Jij ook trustenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
oja dat kan, ik had ipadres later toegevoegd in de tabel, maar de query nog niet geupdate. maar nu is boeboe over, dus ga ik slapie doen.
Ja, als ik jou was zou ik nu naar het ziekenhuis gaan om je maag leeg te laten pompen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef aight1 het volgende:
kan je ook hiv krijgen van je eigen bloed
Jazeker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:44 schreef aight1 het volgende:
kan je ook hiv krijgen van je eigen bloed
Maar dat wist ik alquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
We zijn gewoon voor elkaar gemaakt Mama Beer.
Dat je hiv hebt betekend niet dat je aids krijgt.quote:
ik geef mn aids wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je hiv hebt betekend niet dat je aids krijgt.
Maar het is wel een gevolg ervan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat je hiv hebt betekend niet dat je aids krijgt.
Een mogelijk gevolg ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar het is wel een gevolg ervan.
Laatst gekocht op een markt, ¤450,- echt fantastisch! Wel op de grond gegooit en kapot gestampt, had het toch gekocht, dus was toch van mij!11!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
Hoeveel kost aids? Ik wil graag kopen voor iemand die ik haat.
Wat?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geef maar, ik heb het al gekregen van Rez.
Je kunt ook iemand neuken die aids heeft en daarna diegene neuken die haat en dan heeft ie ook aids.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef coban het volgende:
Hoeveel kost aids? Ik wil graag kopen voor iemand die ik haat.
Oh dus ik moet aight op de grond gooien en op hem stampen tot hij kapot is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatst gekocht op een markt, ¤450,- echt fantastisch! Wel op de grond gegooit en kapot gestampt, had het toch gekocht, dus was toch van mij!11!!
thnxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef coban het volgende:
[..]
Oh dus ik moet aight op de grond gooien en op hem stampen tot hij kapot is?
Dan moet ik nog trouwen en alles dus laatmaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kunt ook iemand neuken die aids heeft en daarna diegene neuken die haat en dan heeft ie ook aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |