is de 100% oorzaak-gevolg dus niet meer 100%.![]()
Dat werkt echt hoor.quote:
Dit is nog steeds ONZ hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar dat is niet aan de ziekte-gerelateerd
Aids injectie. Het is wel strafbaar trouwensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ja zo ga ik het doen
Yo aight mag ik een injectie van je aids?
Oh, en onze semi-intellectuele gesprekken dan? Hmmm? Was dat ook niet serieus?quote:
Zijn er mensen die dat serieus doen danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aids injectie. Het is wel strafbaar trouwens
Ik hik gewoon door zonder adem te halenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat werkt echt hoor.Iets met het ontspannen van een spiertje of zo.
Wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef coban het volgende:
Als ik hik zeggen mijn ouders: yeey je gaat eindelijk groeien 1!1!-
Nee, ik gokte maar wat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, en onze semi-intellectuele gesprekken dan? Hmmm? Was dat ook niet serieus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
4/5 jaar terug was er een homoseksuele man (volgens mij was het zelfs een koppeltje) met aids die andere homo's terwijl ze gedrogeerd waren injecteerde met hun bloed waardoor ze aids kregen. Hele rechtzaak/mediahype en allesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:55 schreef coban het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat serieus doen dan![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik gokte maar wat.Oke dan. KusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Welterusten.quote:
Heb ik ook van gehoord, dat soort mensen sporen niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
4/5 jaar terug was er een homoseksuele man (volgens mij was het zelfs een koppeltje) met aids die andere homo's terwijl ze gedrogeerd waren injecteerde met hun bloed waardoor ze aids kregen. Hele rechtzaak/mediahype en alles
Wat een debielquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
4/5 jaar terug was er een homoseksuele man (volgens mij was het zelfs een koppeltje) met aids die andere homo's terwijl ze gedrogeerd waren injecteerde met hun bloed waardoor ze aids kregen. Hele rechtzaak/mediahype en alles
Dat je groeit als je hikt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
[..]
Haha dat is toch zo dat ze dat altijd zeggen
Wat de?quote:Milf (33) lokt puber (14) voor seks
In Engeland diende vandaag de rechtszaak tegen ene Claire Marquis. Deze 33-jarige moeder van twee kindjes wist op handige wijze een 14-jarige jongen aan te zetten tot ontuchtige handelingen. De rechtbank van Chelmsford heeft vandaag besloten haar niet op water en brood te zetten.
De vrouw uit Leigh-on-Sea, in het Engelse graafschap Essex, leerde het knaapje kennen via de gamenetwerken van PlayStation en Xbox. Marquis deed zich voor als een 24-jarige verpleegster om hem te verleiden. Vervolgens wisselden zij telefoonnummers met elkaar uit waarna zij naaktfoto's van zichzelf naar hem stuurde.
De puber werd overgehaald om ook zelf wat naaktfoto's te sturen. Ook moedigde zij de jongen uit Cheshire uit voor een sekssessie voor de webcam. Marquis wilde zelfs een hotelkamer regelen om samen een nummertje te maken, maar deze ontmoeting heeft nooit plaatsgevonden.
De geile activiteiten hielden anderhalf jaar aan tot de echtgenoot van de milf roet in het eten kwam gooien. Hij ontdekte waar zijn vrouw mee bezig was en lichtte de politie in. Toen het bedrog eenmaal uitkwam, bleek de knaap inmiddels als een blok te zijn gevallen voor Marquis en was hij ontroostbaar toen hij het verhaal van meneer Marquis hoorde.
De jonge vrouw, door de rechter als 'duister' bestempeld, heeft bekend schuldig te zijn aan vijf zedendelicten. Hij veroordeelde de vrouw tot een jaar voorwaardelijke celstraf. Wel moet ze 200 uur onbetaald schoffelen en staat ze de komende tien jaar in het register voor zedendelinquenten.
Zal wel fabeltje zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat je groeit als je hikt?Nooit van gehoord
* Rezania geeft Mama Beer een tik, want boeren is vies.quote:
Dat was ineens wel agressief om op zo'n in ene reactie te reagerenquote:
Wat kijk je dang?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:09 schreef coban het volgende:
Zal ik nog een episode kaikkeeeee
Jaahaaa
Ik ga denk ik ook verhuizen naar mijn series/filmsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef Rezania het volgende:
SV is gewoon vertrokken naar Nachtbagger.
Dat klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef Rezania het volgende:
SV is gewoon vertrokken naar Nachtbagger.
Doe nou niet, dan wordt het helemaal dood hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook verhuizen naar mijn series/films
Ik zal me toch moeten excuseren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe nou niet, dan wordt het helemaal dood hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een bazenserie. Ik ben net begonnen met Fringe. Ook een aanrader trouwens. Een van de beste serie die ik tot nu gezien heb imo.quote:Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal me toch moeten excuseren.Je gaat je gang maar, ik vertrek wel naar nachtbagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is een bazenserie. Ik ben net begonnen met Fringe. Ook een aanrader trouwens. Een van de beste serie die ik tot nu gezien heb imo.Dan is coban helemaal alleen hier.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oke dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar, ik vertrek wel naar nachtbagger.Dan is coban helemaal alleen hier.
BBQ.quote:
Oké.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog, heel af en toe. Ben nu Fringe aan het kijken.
gast, dat eet nog irritanter als je vierkante appels hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef Rezania het volgende:
Hoezo moeten appels rond zijn? Weet je wel niet hoe irritant dat eet?Kunnen ze geen vierkante appels kweken?
Ik eet appels altijd met een mes, vierkant is dan handiger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gast, dat eet nog irritanter als je vierkante appels hebt
Idd, ze moeten gewoon allemaal een bananenvorm hebben, dat is veel handiger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gast, dat eet nog irritanter als je vierkante appels hebt
Appaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, ze moeten gewoon allemaal een bananenvorm hebben, dat is veel handiger.
Ook veel makkelijker te schillen dan
Geweldige seriequote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog, heel af en toe. Ben nu Fringe aan het kijken.
Een banapple?quote:
Banapples zijn zo baas, die kunnen die naam wel hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een banapple?Ik wil niks met een ban en Apple te maken hebben.
Het is gewoon Appaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Banapples zijn zo baas, die kunnen die naam wel hebben.
Inderdaad. Ik wist niet dat het zo goed was. Ik zag het op tpb staan en ik dacht, ik download het gewoon en kijk dan wel. Best goed in de smaak gevallen. Ben nu afl. 4 van S01 aan het kijken. Net begonnen, dus niks zeggenquote:
Probeer eens de sub-urbs, je hoeft natuurlijk niet speciaal in Manhattan te verblijven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:44 schreef Boterbartje het volgende:
pff wat zijn hotels in new york kanker duur
ja ik weet, met metro ben je toch zo in manhattan maar ik keek naar beetje harlem of achter centralpark toch kutduurquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Probeer eens de sub-urbs, je hoeft natuurlijk niet speciaal in Manhattan te verblijven.
Wtf is jouw probleem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
of je moet in een slaapkamer met 12 andere schetenlatende kankerturken zitten en al dat lawaai en slechte matrassen
Hehe, ik zeg niks. Wel een "aparte" serie, dat wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik wist niet dat het zo goed was. Ik zag het op tpb staan en ik dacht, ik download het gewoon en kijk dan wel. Best goed in de smaak gevallen. Ben nu afl. 4 van S01 aan het kijken. Net begonnen, dus niks zeggen
Achter Centralpark is ook duur, alles rond Centralpark is duur.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik weet, met metro ben je toch zo in manhattan maar ik keek naar beetje harlem of achter centralpark toch kutduur
ja maar echt erachter, einde van dat eiland upper manhattan, daar komt geen kip manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Achter Centralpark is ook duur, alles rond Centralpark is duur.
Ik zag wel na wat zoeken dat het weer op de NLse tv komt in November. Het 4e seizoen danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hehe, ik zeg niks. Wel een "aparte" serie, dat wel.Heb het alleen te lang niet meer gezien om details terug te halen, moet het dus nodig weer eens kijken.
Houd het er maar op dat heel Manhattan duur is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar echt erachter, einde van dat eiland upper manhattan, daar komt geen kip man
Tering he, kijk bij hostels als je hotels te duur vindt. Tuurlijk is het duur als je in het centrum naar hotels aan het zoeken bentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
of je moet in een slaapkamer met 12 andere schetenlatende kankerturken zitten en al dat lawaai en slechte matrassen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zag wel na wat zoeken dat het weer op de NLse tv komt in November. Het 4e seizoen dan. Dus ik probeer het een beetje bij te spijkeren voordat het op de tv komt, maar waarschijnlijk heb ik S04 al gezien voordat het op de TV hier komt.
Monk dan weer niet, maar die andere twee ook inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dat had ik met Dexter, Monk, en Chuck. Allemaal net afgekeken, kwam het allemaal op tv
Kankerturken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
Achja, Chuck loop ik nu alweer een seizoen van achter denk ik. Ik vind op tv kijken ook niet echt praktisch, altijd reclame tussendoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Monk dan weer niet, maar die andere twee ook inderdaad. Toevallig heb ik Fringe zo lang afgehouden, omdat ik dacht dat het niet zoveel zou zijn. Maar datzelfde gevoel had ik ook met Breaking bad, dus dat zegt veel over mijn gevoel jegens series
Ik dacht dat IK aan dementie leedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van welke serie dan? Of had ik dat al gevraagd?
ik ken je al langer dan vandaag en je bent gewoon kapotschijnheilig ik weet genoeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:58 schreef Boterbartje het volgende:
sorry man MK niet echt beledigend bedoelt tegen over jou wist niet dat je zo licht geraakt was ok sorry jij bent toch Marokkaans enzo? maar toch sorry man alles goed ok
Maar wel beledigend tegenover mij dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:58 schreef Boterbartje het volgende:
sorry man MK niet echt beledigend bedoelt tegen over jou wist niet dat je zo licht geraakt was ok sorry jij bent toch Marokkaans enzo? maar toch sorry man alles goed ok
Ohja, sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ik dacht dat IK aan dementie leed
Supernatural
Je vloekt, je beledigt mij, ik ben Christen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:01 schreef Boterbartje het volgende:
GODVERDOMME MAN ik wil niemand beledigen maar als ik iets schrijf voel je je gelijk aangesproken man. Jullie zijn wel aardig voor zover ik ken (coban tenminste, mk twijfel ik nu aan) maar god stel je niet aan man, was niet zo bedoelt en alles
Boeiend. Haters gonna hate. Die gast is toch zielig met z'n wietverslaving.quote:
Zureluchtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef coban het volgende:
Nja zurelucht was ook zo'n user waarmee ik zoooveel discussies heb gehad
Ze sxhold mij ook steeds uit voor inteeltkind en dit en dateigenlijk zou ik dat soort topics weer moeten vinden kan ik lachen
haha so truequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Boeiend. Haters gonna hate. Die gast is toch zielig met z'n wietverslaving.
Ik zo vaakquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nooit echt zware discussies gehad met mensen hier op FOK!.Ja, met eentje, maar zijn posts zie ik nu niet meer.
Ik denk dat iedereen het gewoon altijd met me eens is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het gewoon altijd met me eens is.Ik probeer grappig te doen en ben het met je oneens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer grappig te doen en ben het met je oneens.
Niet huilen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:01 schreef Boterbartje het volgende:
GODVERDOMME MAN ik wil niemand beledigen maar als ik iets schrijf voel je je gelijk aangesproken man. Jullie zijn wel aardig voor zover ik ken (coban tenminste, mk twijfel ik nu aan) maar god stel je niet aan man, was niet zo bedoelt en alles
No.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando wil een chat op de site,
go
or
no-go
?
Doe maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando wil een chat op de site,
go
or
no-go
?
Ja precies, zo dacht ik er ook al over.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
No.
Want UDOWU moet wel deze reeks blijven he
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Pech gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan gaat zeker iedereen naar die chat en dan blijft het hier doodquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, zo dacht ik er ook al over.
Idd, misschien dat er iets van een andere manier van communiceren kan komen daar, maar geen chat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dan gaat zeker iedereen naar die chat en dan blijft het hier dood
fuckk offff buddyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:01 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, misschien dat er iets van een andere manier van communiceren kan komen daar, maar geen chat.
Misschien wel iets met webcams?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, misschien dat er iets van een andere manier van communiceren kan komen daar, maar geen chat.
Het is weer eens zover.quote:
Aha.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is weer eens zover.Dat ontlaadt de spanning weer.
Oeh.quote:
Wat is je IP? Ban ik je alvast, kun je nooit meer deel uit maken van het grote succes dat UDOWU.nl heet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga me echt niet registreren op die site
Oh sorry, ik dacht dat we mensen gingen nadoen. Jij Argo en ik jou, nu moet Oerbeer mij nadoen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat maakt mensen wel agressiever , je begint het te begrijpen
Heb ik soms wel om gelachen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We hebben nooit haat gehad, hij heeft me alleen een week in zijn hoofd gebanned.
ik ben nog aan... nee wacht laatmaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat we mensen gingen nadoen. Jij Argo en ik jou, nu moet Oerbeer mij nadoen.
Huh, die vuile tovenaren laten mij P_z nadoenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat we mensen gingen nadoen. Jij Argo en ik jou, nu moet Oerbeer mij nadoen.
Wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:19 schreef Boterbartje het volgende:
02. 529 Rezania
Waar is jouw leven knul?!
Oke, Ik ben Rezania:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Door die chemtrails denk jij dat tovenaren bestaan! Het komt allemaal door de illuminatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Huh, die vuile tovenaren laten mij P_z nadoenWat een idioot is het toch, met zn chemtrails en illuminati
Tovenaren bestaan echt, ik heb ze voor mijn deur gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Door die chemtrails denk jij dat tovenaren bestaan! Het komt allemaal door de illuminatie.
Geen tijd meer voor. Ook geen zin meer in eigenlijk. Hoelang kun je dat soort comics blijven maken zonder dat ze afgezaagd zijn.quote:
Dat zijn jehovas getuigenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tovenaren bestaan echt, ik heb ze voor mijn deur gehad.
Ja, sowieso met alle UDOWU chicks.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Zouden jullie met iemand van FOK! afspreken?
ja gaat ook gebeurenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Elke dag. Was leuk he, gisteren Rez?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja, voornamelijk wel ja.quote:
Ik maak dan ook alleen comics als ik echt inspiratie heb, niet voor de aantallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor. Ook geen zin meer in eigenlijk. Hoelang kun je dat soort comics blijven maken zonder dat ze afgezaagd zijn.
Ja, met Spouwer achter het station zonder condoom.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja, was echt helemaal geweldig meid.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:24 schreef coban het volgende:
[..]
Elke dag. Was leuk he, gisteren Rez?
sararaats?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zwaaar prive dit gewoon, liever niet
Dat waren acteurs ingehuurd door de illuminatie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tovenaren bestaan echt, ik heb ze voor mijn deur gehad.
Welterusten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:25 schreef Boterbartje het volgende:
Slapen groeten, over 6 uur eruit hele dag werken morgen
OP HEFTRUCKJE SCHEUREN YEAH BABY
is opzich toch wel lachen dus
met muziek in
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, met Spouwer achter het station zonder condoom.
Moet jij je pillen niet innemen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat waren acteurs ingehuurd door de illuminatie!
eerst naar macciequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:26 schreef coban het volgende:
OMG BBQ EN MK GAAN SAMEN NAAR DE DISCO
HEBEN JULLIE DIT AL GEHOORD JONGONS
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:26 schreef Oerbeer het volgende:
Its ju boi Ragboer, morgen chillen met mun Kipju...
Die zijn voorgeschreven door dokters die zijn beïnvloed door de illuminatie, die neem ik dus niet meer in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet jij je pillen niet innemen?
hahahaha omg gekkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:26 schreef Oerbeer het volgende:
Its ju boi Ragboer, morgen chillen met mun Kipju...
jij boefjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahaha grapjuhhh
soms heb ik gwn even aandacht nodig
Wat magischquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat vreemd, de tovenaren hebben me weer P_z gemaakt.
Je weet wel precies wat ik lekker vind.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eerst naar maccie
want jeweet, bbq vetmesten. Ik houd niet zo van magere jongons enzo
Mensen die niet 7 kapsalons in 1 keer etenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eerst naar maccie
want jeweet, bbq vetmesten. Ik houd niet zo van magere jongons enzo
ik weet wel meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet wel precies wat ik lekker vind.
ja we doen ronde hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die niet 7 kapsalons in 1 keer eten
pm?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
where da fuck hangt ragboer uit
Ik snap hem echt niet.quote:
Mensen die niet in 1 keer een heel varken op kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die niet 7 kapsalons in 1 keer eten
Ik 1 walvis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die niet in 1 keer een heel varken op kunnen.
Kijk, ik wist gewoon dat jij mijn soulmate was. IK HEB PRECIES HET ZELFDEquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zet er altijd 7-10 (echt)
En slaap erdoorheen
Nee, want geheimpjes bewaar ik altijd in mijn hartje, en die zit op slot, met een sleutel die maar 1 iemand kan openen.quote:
Omg you've passed the test bigtime!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want geheimpjes bewaar ik altijd in mijn hartje, en die zit op slot, met een sleutel die maar 1 iemand kan openen.![]()
Hihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |