quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Vaccinerend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:19 schreef Anne het volgende:
Naar aanleiding van: Bestaan er meer mensen die rolluiken spotten?
Nieuw tijdelijk forum!. Droog.
Ah Lex heeft een eindelijk zijn eigen subforum om te mnoddenquote:
nee, ik ben en blijf van ELFquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Ah Lex heeft een eindelijk zijn eigen subforum om te mnodden
Godzijdank dat er nog mensen zijn die zich met de belangrijkere zaken des levens bezig houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:19 schreef Anne het volgende:
Naar aanleiding van: Bestaan er meer mensen die rolluiken spotten?
Nieuw tijdelijk forum!. Droog.
Vandaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wel. Maar niet geopend als deel van de reeks, dus staat ie niet automagisch in je AT.
Serieus?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef Paladijn het volgende:
Blij? Er komt helemaal nog geen iphone5
of gewoon helemaal geen iphone maar gelijk een knappe droid telefoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Paladijn het volgende:
Vriendin overwoog een iphone4 te halen... had haar maar aangeraden te wachten tot vandaag omdat een iphone5 na anderhalf jaar toch wel veel nieuws zou moeten bieden
Denk dat ik d'r nu maar aanraad om een jaartje een simpele budget-droid te gebruiken tot de 5 echt uitkomt
En dan blijkt over een jaar nog steeds geen 5. Ha ha!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Paladijn het volgende:
Vriendin overwoog een iphone4 te halen... had haar maar aangeraden te wachten tot vandaag omdat een iphone5 na anderhalf jaar toch wel veel nieuws zou moeten bieden
Denk dat ik d'r nu maar aanraad om een jaartje een simpele budget-droid te gebruiken tot de 5 echt uitkomt
trilfunctie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Paladijn het volgende:
Stel die vraag eens aan een willekeurige vrouw zonder tuinbroek
Gelukkig heb je voor 500-1000 euro een anderequote:SUWALD - De Saab van een 36-jarige Leeuwarder is maandagavond in Suwâld gestolen nadat de man zijn jas met daarin de autosleutel buiten had laten liggen.
De Leeuwarder was op bezoek in een woning aan de Aldemiede. Aan het eind van de avond was zijn groene Saab 9000 weg, waarschijnlijk met behulp van de sleutel uit de vergeten jas.
Wanneer zou die bak gestolen moeten zijn? Advertentie is wel al van twee weken terugquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
Zit ik opsporing verzocht te kijken net, hebben ze het over een zwarte Golf 4 die gestolen is. Ik dacht, even op MP kijken... staat het ding daar gewoon opZelfde kenteken etc.
http://link.marktplaats.nl/486041116
Zelfs ik schrijf betere titels.quote:
Wat een onzin ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Maak jij de nieuwe? Hoe was je verjaardag? Doe even een rondje koffie en thee?
Een newbie die een oldbie loopt te dissenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat een onzin ooken uur lang geen nieuwe, en de nieuwe faalt dan ook nog. Flater.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef lipje het volgende:
en voor oer-opper-prutser Tjabbo:
- knip -
Laat die DiabetesNeger tochquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Een newbie die een oldbie loopt te dissen.
We moeten voortaan wachten tot ie echt vol zit (quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
[..]
Laat die DiabetesNeger toch
Weet ik veel hoe je een reeks vervolg opent
Dan had je potvolblomme het open nieuw deel knoppie moeten gebruiken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:00 schreef Tjabbo het volgende:
Hij zat wel echt vol
ik kon niets meer posten
jamma jamma jamma ik wist het éeeeech nie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan had je potvolblomme het open nieuw deel knoppie moeten gebruiken.
Fok moet weer aan mij wennen, niet andersom!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach, zie het als re-integratie.
Tjabbo opent de volgende ter oefening? Deze even snel volgooien.
In Russia, FOK! doesn't adapt to you, you adapt to FOK!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Fok moet weer aan mij wennen, niet andersom!
/chucknorris
net gekeken bij een gesloten (vol) topic maar ik zie alleen een knoppie voor nieuw topic, niet voor nieuwe in de reeks ofzoquote:
Sjonge jongequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:33 schreef Tjabbo het volgende:
OMG OMG OMG
Auto op gas slaat af aantal keer, daarna rood knipperend lampje
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
net gekeken bij een gesloten (vol) topic maar ik zie alleen een knoppie voor nieuw topic, niet voor nieuwe in de reeks ofzo
ik ben echt newb
ik mag dat ook niet van Anne. Zelfs niet als de grap leuk isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef daNpy het volgende:
Vreemd dat ik het niveau van PTA te laag vind
Ow wacht, als "oldbe" mag dat
In het vorige deel zou je het moeten zienquote:
Wss omdat er al een nieuw deel geopend is.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:14 schreef Tjabbo het volgende:
Hmmm ok ja daar zie ik hem.
Maar ik keek in een ouder topic (ik pakte er zo maar een) en daar stond alleen "stop volgen" en "nieuw topic".
edit deze bijv [PTA SC] NSN 1660-01-511-9496 AIRCRAFT COOLING TURBINE
Hartstikke hendig man.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:18 schreef Tjabbo het volgende:
Ja ws wel maar wel een vaginaal systeempje zo.
Voor reeksen waar de OP hetzelfde blijft wel ja. Voor de PTA SC is het iets minder handig eigenlijk.quote:
Ik vind het goed werken. OP aanpassen moet je sowieso dus des te beter dat alles er al staat, hoef je alleen de oude meuk weg te halen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor reeksen waar de OP hetzelfde blijft wel ja. Voor de PTA SC is het iets minder handig eigenlijk.
Het enige fijne is dat (als het goed gebeurd) het al in je AT staat
Ik wil natuurlijk niks missen!
Dat is ook handigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik vind het goed werken. OP aanpassen moet je sowieso dus des te beter dat alles er al staat, hoef je alleen de oude meuk weg te halen.
Hoe vaak wil je een nieuw deel maken van een oude reeks?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is ook handig
het is alleen niet handig dat dat knopje voor nieuw reekstopic alleen bij het laatst gesloten topic staat en niet bij alle.
ik wil gewoon van het eerste beste reekstopic dat ik tegen kom een OP kloon kunnen maken, en niet hoeven zoeken naar de meest recente.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe vaak wil je een nieuw deel maken van een oude reeks?
Volgens mij maak je het juist moeilijk zo maar goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik wil gewoon van het eerste beste reekstopic dat ik tegen kom een OP kloon kunnen maken, en niet hoeven zoeken naar de meest recente.
Te lui voor
Echt klote... Waarom ben je er uit gemikt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Weet iemand nog een leuke baan? Ben per 1 november dus idd weer beschikbaar.
er is geen werk meer, zijn er nog 4 uit gezet, en een part timer moet minder gaan werkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Echt klote... Waarom ben je er uit gemikt?
Ow je staat hóóg op de ladderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
neuh, het is een klein bedrijf
en met derde reserve bedoel ik dus dat als de persoon die pallets sorteert er niet is, ik de derde in lijn ben om zijn taken waar te nemen he?![]()
Ten eerste: Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wordt iedereen vandaag ontslagen ofzo?
Komt die ons nu ook buiten de pauzes vervelen dan?quote:
/fossielquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:31 schreef Tjabbo het volgende:
En wie heeft deze reeks ooit in mijn AT gezet ik wist helemaal niet dat dat bestond
/faal
Veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan iig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb had een eigen afdeling, niet heel hoog, wel autonoom
Neuh, die gaat weer ff haar kist in.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Komt die ons nu ook buiten de pauzes vervelen dan?
ja, al druk op zoek, al wat interessante dingen voorbij zien komenquote:
Insluiten op verzoek uitgeschakeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
En nu klaar met de boehoe, op naar nieuwe kansen.
hier nieuwe jobsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een vooruitziende post!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:36 schreef densmee het volgende:
[..]
hier nieuwe jobs
http://goo.gl/44xFD
Eerst 25 minuten en later dan nog paar minuten in een touringcar. Maar die bussen van die 25 minuten zijn echt kutdingen. Stoelen staan veels te rechtop en de chauffeurs maken alleen maar noodstops.quote:
Ja kennelijk. Vergeet daarbij niet de tientallen noodstops. Heb wel vaker last van mijn rug maar door het OV wordt het bij wijze van spreken geactiveerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:40 schreef Anne het volgende:
Dus je krijgt van 30 minuten op een kutstoel zitten last van je rug?
Gefeliciteerd! Met een jaar of zo?quote:
Ja!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:40 schreef Tjabbo het volgende:
Lekker man
Suiker in de koffie is pas vies!
Je hebt het aan je rug. Dat is niet gezond. Zeker niet op jouw leeftijd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nee sorry beide niet. Een gezonde Hollandse knaap.
Tja, jaren fysiek werk en OV. Maar sinds ik train, train ik mijn rug ook en dat is merkbaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt het aan je rug. Dat is niet gezond. Zeker niet op jouw leeftijd.
"Jaren fysiek werk", hoe oud ben je? 12?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Tja, jaren fysiek werk en OV. Maar sinds ik train, train ik mijn rug ook en dat is merkbaar.
Neenee ik kreeg netjes betaald.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Jaren fysiek werk", hoe oud ben je? 12?
Jij hoopt dat er nog een order komt voor 1 november?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
schop maar een paar keertegen de deur aan dan.
de service afdeling blijft wel lopen hoor... alleen een stuk minder soepel vanaf 1 novemberquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef densmee het volgende:
[..]
Jij hoopt dat er nog een order komt voor 1 november?
Je komt met de trein?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:40 schreef Dingest het volgende:
Paal, wanneer je gaat plannen voor dat etentje en zo, wil je dan wel even hier rekening mee houden?
[ afbeelding ]
Nee, ik blijf bij de Saab. Ik wil nog wel een káns hebben om aan te komenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je komt met de trein?
Zal zo eens een datum pogen te prikken... Chris komt iig niet, die zit straks 2-4 weken in Rio te werken.
quote:
Bij dat hek moet je tol betalen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:32 schreef Sounddragon het volgende:
Sneak preview van de nieuwe tunnels bij Utereg;
[ afbeelding ]
Is dat ter vervanging van dat stuk A2?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:32 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Die landtunnel ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat ter vervanging van dat stuk A2?
Ja ook echt, ramen open en blazen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
Lange tunnel? staan er flitskasten in?
anders eens een paar keer flink hard door blazen, vet!
zal ongetwijfeld trajectcontrole krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
Lange tunnel? staan er flitskasten in?
anders eens een paar keer flink hard door blazen, vet!
ik zal eens een filmpje posten van mijn supra die er doorblaast met nog 3 andere. Donderju wat een kabaal! heerlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja ook echt, ramen open en blazen.
Leuk! Sta je daar al lang?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:32 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
dan zeg je: nee net zo lang als ik thuis ook benquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:13 schreef Anne het volgende:
Oh nee. Dat is alleen maar grappig als er gevraagd werd "ben je al lang gek?".
Ik wilde alleen maar weten of ik naar 'm had kunnen zwaaien vanmorgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:13 schreef Anne het volgende:
Oh nee. Dat is alleen maar grappig als er gevraagd werd "ben je al lang gek?".
Oh ja. En als dat zo was? Wat dan? Ben je dan nog verdrietiger? En zo nee, ben je dan weer blij?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar weten of ik naar 'm had kunnen zwaaien vanmorgen.
Nooit jezelf de schuld gevenquote:
Boeit me eigenlijk geen flikker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh ja. En als dat zo was? Wat dan? Ben je dan nog verdrietiger? En zo nee, ben je dan weer blij?
Denk ik ook.quote:Nooit jezelf de schuld gevenHeb ik geleerd van SD.
Heeft ie best spijt van, denk ik.
Noord of Zuid?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:23 schreef Sounddragon het volgende:
Ik stond er vanaf een uurtje of half 8 tot 10 ofzo.
Geen TC in de tunnels voor zover ik weet, wel een dozijntje uberscherpe fisheyes en een jezusberg andere elektronische waakhondjes.
En nee, geen spijt van.
zuid, buis A en D, aan het einde bij die hoge masten die op de muur staan..quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
Toen wel, maar ben al sinds 10 uur op de werf, waar de zon af en toe een buitje voor moet laten. Ben het rondhangen nu beu; ik ga lekker naar huis
nu welquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:30 schreef Anne het volgende:
Ik moet nog 3 uur.
En waarom heb je nog geen zet gemaakt dan. Als je toch niks te doen hebt.
Oh, daar komt mijn trein niet langs...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zuid, buis A en D, aan het einde bij die hoge masten die op de muur staan..
gisteren 8 lampjes vervangen, doen 16000 wattquote:
Jep, 1.3 watt per stukquote:
Mjah, ik schroef meer vermogen weg per weekquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:18 schreef densmee het volgende:
[..]
gisteren 8 lampjes vervangen, doen 16000 watt
Doel je nou op het SI of op Watt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Dat is ook wel verklaarbaar, Fryske hynders zijn beter dan Britse
zo doe de da, recht in zunne bakkes vuile kut Friesquote:
zijn de kratjes al leeg?quote:
waar dan? A5? Pernis?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:42 schreef lipje het volgende:
goedemorgen
ik was gister bij een oude spotplek van Alexxx
Bah.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gister sinds tijden weer in een kroeg geweest waar zowaar gerookt werd.
Het gaat regenen eh?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar dan? A5? Pernis?
kunstenares is ondertussne onderweg, dit weekend gaat het gebeuren
Dan moet je vannacht aan de slagquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:19 schreef daNpy het volgende:
Hoop het niet, wil nog wat dingen doen buiten
Mijn broer heeft een boerderij, bij de vorige keer afzeggen heb ik direct de schuur van hem gereserveerd voor nuquote:
Makro Delftquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar dan? A5? Pernis?
kunstenares is ondertussne onderweg, dit weekend gaat het gebeuren
Volgens buienradar gaat het om 1045u een half uurtje regenen en om 1145u weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan moet je vannacht aan de slag.
Met een matige tot aan zee soms harde wind vanuit het noordwesten (3-7 Bft) worden vandaag wederom talrijke buien vanaf de Noordzee bij ons aangevoerd. Tussen de buien door is er af en toe ruimte voor zon, in het zuidwesten is die kans kleiner. De temperatuur komt vanmiddag uit op 12 of 13 graden.
Vanavond blijven er verspreid enkele buien vallen, maar vannacht wordt het droog met opklaringen. Het kwik daalt landinwaarts tot net iets boven het vriespunt; lokaal vorst a/d grond.
Smerig hè... Ik stond laatst in een leuke tent, en om half twee of twee uur kondigt de DJ een speciaal moment aan: het is weer tijd dat er gerookt mag worden. Dus ook iedere stomme schoorsteen gelijk de hens erin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gister sinds tijden weer in een kroeg geweest waar zowaar gerookt werd.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
en om half twee of twee uur kondigt de DJ een speciaal moment aan: het is weer tijd dat we de kroeg verlaten
Mwah, het was verder wel gezellig, maar zo zonde hè... Als je ziet hoeveel mensen er dan nog roken.quote:
Verslaafdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Smerig hè... Ik stond laatst in een leuke tent, en om half twee of twee uur kondigt de DJ een speciaal moment aan: het is weer tijd dat er gerookt mag worden. Dus ook iedere stomme schoorsteen gelijk de hens erin.
oh, jij bent niet naakt en nat dus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik niet, HAHAHHA.
Ik heb net 1 tasje boodschappen gedaan. 40 euro. Grrr.
Nope.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, jij bent niet naakt en nat dus?![]()
wat hejje kocht dan?
is de koffie op?quote:
Is nog altijd beter dan een nachthengstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |