Oh.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
oa vanwege de pauzeregels en de controle op het >5 sec. niet tv kijken
Wij hebben het over dat boek.quote:
Maar die meisjes hadden die pauzes ook..quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
oa vanwege de pauzeregels en de controle op het >5 sec. niet tv kijken
Ik heb dat balletjes bier nog nooit gedronken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow dan heb ik geen bezwaar tegen de TT.
Ik schrok wel effe
Die meisjes staan ook niet in het boekquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar die meisjes hadden die pauzes ook..
En die 5 seconden.. tsja.. dan had ik er na een half uur al uitgelegen
24 uur?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die meisjes staan ook niet in het boek.
Het officiele record staat op naam van 3 Amerikanen die 24 keken
Nope... de serie 24quote:
Naja.. okee.. maar dus evenveel pauzequote:Op maandag 3 oktober 2011 17:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... de serie 24
http://community.guinness(...)og/3074130/7691.html
,,,deze hadden elke 2 uur 10 min. pauze en niet zo'n heel uur pauze
Nee, want hun hadden dat verplichte uur dus nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Naja.. okee.. maar dus evenveel pauze
Oh... hmm..quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want hun hadden dat verplichte uur dus niet
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________quote:
Ik heb dat hele kookkanaal niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nu 24p/d kan kijken naar kokende mensen#24kitchen
Zegquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ben wel blij dat ik nu 24p/d kan kijken naar kokende mensen#24kitchen
Coole vibe heeft ie echt wel!quote:
Jij?quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
Ennnnn wie heeft zich nog steeds niet gedoucht?
Ik weet niet hoor.. maar:quote:
quote:
Ik wel dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:19 schreef Renesite het volgende:
Ennnnn wie heeft zich nog steeds niet gedoucht?
Ow, ik las: zo douchen, dat doet een mens fijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor.. maar:
[..]
[..]
Ik wel dus
quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me nog niet gedoucht. Je reukvermogen is puik.
Jongen, jij hebt allaaaang eerder kunnen slapen.quote:
Indringend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]de laatste keer rook je wel erg goed
Zoveel heb ik eigenlijk nog niet geslapen.. vooral kleine tukjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jongen, jij hebt allaaaang eerder kunnen slapen.
Al moest je wel over je chocoladeverslaving heen
Ah, mooiquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik begin me nu redelijk okay te voelen, wel wat moeiig, maar stabiel
Jij zag toch snickertjes vliegen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoveel heb ik eigenlijk nog niet geslapen.. vooral kleine tukjes
chocoladeverslaving?
[..]
Ah, mooi
Ja, ligt maar net aan welke voedingsstoffen ik het laatste etmaal tot me genomen heb!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet eens penetrant. Alhoewel, na een tijdje
Dat werd ervan gemaakt door Tim.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij zag toch snickertjes vliegen?
Ow ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ligt maar net aan welke voedingsstoffen ik het laatste etmaal tot me genomen heb!
Ten eerste omdat ik TV kijkquote:
Denk alleen met een operatiequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ten eerste omdat ik TV kijk
Ten tweede, die man moet 135 kg in een jaar afvallen, kan toch niet?
De gewonnen tv bedoel je?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
Jij hebt je tv gewoon in de huiskamer staan?
Ja, ik heb vorig jaar een tv gekocht en in de woonkamer stond nog zo'n met zo'n dikke achterkant.. aangezien die gewonnen niet in mijn tvkast past heb ik m in de woonkamer gezet.. als k uit huis ga, gaat de gewonnen mee, en gaat die op mijn kamer in de woonkamer!quote:
Aaaah...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik heb vorig jaar een tv gekocht en in de woonkamer stond nog zo'n met zo'n dikke achterkant.. aangezien die gewonnen niet in mijn tvkast past heb ik m in de woonkamer gezet.. als k uit huis ga, gaat de gewonnen mee, en gaat die op mijn kamer in de woonkamer!
Sorry?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben nu aan het zoeken naar een personal trainer.. of dat uit kan
http://www.nu.nl/column-maandag/2631134/uitgefeest.htmlquote:Vrijdagnacht betrapte radioman Giel Beelen deelnemer Benny (tekst op zijn t-shirt: Benny Moe) op clandestien slapen. Er bleek meer aan de hand. Verklaring van de EHBO-dame daags erna: Benny zag Snickers vliegen. Of zei ze nou 'stekkers'? Hoe dan ook: Benny zag ze vliegen, exit Benny.
Ik zei dat ik een sticker kwijt was tegen die EHBO-vrouw. Zij wist niet waar ik het over had(ik nu ook niet meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar je had het over Stickers toch, Benny?
Toen dat gebeurde? Kan me wel voorstellenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb wel enorm moeten lachen, benny, sorry
Ik weet niet meer precies wat het was.. maar het moment dat Tim vertelde over vliegende snickers, en er stond een EHBO dame bij...quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen dat gebeurde? Kan me wel voorstellen
Ik heb dat stukje gezien idd... hij ging daarna naar buiten om nog iemand te interviewen en was nog steeds ana het lachenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat het was.. maar het moment dat Tim vertelde over vliegende snickers, en er stond een EHBO dame bij...
We hebben echt heel hard gelachen, iedereen, ook Tim, volgens mij de EHBOdame ook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |