Oh.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
oa vanwege de pauzeregels en de controle op het >5 sec. niet tv kijken
Wij hebben het over dat boek.quote:
Maar die meisjes hadden die pauzes ook..quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
oa vanwege de pauzeregels en de controle op het >5 sec. niet tv kijken
Ik heb dat balletjes bier nog nooit gedronken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan heb ik geen bezwaar tegen de TT.
Ik schrok wel effe
Die meisjes staan ook niet in het boekquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar die meisjes hadden die pauzes ook..
En die 5 seconden.. tsja.. dan had ik er na een half uur al uitgelegen
24 uur?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die meisjes staan ook niet in het boek.
Het officiele record staat op naam van 3 Amerikanen die 24 keken
Nope... de serie 24quote:
Naja.. okee.. maar dus evenveel pauzequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... de serie 24
http://community.guinness(...)og/3074130/7691.html
,,,deze hadden elke 2 uur 10 min. pauze en niet zo'n heel uur pauze
Nee, want hun hadden dat verplichte uur dus nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Naja.. okee.. maar dus evenveel pauze
Oh... hmm..quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want hun hadden dat verplichte uur dus niet
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________quote:
Ik heb dat hele kookkanaal niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nu 24p/d kan kijken naar kokende mensen#24kitchen
Zegquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nu 24p/d kan kijken naar kokende mensen#24kitchen
Coole vibe heeft ie echt wel!quote:
Jij?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
Ennnnn wie heeft zich nog steeds niet gedoucht?
Ik weet niet hoor.. maar:quote:
quote:
Ik wel dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
Ennnnn wie heeft zich nog steeds niet gedoucht?
Ow, ik las: zo douchen, dat doet een mens fijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor.. maar:
[..]
[..]
Ik wel dus
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me nog niet gedoucht. Je reukvermogen is puik.
Jongen, jij hebt allaaaang eerder kunnen slapen.quote:
Indringend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]de laatste keer rook je wel erg goed
Zoveel heb ik eigenlijk nog niet geslapen.. vooral kleine tukjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt allaaaang eerder kunnen slapen.
Al moest je wel over je chocoladeverslaving heen
Ah, mooiquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik begin me nu redelijk okay te voelen, wel wat moeiig, maar stabiel
Jij zag toch snickertjes vliegen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoveel heb ik eigenlijk nog niet geslapen.. vooral kleine tukjes
chocoladeverslaving?
[..]
Ah, mooi
Ja, ligt maar net aan welke voedingsstoffen ik het laatste etmaal tot me genomen heb!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet eens penetrant. Alhoewel, na een tijdje
Dat werd ervan gemaakt door Tim.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij zag toch snickertjes vliegen?
Ow ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ligt maar net aan welke voedingsstoffen ik het laatste etmaal tot me genomen heb!
Ten eerste omdat ik TV kijkquote:
Denk alleen met een operatiequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik TV kijk
Ten tweede, die man moet 135 kg in een jaar afvallen, kan toch niet?
De gewonnen tv bedoel je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt je tv gewoon in de huiskamer staan?
Ja, ik heb vorig jaar een tv gekocht en in de woonkamer stond nog zo'n met zo'n dikke achterkant.. aangezien die gewonnen niet in mijn tvkast past heb ik m in de woonkamer gezet.. als k uit huis ga, gaat de gewonnen mee, en gaat die op mijn kamer in de woonkamer!quote:
Aaaah...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb vorig jaar een tv gekocht en in de woonkamer stond nog zo'n met zo'n dikke achterkant.. aangezien die gewonnen niet in mijn tvkast past heb ik m in de woonkamer gezet.. als k uit huis ga, gaat de gewonnen mee, en gaat die op mijn kamer in de woonkamer!
Sorry?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben nu aan het zoeken naar een personal trainer.. of dat uit kan
http://www.nu.nl/column-maandag/2631134/uitgefeest.htmlquote:Vrijdagnacht betrapte radioman Giel Beelen deelnemer Benny (tekst op zijn t-shirt: Benny Moe) op clandestien slapen. Er bleek meer aan de hand. Verklaring van de EHBO-dame daags erna: Benny zag Snickers vliegen. Of zei ze nou 'stekkers'? Hoe dan ook: Benny zag ze vliegen, exit Benny.
Ik zei dat ik een sticker kwijt was tegen die EHBO-vrouw. Zij wist niet waar ik het over had(ik nu ook niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar je had het over Stickers toch, Benny?
Toen dat gebeurde? Kan me wel voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb wel enorm moeten lachen, benny, sorry
Ik weet niet meer precies wat het was.. maar het moment dat Tim vertelde over vliegende snickers, en er stond een EHBO dame bij...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen dat gebeurde? Kan me wel voorstellen
Ik heb dat stukje gezien idd... hij ging daarna naar buiten om nog iemand te interviewen en was nog steeds ana het lachenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat het was.. maar het moment dat Tim vertelde over vliegende snickers, en er stond een EHBO dame bij...
We hebben echt heel hard gelachen, iedereen, ook Tim, volgens mij de EHBOdame ook..
Eigenlijk vond ik het irritantquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
Maar Benny hoe voelde dat nou? Favoriet zijn?
Lijkt me echt geweldig
En wat kregen jullie eigenlijk te eten?
Avond 3 kregen we gebakken aardappeltjes, met gemixte groente, en een bal gehaktquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het irritant.
Ehm, er waren allerlei tussendoortjes.... koekrepen, bananen/appels, snoepjes, marsen, M&M's, enz. en 's avond kregen we een bord rijst met gehaktballen en zoetzure saus.
''s ochtends en 's middags waren er allerlei soorten broodjes gezond.
Ja? Hoezo dat dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik het irritant.
Ehm, er waren allerlei tussendoortjes.... koekrepen, bananen/appels, snoepjes, marsen, M&M's, enz. en 's avond kregen we een bord rijst met gehaktballen en zoetzure saus.
''s ochtends en 's middags waren er allerlei soorten broodjes gezond.
Geen patat? Want er werd gezegd dat jullie dat zouden krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Avond 3 kregen we gebakken aardappeltjes, met gemixte groente, en een bal gehakt
Ik wilde helemaal niet telkens geinterviewd wordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja? Hoezo dat dan?
dus wel goed verzorgd![]()
Nu heb ik trek in rijst met ballen
Ow en nog steeds trek in drop
Ja, ik ging benny bekogelen, en heb 'm de halve zak op z'n prachtige Ikea tafel gepleurd.. hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Renesite het volgende:
En Patrick had nog een jumbo megazak aan snoep
Ik kreeg ook van hem... lief hequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Renesite het volgende:
En Patrick had nog een jumbo megazak aan snoep
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik ging benny bekogelen, en heb 'm de halve zak op z'n prachtige Ikea tafel gepleurd.. haha
Dat merkte ik, en toen ging die pipo naar Patrick en die vroeg, is Benny altijd zo stil. En toen zei Patrick, ja Benny is Bennyquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen patat? Want er werd gezegd dat jullie dat zouden krijgen
[..]
Ik wilde helemaal niet telkens geinterviewd worden
Zeker weten. Ook de EHBO'ers die telkens kwamen controleren.
Ik werd volgepropt met drinken omdat ik te weinig zou hebben gedronken en gegeten.
Ik zag je uberhaupt nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, zag je niet dat ik de hele tijd aan mijn oor zat?
Mamma is trotsquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, en ik deed ook HEUL vaak met m'n vinger over m'n lip
Dat deed je een keer achter Gerrie dr rug tochquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, en ik deed ook HEUL vaak met m'n vinger over m'n lip
`quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat deed je een keer achter Gerrie dr rug toch?
Je had zulke tekens afgesprokenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Dat was het teken dat ik aan m'n schoonmoeder dacht
En aan mijn oor aan René!
Klinkt alsquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
`
Dat was het teken dat ik aan m'n schoonmoeder dacht
En aan mijn oor aan René!
Ik baal nog steeds, ik had nog door kunnen gaan qua energie.. Maarja, beter zo eruit, dan in de finale staan en dan verliezen.. dan had ik nog harder gebaaldquote:
Joahquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar wel lief, hadden Rene en Doortje mensen bij elkaar gesprokkeld om Zondag te komen.. lig ik eruit
Maar dan kon je naar movieparkquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds, ik had nog door kunnen gaan qua energie.. Maarja, beter zo eruit, dan in de finale staan en dan verliezen.. dan had ik nog harder gebaald
nóg nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsjah.. dat kan ik zelf ook wel betalen... L.A. nog niet
Uhuh.. kheb een staatlot liggen voor volgende week.. daarna is t peanutsquote:
Wat leukquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uhuh.. kheb een staatlot liggen voor volgende week.. daarna is t peanuts
/inb4 haat van René op mijn staatslot
Als je eindcijfer een 1 is dan win je veel geldquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uhuh.. kheb een staatlot liggen voor volgende week.. daarna is t peanuts
/inb4 haat van René op mijn staatslot
Je kent me, na een middag, al té goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer. Ik hoor je dit gewoon zeggen
Heb jij ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je eindcijfer een 1 is dan win je veel geld
Wat is jouw eindcijfer? Een 8?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat ik al besloten had te winnen met mijn lot.
Yupquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny was jij er nog met die man die snachts je hand kwam lezen?
Wat is jouw eindcijfer?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
Doet iedereen mee met de staatsloterij deze maand?
Linkje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga het ff terugkijken, ik moet even kijken wat ie zei
Zeg eerst maar waar het over gaat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat is jouw eindcijfer?
Ohw nee, jij mag nog niet meedoen toch?
ik heb eindcijfer 7quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wie gaat er voor 7? Magische ketting zou dat zijn.
Dus toch!quote:
Ik heb geen idee. Ik sliepquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
Benny hier achter de schermen word gevraagd wie dat blonde mokkel is bij Ekdom in de studio.
Whehequote:
Eigenlijk klopt alles.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Kort en bondig, eerlijk, niet leuk, maar betrouwbaar, van a naar b.
Oke
Ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou er bijna een extra lot voor kopen
Ow, dat laatste is niet betrouwbaar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja, opzich klopt t wel..
Ben niet lang van stof, ben eerlijk, betrouwbaar, en a naar b.. ik ga er maar van uit dat dat is dat ik op mijn doel afga is, en niet leuk nee, ik ben om te gieren, das nog beter!
Ben ik het niet mee eens. Ik ben verkeerd in gemeenschap van goederen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
als een van ons meer dan een miljoen wint, geeft de winnaar een feestje in zuid frankrijk ok?
Jullie mogen met een goedkope bbq een feestje in mijn achtertuin vieren terwijl ik in LA zit. Tschussquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
als een van ons meer dan een miljoen wint, geeft de winnaar een feestje in zuid frankrijk ok?
hmmm, dan met patriques helft van het miljoenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik ben verkeerd in gemeenschap van goederen.
Neeeh. Ik doe de deur wel open, laat iedereen binnen, zeg dat ik sigaretten ga halen en ondertussen neem ik mijn koffer mee en plak ik een post-it op de voordeur dat jullie allemaal de pestpokken kunnen krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie mogen met een goedkope bbq een feestje in mijn achtertuin vieren terwijl ik in LA zit. Tschuss
lol, ach bbq is ook goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jullie mogen met een goedkope bbq een feestje in mijn achtertuin vieren terwijl ik in LA zit. Tschuss
Ehm... pauper, als je de staatloterij wint ga je toch niet naar L.A.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, met z'n allen op poolexpeditie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:53 schreef gomi het volgende:
[..]
Inhalen wat je mist...quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm... pauper, als je de staatloterij wint ga je toch niet naar L.A.
Puik plan.... ga je mee?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. 2 dagen, en dan snel door naar New York!
Ja.. ik wil dat nog eens doen ooit! Maar, dan wel eerst in topconditie zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zo ingepakt op expeditie, lijkt jullie dat wat?
Ja hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Laatste zeker! Die ijzige kou, t lijkt me magisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. ik wil dat nog eens doen ooit! Maar, dan wel eerst in topconditie zijn
lijkt me op zich wel leuk ja. maar niet te langquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
we gaan natuurlijk via argentinie hequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef Renesite het volgende:
Lijkt me niets. Ik haak halverwege in Zuid-Afrika wel af.
doen we die als laatstquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:04 schreef Renesite het volgende:
Lijkt me niets. Ik haak halverwege in Zuid-Afrika wel af.
arg lijkt me sowieso wel een leuk land om eens heen te gaan met vakantiequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima. Ga ik naar Argentinië. Gr.gr.!
Heb ik ook gedaan! Morgen denk ik wat topics openknallen. Ik zie dat dat niet is gebeurd bij de 2e uitzending.quote:
KLopt, zag ik ook idd. Jammer...quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan! Morgen denk ik wat topics openknallen. Ik zie dat dat niet is gebeurd bij de 2e uitzending.
Ik schrok al even.quote:
quote:
twitter:renebolier twitterde op maandag 03-10-2011 om 23:23:11185 mensen twitterden me in ruim 900 berichtjes naar het wereldrecord tv kijken... #lastmanwatching En bedankt!:) reageer retweet
Laat hem sterveeennnnquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]twitter:renebolier twitterde op maandag 03-10-2011 om 23:23:11185 mensen twitterden me in ruim 900 berichtjes naar het wereldrecord tv kijken... #lastmanwatching En bedankt!:) reageer retweet
Oquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
[..]twitter:renebolier twitterde op maandag 03-10-2011 om 23:23:11185 mensen twitterden me in ruim 900 berichtjes naar het wereldrecord tv kijken... #lastmanwatching En bedankt!:) reageer retweet
Tering die heeft zich 450 keer afgetrokken tijdens het lezen van al die berichtjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef iBenny het volgende:
twitter:renebolier twitterde op maandag 03-10-2011 om 23:28:56Ik kan wel huilen:) RT @Olfertjan: @renebolier @jelledendunnen @thierelierelier alles om je te steunen :0) reageer retweet
Ik heb je wel getwitterd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef iBenny het volgende:
twitter:renebolier twitterde op maandag 03-10-2011 om 23:28:56Ik kan wel huilen:) RT @Olfertjan: @renebolier @jelledendunnen @thierelierelier alles om je te steunen :0) reageer retweet
![]()
twitter:renroz twitterde op maandag 03-10-2011 om 23:34:08@renebolier En niet gewonnen. Dan is de kracht van Twitter dus toch niet hetgeen wat je verwacht. Het gewenste effect was er niet #balenzeg reageer retweet
Je hebt steunen via Twitter en je hebt steunen via Twitter...quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb je wel getwitterd.
Wel nadat je er uit lag maar goed toch een hart onder de riem.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:34 schreef Renesite het volgende:
twitter:renroz twitterde op maandag 03-10-2011 om 23:34:08@renebolier En niet gewonnen. Dan is de kracht van Twitter dus toch niet hetgeen wat je verwacht. Het gewenste effect was er niet #balenzeg reageer retweet
Jijquote:
Hij moest Benny wakker maken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
hoi lieverds.......zal ik die droplul ook ff gaan twitteren wat een nare gozer is dat toch, dat was toch die eikel die jou wakker zou maken Benny...die brilsmurf zat toch naast je.
ga ik ff mijn twitter aanzettenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Heks door de bocht, nu kan het niet meer stuk..
maak 'm kapot Heks!
Kloptquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:38 schreef Toverheks het volgende:
hoi lieverds.......zal ik die droplul ook ff gaan twitteren wat een nare gozer is dat toch, dat was toch die eikel die jou wakker zou maken Benny...die brilsmurf zat toch naast je.
maar hij had jou nog wel kunnen wekken toch?quote:
Ow? Nickneems?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgens mij is Tim(de presentator) ook een fokker..
en jeroen ook!
Ow, wellicht leest-ie het alleen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet ik niet... zag wat van tim op zijn 101 site... stond iets over fok bij..
Domien bedoel je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Oh Rene twittert ook met dat Verschuuren tuig zie ik.
Daar heb ik gewoon als 17 jarig puber jochie ene muziekdiscussie van gewonnen.
Ja dat jochie ja.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:45 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha wij hebben een aflevering van hem gezien, als 12 jarig jochie, dat ie meedeed aan Quatro
-equote:Op maandag 3 oktober 2011 23:44 schreef Toverheks het volgende:
ik krijg dit???
Deze gebruiker bestaat niet. tik reneboelier in maar krijg dus dit, is ie opgelost of zoiets![]()
Ja, das een tweet naar een Djeez-berichtquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Weet ik niet... zag wat van tim op zijn 101 site... stond iets over fok bij..
Hij schijnt het goed te doen bij de bakvisjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Domien en mooiboi.
Ik trap Patrick er nog vanaf.
@renebolierquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
hoe twitter ik die gozer???? hij bestaat niet staat er bij mij
Ja. Bakvisjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij schijnt het goed te doen bij de bakvisjes.
Ik doe het niet met bakvisjes.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Bakvisjes.
Jouw visjes.
Woehaaa.
oh dan kan ik hem beter kusjes sturen hahahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Bakvisjes.
Jouw visjes.
Woehaaa.
Ik doe het met niemand.quote:
({)quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het met niemand.
Vrije jongen en alles.
daarom dat ik die opmerking van je wel leuk vondquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe het met niemand.
Vrije jongen en alles.
Slaap lekker!quote:
Dierendag he..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom wil vandaag iedereen een grap over vlees maken?
ja hoor, ik ken wel een leuke dierenmop...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn dat geen broers?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kende die Tim niet hiervoor, maar ik vond hem cool. Superrelaxt om even mee te ouwe hoeren buiten de camera's om.
Hij lijkt op die gast van Spangas en Feuten btw.
Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja dat zijn broers.. Het gaat hier over Tim Hofman en die gozer uit spangas/feuten
viespeukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:22 schreef heloef het volgende:
Ik pis hier in de broek van de spanning.
Tering Dixons bel me nou.
De spanning heeft invloed op mijn blaas ja.quote:
Ga dan met de telefoon op de wc zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De spanning heeft invloed op mijn blaas ja.
aaaawquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik luister het kerst station van Sky Radio
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarschijnlijk beter dan Coen en Sander.
Hoef je geen radio te luisteren, moet je live naar die twee lutsers kijken...
Met wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
Wie wil me een spuitje geven? En snel graag.
Met alles wat me een langzame en pijnlijke dood bezorgd.quote:
Ja in Duet met Herman Broodquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Spuitje, dat was toch iets met Henny Huisman?
Eensch met Benny.quote:
Daar gaat je carriere.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
Oh ja had ik al gemeld hier dat ik die baan niet heb?
Niet? Aaahw lieverd tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
Ik had zoiets vernomen idd. Jammer manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
De naam deed de lachspieren aanwakkeren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
RENÉ IK HEB NOG IETS
Als je daar niet meer blij van wordt weet ik het ook niet.
Nu pleeg ik zelfmoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
RENÉ IK HEB NOG IETS
Als je daar niet meer blij van wordt weet ik het ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |