Ik ga denk ik ook verhuizen naar mijn series/filmsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef Rezania het volgende:
SV is gewoon vertrokken naar Nachtbagger.
Dat klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef Rezania het volgende:
SV is gewoon vertrokken naar Nachtbagger.
Doe nou niet, dan wordt het helemaal dood hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook verhuizen naar mijn series/films
Ik zal me toch moeten excuseren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe nou niet, dan wordt het helemaal dood hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een bazenserie. Ik ben net begonnen met Fringe. Ook een aanrader trouwens. Een van de beste serie die ik tot nu gezien heb imo.quote:Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal me toch moeten excuseren.Je gaat je gang maar, ik vertrek wel naar nachtbagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is een bazenserie. Ik ben net begonnen met Fringe. Ook een aanrader trouwens. Een van de beste serie die ik tot nu gezien heb imo.Dan is coban helemaal alleen hier.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Oke dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar, ik vertrek wel naar nachtbagger.Dan is coban helemaal alleen hier.
BBQ.quote:
Oké.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog, heel af en toe. Ben nu Fringe aan het kijken.
gast, dat eet nog irritanter als je vierkante appels hebtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef Rezania het volgende:
Hoezo moeten appels rond zijn? Weet je wel niet hoe irritant dat eet?Kunnen ze geen vierkante appels kweken?
Ik eet appels altijd met een mes, vierkant is dan handiger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gast, dat eet nog irritanter als je vierkante appels hebt
Idd, ze moeten gewoon allemaal een bananenvorm hebben, dat is veel handiger.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gast, dat eet nog irritanter als je vierkante appels hebt
Appaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idd, ze moeten gewoon allemaal een bananenvorm hebben, dat is veel handiger.
Ook veel makkelijker te schillen dan
Geweldige seriequote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog, heel af en toe. Ben nu Fringe aan het kijken.
Een banapple?quote:
Banapples zijn zo baas, die kunnen die naam wel hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een banapple?Ik wil niks met een ban en Apple te maken hebben.
Het is gewoon Appaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Banapples zijn zo baas, die kunnen die naam wel hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |