Oke, Ik ben Rezania:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat we mensen gingen nadoen. Jij Argo en ik jou, nu moet Oerbeer mij nadoen.
Door die chemtrails denk jij dat tovenaren bestaan! Het komt allemaal door de illuminatie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Huh, die vuile tovenaren laten mij P_z nadoenWat een idioot is het toch, met zn chemtrails en illuminati
Tovenaren bestaan echt, ik heb ze voor mijn deur gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Door die chemtrails denk jij dat tovenaren bestaan! Het komt allemaal door de illuminatie.
Geen tijd meer voor. Ook geen zin meer in eigenlijk. Hoelang kun je dat soort comics blijven maken zonder dat ze afgezaagd zijn.quote:
Dat zijn jehovas getuigenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tovenaren bestaan echt, ik heb ze voor mijn deur gehad.
Ja, sowieso met alle UDOWU chicks.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Zouden jullie met iemand van FOK! afspreken?
ja gaat ook gebeurenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Elke dag. Was leuk he, gisteren Rez?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja, voornamelijk wel ja.quote:
Ik maak dan ook alleen comics als ik echt inspiratie heb, niet voor de aantallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Geen tijd meer voor. Ook geen zin meer in eigenlijk. Hoelang kun je dat soort comics blijven maken zonder dat ze afgezaagd zijn.
Ja, met Spouwer achter het station zonder condoom.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Ja, was echt helemaal geweldig meid.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:24 schreef coban het volgende:
[..]
Elke dag. Was leuk he, gisteren Rez?
sararaats?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zwaaar prive dit gewoon, liever niet
Dat waren acteurs ingehuurd door de illuminatie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Tovenaren bestaan echt, ik heb ze voor mijn deur gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |