Creatieve vorm om je belastinggeld terug halen.quote:
We hebben al tv gekeken/gekregen van belastinggeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Creatieve vorm om je belastinggeld terug halen.
Ja... met het verhuizen naar de bovenste verdieping had ik alles in mijn tas geflikkerd.. en een ander dekentje gepakt, wat daar al lagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je meegenomen? Per ongeluk?
Ahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... met het verhuizen naar de bovenste verdieping had ik alles in mijn tas geflikkerd.. en een ander dekentje gepakt, wat daar al lag
Ahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Pat, straks bij de Week van Filemon gaat het over LMW.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
AhaJij zit er vast ook in
zat het fragment ook in dwdd?
IK DOE HET OOK!quote:
En ik met mijn marketingleraar!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet nu ook alvast dat ik morgen ruzie ga krijgen met zo'n mokkel uit m'n klas
Nee.. ga je schamen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n beetje. Best lang niet hier geweest volgens mij
Klopt. vertel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n beetje. Best lang niet hier geweest volgens mij
Ik heb sinds begin van de avond eindelijk het gevoel dat ik mentaal ook weer in orde benquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Ik kan mijn linkerarm amper bewegen, wtf
Ik ben je geilste nachtmerriequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ga je schamen...
WIE BEN JIJ EIGENLIJK?
Dan alsnog is dat je eigen keus toch, je hoeft geen verantwoording af te leggen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, daar zit ik ook niet heel veel meer. Af en toe eens een uitspattinkje.
quote:
Mjah.. tis niet 1 op 1... maar wel iets.. alleen jij bent wat ruiger!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie de overeenkomsten wel een beetje. Al zeggen er ook zat mensen dat ik op Björn Borg of Kurt Cobain lijk
Mijn gezicht is inderdaad wat grover ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. tis niet 1 op 1... maar wel iets.. alleen jij bent wat ruiger!
En jij kijkt niet zo Gayquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn gezicht is inderdaad wat grover ja.
Maar nog wel slaap?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb sinds begin van de avond eindelijk het gevoel dat ik mentaal ook weer in orde ben
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
Patrick jij had moeten winnen.
Ik zie het al voor me.
Filemon: "Ja we gaan door met homo's dat heeft niks met jullie te maken"
Patrick: "Oh jawel hoor"
Nee, dat waren mannen uit Den Haagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
WTF. Deze mensen werden bij Powned toch geblurred
?
Ohw, dit is weer een ander homostelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat waren mannen uit Den Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HILARIOUS!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe noem je een lesbische zeemeerminIk lees dit en kijk dan naar mijn TV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HILARIOUS!![]()
Damn de grote variant potvis vult nu mijn beeldscherm op.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe noem je een lesbische zeemeerminEr kon niet eens een glimlach vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HILARIOUS!![]()
Huh? Hoe dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:17 schreef iBenny het volgende:
Ik ben nu aan het FOK!en op die televisie
Okee cool!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, toch die scharrel ernaast eens de deur wijzen
Die het voor een mooie afstand redt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
...nu nog ff een draadloos toetsenbord ergens vandaan halen
Das misschien ook wel handigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die het voor een mooie afstand redt.
Slaap lekker Ruhnééquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ga maar niet laat naar bed. MOet ff goed een nachtrustje pakken
Okee Ruhnéé!quote:
Excuses Rehné!quote:
Gewoon een subforumquote:
Welke?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
*bam* mijn best bekeken YT-filmpje is bijna 1 miljoen keer bekeken
ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb de euro van BNN gehouden!
geen idee.. t was wit.. met een korstjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Een stuk vis! Verfrissend. Welke schubbenkop heb je verorberd?
teveelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:27 schreef Zeroku het volgende:
Hoeveel data verbruikt Whatsapp bij normaal gebruik, weet iemand dat?
Meer of minder dan 200 mb per maand?quote:
Geen idee.. denk dat Benny dat wel weet..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meer of minder dan 200 mb per maand?
Minder. Alleen zorg ervoor dat niet alles gaat syncenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meer of minder dan 200 mb per maand?
Ouchhhhhquote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Levensgevaarlijk met collega in auto, slecht zicht.. Niet normaal!
HTC Wildfire S Witquote:
Weet je al hoeveel data whatsapp verbruikt?quote:
Nee. Maar het werkt via push notifiers, dus het verbruikt alleen data als je zeg maar een bericht krijgt of stuurt. Dus het kan nooit echt superveel zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je al hoeveel data whatsapp verbruikt?
Ik haat het dat t-mobile geen onbeperkt internet meer heeft straks
Hmzzzz ok. Ik mag pas in januari een andere, zal je net zien komt paar maanden later de iPhone 5quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Maar het werkt via push notifiers, dus het verbruikt alleen data als je zeg maar een bericht krijgt of stuurt. Dus het kan nooit echt superveel zijn.
Toen was je 5?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:29 schreef heloef het volgende:
Ik ben trouwens een eckte eckte Apple fanboi.
Die van nu zijn neppers.
Ik had al een Macintosh 12 jaar geleden!
Inderdaad.quote:
liever nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik neem een buzzer.
Dat heb ik ook, ik ga gewoon voor de 4Squote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzzz ok. Ik mag pas in januari een andere, zal je net zien komt paar maanden later de iPhone 5
Ik kan nog wel wachten een half jaar dan, maar mijn 3GS is zo langzaam aan het worden
Ging er meer om om mijn rekenkwaliteit te testen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ding stond op mijn kamer.
quote:
welke ga je nemen?Hoeveel GB?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ik ga gewoon voor de 4S
Tsssssquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik eeet wel een pizza in de stad vanavond. Hoi!
verstandig, het is bar en boosquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:39 schreef Zeroku het volgende:
Toch maar een dagje thuisstudie... Wat een grafweer.
Ja, ondertussen slaap je een gat in de dag.. guestttttttquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaaa.. En ik dacht, ik doe gek.. Dus ik ben al bij mijn hangbuikzwijntje ipv morgen pas
Wat een persoonlijke vraag. Maar nee, ik ga nu nakend slapen. 24+ uur wakker door een wat rotte vluchtquote:
Ik ben 80 uur wakker geweest.. Top that!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat een persoonlijke vraag. Maar nee, ik ga nu nakend slapen. 24+ uur wakker door een wat rotte vlucht
ArkeFly, I rest my casequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben 80 uur wakker geweest.. Top that!
Prima, zon, strand, restaurantweek en een toffe wrakduik.quote:
lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima, zon, strand, restaurantweek en een toffe wrakduik.
Was je met Patrique Last man watching?quote:
We deden mee, maar we waren niet de laatstequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was je met Patrique Last man watching?
Is het wereldrecord wel gehaald (en ook door jullie)?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
We deden mee, maar we waren niet de laatste
Hij is door 6 mensen gehaald, maar geen van ons 2. Wel die gene naast mij(je zat met zn 2en voor 1 tv)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het wereldrecord wel gehaald (en ook door jullie)?
Echt hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:33 schreef Pheno het volgende:
Ik ben altijd weer verbaasd als ik weer eens na een tijdje nieuws kijk. Plastuiten
En dan komen er treinen met een toilet in, jawel: 2025. Waar worden die gebouwd? Op mars?
Lol, dat herken ik nog van jaren terug. Als "die kennis die iets van pcs weet" belde iemand me op met een "mijn schijf is vol, maar ik weet niet hoe het komt". Die had al zes jaar de prullenbak niet geleegd. *klik*quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:36 schreef iBenny het volgende:
Kut... er zat 42gb aan rotzooi in mijn prullenbak
![]()
whehehequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol, dat herken ik nog van jaren terug. Als "die kennis die iets van pcs weet" belde iemand me op met een "mijn schijf is vol, maar ik weet niet hoe het komt". Die had al zes jaar de prullenbak niet geleegd. *klik*
Ik lach hardopquote:
Dat was toch al oud nieuws? Zelfs ik wist dat al voor mijn reis?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
http://www.speld.nl/2011/10/01/jumbo-lanceert-wordfeud-bordspel/_____!
is een berichtje van een week oudquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was toch al oud nieuws? Zelfs ik wist dat al voor mijn reis?
scrabble bestaat toch al?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef iBenny het volgende:
http://www.speld.nl/2011/10/01/jumbo-lanceert-wordfeud-bordspel/_____!
Oh, ik heb het ergens eerder gehoord op tv dat over apps ging. Dat ging in op de populariteit van het spel en ze hadden ook iemand van Jumbo te gast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
is een berichtje van een week oud.
Maar ik bedoel dat zogenaamde Scrabble in een nieuw jasje als bordspel
Maar nu noemen ze het Wordfeud en dan is het weer hip.quote:
Kijk, zij heeft er kijk op!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan moet ie jou mee uit eten nemen!
Haai Luttequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk, zij heeft er kijk op!
Hai Roos
Zo oud zal ze toch niet zijn. Van mijn leeftijd toch (30)?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag een foto van dr... die is oud geworden
Geen idee hoe oud ze is, maar ze is wel zichtbaar ouder gewordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo oud zal ze toch niet zijn. Van mijn leeftijd toch (30)?
Even gezocht: Ze is net als ik van 1981quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud ze is, maar ze is wel zichtbaar ouder geworden![]()
Okequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even gezocht: Ze is net als ik van 1981
quote:
Getrouwd en zwangerquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Dank allemaal zeg.
9 oktober is wel echt voor leuke mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |