Ja dan gaat zeker iedereen naar die chat en dan blijft het hier doodquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, zo dacht ik er ook al over.
Idd, misschien dat er iets van een andere manier van communiceren kan komen daar, maar geen chat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dan gaat zeker iedereen naar die chat en dan blijft het hier dood
fuckk offff buddyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:01 schreef Boterbartje het volgende:
GODVERDOMME MAN ik wil niemand beledigen maar als ik iets schrijf voel je je gelijk aangesproken man. Jullie zijn wel aardig voor zover ik ken (coban tenminste, mk twijfel ik nu aan) maar god stel je niet aan man, was niet zo bedoelt en alles
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, misschien dat er iets van een andere manier van communiceren kan komen daar, maar geen chat.
Misschien wel iets met webcams?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, misschien dat er iets van een andere manier van communiceren kan komen daar, maar geen chat.
Het is weer eens zover.quote:
Aha.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is weer eens zover.Dat ontlaadt de spanning weer.
Oeh.quote:
Wat is je IP? Ban ik je alvast, kun je nooit meer deel uit maken van het grote succes dat UDOWU.nl heet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga me echt niet registreren op die site
Oh sorry, ik dacht dat we mensen gingen nadoen. Jij Argo en ik jou, nu moet Oerbeer mij nadoen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat maakt mensen wel agressiever , je begint het te begrijpen
Heb ik soms wel om gelachen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
We hebben nooit haat gehad, hij heeft me alleen een week in zijn hoofd gebanned.
ik ben nog aan... nee wacht laatmaarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat we mensen gingen nadoen. Jij Argo en ik jou, nu moet Oerbeer mij nadoen.
Huh, die vuile tovenaren laten mij P_z nadoenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat we mensen gingen nadoen. Jij Argo en ik jou, nu moet Oerbeer mij nadoen.
Wat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:19 schreef Boterbartje het volgende:
02. 529 Rezania
Waar is jouw leven knul?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |