Je vloekt, je beledigt mij, ik ben Christen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:01 schreef Boterbartje het volgende:
GODVERDOMME MAN ik wil niemand beledigen maar als ik iets schrijf voel je je gelijk aangesproken man. Jullie zijn wel aardig voor zover ik ken (coban tenminste, mk twijfel ik nu aan) maar god stel je niet aan man, was niet zo bedoelt en alles
Boeiend. Haters gonna hate. Die gast is toch zielig met z'n wietverslaving.quote:
Zureluchtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef coban het volgende:
Nja zurelucht was ook zo'n user waarmee ik zoooveel discussies heb gehad
Ze sxhold mij ook steeds uit voor inteeltkind en dit en dateigenlijk zou ik dat soort topics weer moeten vinden kan ik lachen
haha so truequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Boeiend. Haters gonna hate. Die gast is toch zielig met z'n wietverslaving.
Ik zo vaakquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb nooit echt zware discussies gehad met mensen hier op FOK!.Ja, met eentje, maar zijn posts zie ik nu niet meer.
Ik denk dat iedereen het gewoon altijd met me eens is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het gewoon altijd met me eens is.Ik probeer grappig te doen en ben het met je oneens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik probeer grappig te doen en ben het met je oneens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet huilen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:01 schreef Boterbartje het volgende:
GODVERDOMME MAN ik wil niemand beledigen maar als ik iets schrijf voel je je gelijk aangesproken man. Jullie zijn wel aardig voor zover ik ken (coban tenminste, mk twijfel ik nu aan) maar god stel je niet aan man, was niet zo bedoelt en alles
No.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando wil een chat op de site,
go
or
no-go
?
Doe maar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:11 schreef BBQSausage het volgende:
Dalando wil een chat op de site,
go
or
no-go
?
Ja precies, zo dacht ik er ook al over.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
No.
Want UDOWU moet wel deze reeks blijven he
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moest lachen.Pech gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |