Wat magischquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat vreemd, de tovenaren hebben me weer P_z gemaakt.
Je weet wel precies wat ik lekker vind.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eerst naar maccie
want jeweet, bbq vetmesten. Ik houd niet zo van magere jongons enzo
Mensen die niet 7 kapsalons in 1 keer etenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eerst naar maccie
want jeweet, bbq vetmesten. Ik houd niet zo van magere jongons enzo
ik weet wel meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je weet wel precies wat ik lekker vind.
ja we doen ronde hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die niet 7 kapsalons in 1 keer eten
pm?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
where da fuck hangt ragboer uit
Ik snap hem echt niet.quote:
Mensen die niet in 1 keer een heel varken op kunnenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:28 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die niet 7 kapsalons in 1 keer eten
Ik 1 walvis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die niet in 1 keer een heel varken op kunnen.
Kijk, ik wist gewoon dat jij mijn soulmate was. IK HEB PRECIES HET ZELFDEquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zet er altijd 7-10 (echt)
En slaap erdoorheen
Nee, want geheimpjes bewaar ik altijd in mijn hartje, en die zit op slot, met een sleutel die maar 1 iemand kan openen.quote:
Omg you've passed the test bigtime!!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want geheimpjes bewaar ik altijd in mijn hartje, en die zit op slot, met een sleutel die maar 1 iemand kan openen.![]()
Hihi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |