Creatieve vorm om je belastinggeld terug halen.quote:
We hebben al tv gekeken/gekregen van belastinggeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Creatieve vorm om je belastinggeld terug halen.
Ja... met het verhuizen naar de bovenste verdieping had ik alles in mijn tas geflikkerd.. en een ander dekentje gepakt, wat daar al lagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb je meegenomen? Per ongeluk?
Ahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... met het verhuizen naar de bovenste verdieping had ik alles in mijn tas geflikkerd.. en een ander dekentje gepakt, wat daar al lag
Ahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Pat, straks bij de Week van Filemon gaat het over LMW.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
AhaJij zit er vast ook in
zat het fragment ook in dwdd?
IK DOE HET OOK!quote:
En ik met mijn marketingleraar!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet nu ook alvast dat ik morgen ruzie ga krijgen met zo'n mokkel uit m'n klas
Nee.. ga je schamen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n beetje. Best lang niet hier geweest volgens mij
Klopt. vertel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo'n beetje. Best lang niet hier geweest volgens mij
Ik heb sinds begin van de avond eindelijk het gevoel dat ik mentaal ook weer in orde benquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Ik kan mijn linkerarm amper bewegen, wtf
Ik ben je geilste nachtmerriequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ga je schamen...
WIE BEN JIJ EIGENLIJK?
Dan alsnog is dat je eigen keus toch, je hoeft geen verantwoording af te leggen..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Neuh, daar zit ik ook niet heel veel meer. Af en toe eens een uitspattinkje.
quote:
Mjah.. tis niet 1 op 1... maar wel iets.. alleen jij bent wat ruiger!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:42 schreef ValHallen het volgende:
Ik zie de overeenkomsten wel een beetje. Al zeggen er ook zat mensen dat ik op Björn Borg of Kurt Cobain lijk
Mijn gezicht is inderdaad wat grover ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mjah.. tis niet 1 op 1... maar wel iets.. alleen jij bent wat ruiger!
En jij kijkt niet zo Gayquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn gezicht is inderdaad wat grover ja.
Maar nog wel slaap?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb sinds begin van de avond eindelijk het gevoel dat ik mentaal ook weer in orde ben
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
Patrick jij had moeten winnen.
Ik zie het al voor me.
Filemon: "Ja we gaan door met homo's dat heeft niks met jullie te maken"
Patrick: "Oh jawel hoor"
Nee, dat waren mannen uit Den Haagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
WTF. Deze mensen werden bij Powned toch geblurred
?
Ohw, dit is weer een ander homostelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat waren mannen uit Den Haag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HILARIOUS!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe noem je een lesbische zeemeerminIk lees dit en kijk dan naar mijn TV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HILARIOUS!![]()
Damn de grote variant potvis vult nu mijn beeldscherm op.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe noem je een lesbische zeemeerminEr kon niet eens een glimlach vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HILARIOUS!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |