Turquaz52 | maandag 3 oktober 2011 @ 22:08 |
Yo mensen, Turq in the topic... Haters, welkom.. Lovers..: Ik verwelkom u! ![]() Zo zag hij er net na aankoop uit: ![]() ![]() (let op de schade rechts voor) Toen koppakking opgeblazen en me diff kapot gereden: ![]() ![]() ![]() Zoek de 2 cilinders verschillen ![]() ![]() No Engine: ![]() Yes Engine: ![]() ![]() 325i achteras tijdens montage ![]() ![]() Schroefsetje in tha house: ![]() ![]() ![]() ![]() First day out: ![]() First day front of home: ![]() Facelift nieren + nierehouder: ![]() 316i logo:P : ![]() 18 inchers er onder: ![]() Filmpjes: Mijn favoriet (voor het geluid @ Swalmen Tunnel) & 200 op snelweg ofzo: ff kontje uitbreken @ rotonde en 200 op snelweg ofzo.. Soundcheck: Driften en dragrace tegen een handgeschakelde 320i Coupe: Burnout & Soundcheck: Optrekken door 3 versnellingen: 140-210km Kickdown pull met 4 man aan boord: Driftuuhhh:: Zo zag ze er uit: ![]() En toen zo: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En na 6 maanden @ de woutekiet/berging/domeinen te hebben gestaan zo: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Plans: French Lights (gele lenzen in de koplampen) M3 Voorbumper Modena Interieur met electrische verstelling Complete front vervangen (motorkap/zijschermen/rechter voor deur) Uitdeuken Links achter en achter onder de kofferbakklep Hoe ie er uit zag na een Front change: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Turquaz52 | maandag 3 oktober 2011 @ 22:10 |
TT is te danken aan:Laatste posts:
| |
Tinos85 | maandag 3 oktober 2011 @ 22:21 |
Best laag die bumper ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:19 |
Mwa valt mee.. ik heb de lip er nog op gezet, vond het te leeg/hoog zonder.. ![]() | |
Gokhan03 | dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:56 |
Maare, cat delete = torque vermindering bij lage toeren? | |
Turquaz52 | dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:45 |
Dunnoo... heb nooit met cat er onder gereden.. (met deze motor dan).. En geloof het eigenlijk ook niet.. Waarom zou het eigenlijk? Je moet alles zsm uit je uitlaat hebben, niet wachten tot het terug kaatst van je cat en alles afremt.. | |
Gokhan03 | dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:01 |
Nee maar er moet toch een soort van tegendruk zijn toch? Een voorbeeld met scooters, als je zonder uitlaat rijdt dan trekt ie ook niet | |
densmee | dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:04 |
dat is alleen bij 2 takt motoren, die hebben spoelpoorten en geen kleppen | |
Turquaz52 | dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:24 |
Ja want dan gaat de verse mengsel rechtstreeks via de inlaat direct door de uitlaat na buiten.. lieve schat.. ![]() 2 takt, geen kleppen.. de uitlaat zuigt de inlaat aan.. Een 4 takt ook maar van de 720graden slag hooguit een paar graden blijven ze beide open.. Verwaarloosbaar eigenlijk... Aldus een gedetailleerde uitleg.. ![]() | |
Gokhan03 | dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:27 |
Ok,val me niet meteen aan bitch ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:28 |
![]() | |
invine | dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:56 |
Yes nieuw topic ![]() Misschien een paypal accountje maken turq? Met slogan, Help turqie aan een witte paralmoerpaintjobz | |
Biogarde | dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:40 |
Of geld voor een jerrycan peut om 'm in brand te steken. Wat een pauperding. | |
zeeeend | woensdag 5 oktober 2011 @ 13:15 |
...en een stinkend kerstboompje aan de achteruitkijkspiegel | |
invine | donderdag 6 oktober 2011 @ 16:36 |
Elke spiegel in een auto is om achteruit te kijken ![]() | |
zeeeend | donderdag 6 oktober 2011 @ 17:45 |
O,ik dacht dat er ook nog een klax spiegel inzat om de mondhoeken van de bijtrijdster schoon te vegen ![]() Als ze het kaaskransje achter de paars gepunte lans had schoon geknarst | |
Turquaz52 | donderdag 6 oktober 2011 @ 20:36 |
Ik heb nog altijd een bankrekening.. ![]() Heb alleen de parelmoer/Crystal Dry Pearls nodig, verf is voor mij toch gratis.. ![]() Heb al een litertje of 4.. ![]() Ik hoef alleen maar iemand te zien in de straal van 2 meter met een jerrycan in de hand bij mijn auto en ik zweer op letterlijk alles wat ik heb, ik schiet een kogel door zijn kop.. ![]() Openbare waarschuwing, geen bedreiging.. /care aan de politie, op het moment dat er iemand aan MIJN auto komt dan neem ik het recht in mijn handen.. ![]() heeuy, die stinkdingen ruiken best goed hoor.. ![]() ![]() wehehehhehe.. ![]() | |
Gokhan03 | woensdag 12 oktober 2011 @ 14:51 |
Nog updates Turq? | |
Turquaz52 | woensdag 12 oktober 2011 @ 17:24 |
naah.. not realy.. amper me auto gezien.. ![]() Nog veel te gebeuren en ik denk dat ik de V12 plannen fftjes aan de kant schuif.. ![]() nu ff alles rustig aan.. ![]() | |
RRRobert | zondag 23 oktober 2011 @ 15:52 |
Grappig om te zien dat de mode op het gebied van autoverlichting zo weer verschuift van xenon wit naar blauw naar klassiek geel... maar of je er bij nacht en ontij ook nog iets aan hebt... | |
winterstorm666 | zondag 23 oktober 2011 @ 16:25 |
Hmm..ik ben benieuwd wat ik doe als ik dit ding voor me zie..ik zit regelmatig in de venlo regio..,ik wil je best een duwtje geven,kerel...op gang kom je toch niet met dat hok,veel toeren draaien en niks klaarmaken. | |
Turquaz52 | zondag 23 oktober 2011 @ 17:27 |
Nee, Mode is nog steeds blauw paars wit. Ik wil zelf geel verlichting omdat juist niemand het heeft.. ![]() Doe je dan een voorbindding om? ![]() wehehhee, hoe weet jij eigenlijk dat ik veel toeren draai maar niets klaar maak? Wat rij jij eigenlijk ![]() | |
winterstorm666 | zondag 23 oktober 2011 @ 17:50 |
genoeg om je minimaal bij te blijven..2,5 5 cyl turbo ,niet stock..ik volg je topic best lang..vannaf je rode golf variant,best wel respect voor je vasthoudendheid maar kwaliteit is bagger | |
Turquaz52 | zondag 23 oktober 2011 @ 18:08 |
Ik herinner mij geen rode golf topic eigenlijk..? ![]() Kwaliteit bagger als in? Mijn werk verkeerd doe? Of een ander smaak hebben als anderen of als in van goede staat naar slechte staat brengen en daarna weer goed? (dont begrijp) | |
winterstorm666 | zondag 23 oktober 2011 @ 19:03 |
hmm,,je weet waar ik het over heb maar de rode golf station weet je weer niet,en ergers weer wel. Bagger als in dat je halve gare oplossingen doet en totaal niets concreets doet qua je 3 opbouwen,je lult een hoop maar wat doe je daadwerkelijk? Wat spuitplamuur en gestunt met wat bumpers,nee ik ben daar niet van onder de indruk.een motorombouw die elke halve gare kan doen...mja..ben blij met je project topic..je weet zelf dat het nergens toe gaat leiden/lijden..beide keuze's..ik kan beter weg blijven uit je topic,je irrtiteert me. Je weet echt niet wat je doet met betrekking tot verkeersveiligheid gezien je reacties met Gohkan nogwat..,allemaal zelf weten kerel,knuffelturk,i dont care,tot ik je voor me heb.. | |
invine | zondag 23 oktober 2011 @ 21:18 |
Tering wat ben jij sad zeg ![]() | |
FalleNk810i | maandag 24 oktober 2011 @ 11:00 |
Altijd hetzelfde joh dat smerige metal tuig, haat, depri, en toch jezelf beter voelen. | |
silenthill | maandag 24 oktober 2011 @ 14:32 |
Als iets niet jouw stijl is, kun je het ook wel netjes houden. Ieder zijn eigen smaak en ding. Dat is maar goed ook. Ik ben dat geen BMW fan, behalve de 635 csi en de eerste 7 serie. ![]() Maar vindt dit wel leuk om te volgen. | |
Turquaz52 | maandag 24 oktober 2011 @ 17:25 |
Eej hoer, ik zou zeggen kom meeten? Dan trek ik me bmw wel ff uit haar winterslaap en dan sta ik wel voor je. Kijken of je nog zo groot praat.. Ik weet natuurlijk dat ik een rode golf heb gehad, duhh.. Het was alleen mijn werkslet/paard (net zoals jij die van je Volvo), denk je dat ik daar zo veel om gaf als deze auto..? ![]() En Halve gare oplossingen? Noem eens wat op? Kitresten, verder? En met hoop lullen en daadwerkelijk niks doen vind ik ook zware bullshit.. ![]() Lees OP: Heb toch wel wat gedaan toch? Maar voor de rest, vind je echt grappig, toe blijf nog ff in me topic ![]() | |
invine | maandag 24 oktober 2011 @ 18:09 |
Jammer dat je hapt turq ![]() | |
Turquaz52 | maandag 24 oktober 2011 @ 18:11 |
Cant help it.. ![]() | |
Edskimo | maandag 24 oktober 2011 @ 21:35 |
![]() Zonde van dat stuk onder je achterlicht... | |
Turquaz52 | dinsdag 25 oktober 2011 @ 21:37 |
Expres daar niet aan geplamuurd omdat het in zijn geheel in eenkeer wordt strakgetrokken (deukentrekker).. Anders is het dubbel werk.. ![]() | |
Edskimo | dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:40 |
En dan spuit je m wel alvast?:P Of word het later nog uitdeuken zonder spuiten? | |
Turquaz52 | woensdag 26 oktober 2011 @ 12:42 |
Spuiten is om te voorkomen dat er vocht door het plamuur heen dringt, en het is met de spuitbus gedaan tijdelijk omdat de hele auto toch in zijn geheel wordt gespoten.. | |
Gokhan03 | woensdag 26 oktober 2011 @ 17:32 |
Turq had jij nou xenon in je mistlampen? Ik heb van t weekend hele front 4300k behalve grootlicht. Tis dat aan beide mistlampen een stukjd plastic van een halve mm afgebroken is waardoor hij niet meer vastklikt ![]() Mn rechtervoorste knipperlichtkap is er ook af gevlogen toen ik iets te hard ging ![]() Maare heb jij nou speciale glazen in voor xenon? Ik heb alles standaard behalve de xenon lamp. Ik heb een paar tests gedaan met een vriend en hij gaf zelf ook aan dat mn lampen niet verblinden. Tevens winterstorm666 ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 27 oktober 2011 @ 10:06 |
yes mistlampen zijn ook 3000k xenon, maar heb er geen speciale glazen in zitten ofzo, het zijn gewoon aftermarket mistlampen van ebay wat ik door yoshibignose heb laten bestellen, was als ik me nog goed herinner 110 euro voor kwijt inclusief 2setjes xenon.. De mistlampen zijn gewoon kwalitatief goed, metalen behuizing (dus geen kans op verbande fitting) en het glas ervoor is gewoon kwalitatief dik glas, eigenlijk echt een goede oem vervanger.. En nergens over te klagen, ik moet je wel mededelen dat ik de fitting heb moeten vergroten dmv een veil en boor want anders paste de xenon lamp er niet in. De plastice haakje was ook bij mij gebroken, deze heb ik ala turka gefixt dmv een schroefje.. | |
ZwartmetSuiker | donderdag 27 oktober 2011 @ 10:10 |
Zoiets moet je ook niet volgooien met plamuur nee. | |
Turquaz52 | donderdag 27 oktober 2011 @ 11:31 |
eerste beste keer wanneer ik de kofferbak dicht gooi of de subwoofer iets te hard aan staat kan ie gelijk barsten bijvoorbeeld.. | |
ZwartmetSuiker | donderdag 27 oktober 2011 @ 11:58 |
Dat niet alleen maar het zegt genoeg over de rest van de auto ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 27 oktober 2011 @ 14:31 |
Hahahaha ja dat klopt, maar zowiezo hou ik over het algemeen niet van deuken opvullen met plamuur, recht strijken is wat anders, dat is meestal maar 1of 2mm, en dat moet ook wel voor een strakke afwerking, als voorbeeld kun je dat deuk herstel zien van links achter.. Zoveel mogelijk met de hamer ed. uitgedeukt en glad getrokken met plamuur.. | |
Gokhan03 | donderdag 27 oktober 2011 @ 23:10 |
Heb mijn mistlampen gefixt door met een soldeerbout plastic te smelten en de afgebroken stukjes te vullen. Nu zouden ze weer goed moeten zijn. Heb plastic gebruikt van een BIC pen. Goeie harde plastic ![]() ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 27 oktober 2011 @ 23:32 |
Te veel moeite, stop er gewoon een parker in, zelfde verhaal, maar een stuk steviger... ![]() | |
Gokhan03 | vrijdag 28 oktober 2011 @ 10:04 |
Ja maar bij jou zijn ze aan de andere kant gesloopt zeker. Bij mijn vorige mistlampen(kapot glas) waren niet de plastic dingetjes aan de mistlamp kapot maar aan de houder. Dat was pas kut. Kijk dit was stuk bij mij..bij het metalen lipje: ![]() | |
FalleNk810i | zondag 30 oktober 2011 @ 21:26 |
joo Turq ![]() Nog updates? | |
Turquaz52 | maandag 31 oktober 2011 @ 19:11 |
Het is dat ik geen Mod ben, anders had ik je allang verbannen uit mijn topic ![]() Update is dat ik een Zwart leder interieur van mijn oude gele bimmer binnekort in de witte bimmer dump: ![]() ![]() | |
FalleNk810i | maandag 31 oktober 2011 @ 19:19 |
Hahhaaha ![]() Nice, M-tech right? Wat heb je er nu inzitten dan? stoffen? Ben t vergeten en ik kan het niet terug vinden in dit topic ![]() | |
#ANONIEM | maandag 31 oktober 2011 @ 19:48 |
Hoe is dat wagen ooit bij domeinen beland eigenlijk? Staat vast wel in een of ander topic van Turq52, iemand link? | |
Turquaz52 | maandag 31 oktober 2011 @ 19:59 |
Niemand heeft een link.. ![]() Zie het gewoon zo aan: Bonnie and Clyde, Turq and Sibel. Ik zit 4 maanden, zij zit 6. We komen vrij en zijn weer verenigd.. tadaaaa. | |
ColtZ40 | maandag 31 oktober 2011 @ 20:20 |
Dat parelmoer moet nog komen? | |
Turquaz52 | maandag 31 oktober 2011 @ 20:27 |
Yep.. Maar nog lang niet, wil eerst ff qua body 1000% perfect hebben, kleur kan altijd nog komen.. | |
Turquaz52 | maandag 31 oktober 2011 @ 20:30 |
![]() ![]() ![]() Oude foto's dat wel, me verwarming plaatje er om heen is al lang vervangen en ik had tot eergisteren een Pioneer HU in zitten, maar die heb ik aan mijn opa gegeven als cadeau voor zijn nieuwe aanwinst.. ![]() | |
invine | maandag 31 oktober 2011 @ 20:30 |
Je hebt er mij ooit 1 gestuurd ![]() | |
Turquaz52 | maandag 31 oktober 2011 @ 20:38 |
Ja jou, maar jij volgt mijn project al sinds de eerste topic en 'ken' jou al sinds ik hier lid ben.. Alleen kwaliteitusers en users die ik mag hebben de link gekregen, uiteindelijk waren dat er niet veel.. Hooguit op 1 hand te tellen.. ![]() | |
invine | maandag 31 oktober 2011 @ 23:20 |
Ik ben hem ook al weer kwijt ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 1 november 2011 @ 15:06 |
World famous.. | |
Sounddragon | dinsdag 1 november 2011 @ 15:10 |
![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 1 november 2011 @ 15:26 |
Boeiend dit gaat om een auto niet om een strafblad. | |
Turquaz52 | dinsdag 1 november 2011 @ 19:16 |
Ik heb geen strafblad, op boetes na.. ![]() | |
junkiexp | dinsdag 1 november 2011 @ 23:32 |
Even volgen, ben echt benieuwd hoe dit gaat worden ! | |
Turquaz52 | woensdag 2 november 2011 @ 20:12 |
Tja, dan volg je eigenlijk een topic wat in een winterslaap gaat, me bmw gaat lekker onder het zeil het winter uitrusten (deed ie zowiezo al, maar nu zeker tot ergens begin/midden 2012).. Nieuwe project, eigenlijk een beetje een opknap projectje & Daily: Golf MK2 1985 1.9 TD(rode)I 110PK met een Golf MK3 dashboard en Golf MK5 interieur ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Tinos85 | woensdag 2 november 2011 @ 20:35 |
Pics! | |
Turquaz52 | woensdag 2 november 2011 @ 20:40 |
Heb nog geen home made pics, dit is de mp advertentie: http://link.marktplaats.nl/496576272 | |
Turquaz52 | woensdag 2 november 2011 @ 20:41 |
Nou ja zeg, dat was de MP advertentie.. ![]() ff in me cache kijken.. ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 2 november 2011 @ 20:45 |
![]() | |
Turquaz52 | woensdag 2 november 2011 @ 20:46 |
Sloomkijkers gaan er van af, komt G60 voorbumper op en dubbele ruitenwisser ipv. 1 en een Paintjob.. ![]() Auto is best lelijk eigenlijk.. ![]() | |
Tinos85 | woensdag 2 november 2011 @ 20:48 |
Daarom is t een project ![]() Heeft wel potentie, een Golf II | |
Turquaz52 | woensdag 2 november 2011 @ 20:51 |
[Project] Golf Mk2 1.9 TDI van Turq.. Deze keer wel omgekeurd.. | |
Turquaz52 | vrijdag 24 februari 2012 @ 02:12 |
En na 112 dagen mag er wel een update komen: Heb een complete E36 M-Tech interieur op de kop getikt voor weinig, toevallig komt het uit mijn oude gele BMW e36 sedan.. ![]() Stoelverwarming voor, knie ding wat kan uitschuiven onder je knieen, Ski-luik opening achter wanneer je de armsteun MET bekerhouders neerklapt.. ![]() 4x elec ramen dus geen gaten voor raamslingers in de leer beklede deurpanelen. | |
Turquaz52 | vrijdag 24 februari 2012 @ 02:27 |
Dus vandaag de hele interieur er uit gehaald, ook de hoedenplank en de kopsteunen achter met de oem 3e remlicht samen. Morgen de tapijt ook er uithalen want ik wil de oem kabelboom gebruiken v.d. Stoelverwarming en ook de kabelboom v.d. Electrische ramen achter. Als ik het doe doe ik het gelijk goed toch? ![]() Ook heeft de gele bmw oem fabrieks PDC, deze wil ik ook gelijk overzetten op mijn bmw, alleen weet ik niet of dit kwestie is van kabels knippen en solderen op geschakelde plus en min of dat ie eerst 5x rond de auto gaat door de controllers oid.. Misschien heeft iemand een how to? Of een wiring diagram? ![]() En ik mag de complete a/c climatronic systeem hebben, zal ik dan gelijk de dashboard met airbag ook overzetten op de mijne, of moet ik het houden op fake airbags in de deuren en 1 werkende op mijn eigen stuur..? Is er eigenlijk wel een mogenlijkheid dat ik de complete interieur kabelbomen zo kan wisselen met deze 2 auto's? Mijn e36 sedan komt uit 94 en deze sedan uit 97/98... Ik heb een 318i (m50b25 2.5) en dit is een 323i (m52b25).. Thanks, turq | |
Turquaz52 | vrijdag 24 februari 2012 @ 19:22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 24 februari 2012 @ 19:30 |
Hell yeah... 8) | |
Turquaz52 | vrijdag 24 februari 2012 @ 23:06 |
Niemand die reageert..? ![]() ![]() | |
invine | zaterdag 25 februari 2012 @ 00:10 |
Wat zijn dat voor pauper velgen? | |
Turquaz52 | zaterdag 25 februari 2012 @ 01:02 |
Tijdelijke velgen, nog steeds druk zoekende naar " BMW Style 5" velgen, oftwel: BBS RC090 voor een E34.. ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 25 februari 2012 @ 10:58 |
Kijk eens op eBay.de, daar worden vaak kant en klare setjes aangeboden. | |
invine | zaterdag 25 februari 2012 @ 16:10 |
Neem je er ook gelijk een e34 bij? ![]() [img[http://farm3.static.flickr.com/2761/4418079872_485f7877f8_o.jpg[/img] | |
Turquaz52 | zondag 26 februari 2012 @ 00:07 |
800 euro incl. e34.. ![]() ![]() | |
invine | zondag 26 februari 2012 @ 00:38 |
e34 is een mooiere wagen imo dan een e36, maar smaken verschillen natuurlijk ![]() | |
invine | zondag 26 februari 2012 @ 01:01 |
Hoe fix je ook alweer dat als je niet meer kan quoten? (offtopic) | |
Turquaz52 | zondag 26 februari 2012 @ 02:28 |
Tja, smaken verschillen idd.. Ik vind de e34 ook wel leuk, maar blijf lekker bij mijn BMW hangen, iets met haat-liefde relatie enzoo.. ![]() i dunnoo...? ![]() | |
FkTwkGs2012 | zondag 26 februari 2012 @ 08:37 |
spamblocker uit dit dat. | |
invine | zondag 26 februari 2012 @ 11:13 |
Ja dat werkt dus niet ![]() Wanneer gaat het weer rijden turqie? | |
Turquaz52 | zondag 26 februari 2012 @ 12:55 |
Nadat ik een nieuwe blok heb, deze is alweer gaar I think, wordt te snel warm en bouwt druk op en vermindert water dus.. :/ ik denk en hoop volgend jaar, dan heb ik de 750i ook wel gekocht denk ik en gaat er een nieuwe swap gebeuren, nederlands eerste en s'werelds max 10e e36 v12 :d In NL is er al een e30 316i v12 maar de eigenaar reageert op geen een van mijn berichten. Plus de zijne staat al heel erg lang stil.. | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 februari 2012 @ 12:57 |
Wat dus je gaat een V12 inbouwen? | |
Turquaz52 | zondag 26 februari 2012 @ 13:06 |
Ja dat roep ik al eigenlijk best een lange tijd hier... :p Ik kan voor 1500,- een 5.4 v12 BMW e38 750i kopen, gewoon in goede staat, eigenaar rijdt er nog steeds in.. ![]() en dan dat beest zijn blok met bak, evt compleet met interieur omzetten naar mijn autoo.. :d Dan praat je over 326pk en iets van 500nm koppel @ 1250kg ofzo.. :d | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 februari 2012 @ 13:13 |
Maar zo'n V12 op de vooras is toch veels te zwaar joh? | |
Turquaz52 | zondag 26 februari 2012 @ 13:39 |
'Maar' 30 kg verschil.. ![]() | |
FkTwkGs2012 | zondag 26 februari 2012 @ 13:42 |
750i. was fout. nog steeds een beetje fout maar zeldzaam en mits origineel wel mooi. ik hoop niet dat jij er 1 gaat vernachelen though ![]() | |
ZwartmetSuiker | zondag 26 februari 2012 @ 13:42 |
Serieus, dat complete motorblok scheelt maar 30 kilo? | |
FkTwkGs2012 | zondag 26 februari 2012 @ 13:44 |
ow wacht. ik ben denk ik in de war met 850i. die 750 mag je rustig verkloten, go for it ![]() ![]() | |
Klonk | zondag 26 februari 2012 @ 13:45 |
Dan koop je de 750i en gooi je dat witte gedrocht in de shredder, die 750's zijn zo ontzettend veel cooler dan dat witte gebakje... | |
FkTwkGs2012 | zondag 26 februari 2012 @ 13:50 |
dat vind ik nou altijd de charme van ts's topics. het begint altijd met een 'dat-wordt-um-net-niet' auto, vervolgens wordt de auto gestript, en denk je, ow , misschien toch ![]() turquaz topics ![]() | |
Klonk | zondag 26 februari 2012 @ 13:52 |
niets mis met dromen toch ![]() ik zie het gewoon helemaal voor me, turq in een standaardauto ![]() | |
FkTwkGs2012 | zondag 26 februari 2012 @ 13:55 |
als pasen en kerst op dezelfde dag vallen dit dat. ![]() | |
Turquaz52 | zondag 26 februari 2012 @ 14:45 |
Kijk naar mijn beide auto's: ![]() De ene was een 1.8 4 cilinder wat nu een 2.5 6 pitter is en de golf was een 1.3 carburateurtje waar nou een 1.9TDI in zit.. ![]() ![]() Gietijzer vs aluminium.. ![]() ![]() Hoor wie het zegt, had jij geen Multivla? ![]() Ik heb alles op alles gezet om mijn auto steeds in leven te houden, de complete onderstel van de BMW is vervangen omdat het kapot was, de achteras, diff, automaatbak en motorblok. En vervolgens geswapt naar een 6 pitter, nu ga ik een stapje verder zetten en swappen naar een 12 cilinder, fuck die 7 serie.. ![]() Maar ik begrijp het niet.. ![]() ![]() ![]() Check aub mijn To-Do lijst in de OP, je kunt vrijwel alles al afstrepen wat gebeurd is of niet? ![]() | |
Klonk | zondag 26 februari 2012 @ 16:11 |
Mijn Multipla is weg ![]() Dus ik heb helemaal niets meer te zeggen ![]() Neemt niet weg dat die 750's ontzettend geile bakken zijn | |
invine | zondag 26 februari 2012 @ 17:35 |
Het lijkt op die foto net of je een spoiler hebt :'') | |
Turquaz52 | zondag 26 februari 2012 @ 21:39 |
Je mag de 750i wel hebben samen met mijn oude motor + bak voor een zacht prijsje.. ![]() | |
Turquaz52 | zondag 26 februari 2012 @ 21:40 |
Never ![]() | |
invine | maandag 27 februari 2012 @ 13:56 |
Wat lijkt, dat lijkt! | |
ZwartmetSuiker | maandag 27 februari 2012 @ 14:04 |
Straks is het dus gewoon een V12 triplebiturbo supercharged RWD parelmoermonster. | |
Turquaz52 | maandag 27 februari 2012 @ 15:40 |
Zeg, had jij niet deze TT verzonnen? ![]() Het moet wel een beetje origineel blijven he.. ![]() | |
ZwartmetSuiker | maandag 27 februari 2012 @ 16:48 |
Toen verzonnen omdat jij het over van alles en nog wat had, geen idee hebbende dat er ook echt een V12 zou komen ![]() Waarom bouw je geen jetmotor? | |
FalleNk810i | maandag 27 februari 2012 @ 16:50 |
Breng m nou niet weer op nieuwe ideeen haha | |
Turquaz52 | maandag 27 februari 2012 @ 21:31 |
nahh.. moet wel een daily blijven hea.. ![]() | |
Turquaz52 | maandag 27 februari 2012 @ 21:32 |
hehehhehehe.. ![]() | |
invine | vrijdag 2 maart 2012 @ 13:24 |
v12! v12! v12! | |
Turquaz52 | vrijdag 2 maart 2012 @ 13:59 |
Sponsor! Sponsor! Sponsor mij 1200,- ![]() Dan zie je de V12 dit jaar nog in de BMW liggen.. ![]() | |
invine | vrijdag 2 maart 2012 @ 17:13 |
Neuh ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 2 maart 2012 @ 17:18 |
![]() Gemeen, wat is 1200 euro nou voor jou..? ![]() | |
Tjabbo | maandag 5 maart 2012 @ 15:59 |
He turquoise, Tripple turbo is niet handig bij je V12. Dan moet je per 4 cilinders een turbo plaatsen terwijl aan beide kanten van de motor 6 exhaust headers zitten. Dan moet je een compound setup maken, of voor een quad turbo setup gaan. Maar met een V12 lijkt me dat je 2 grote turbo's per kant wel uit kan. 2x 71mm turbo, dual ball bearing, a/r van 1.00 kom je een heel eind mee Met die 1200 euro sponsor je dan net een halve turbo. ![]() | |
Turquaz52 | maandag 5 maart 2012 @ 21:59 |
1200,- euro is voor een hele nette 750i uit 97.. Dus de motor, bak en evt. diff en assen. Ook kan ik de remmen er van gebruiken met adapterplaten en de complete kabelboom, drive-by-wire gaspedaal en misschien als luxe ook het interieur.. ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 6 maart 2012 @ 10:35 |
Dan nog je tripple turbo setup, rond de 10k en je bent klaar ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 6 maart 2012 @ 10:50 |
Gewoon 12 trottlebodies. | |
Turquaz52 | dinsdag 6 maart 2012 @ 10:58 |
waar heb jij het over man? Welke tripple turbo setup..? ![]() Mijn tt is maar verzonnen door dacht ik zwartmetsuiker.. ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 6 maart 2012 @ 10:58 |
![]() Wellicht iets voor in de toekomst.. ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 6 maart 2012 @ 10:59 |
Of 6 48mm Webers. | |
Turquaz52 | dinsdag 6 maart 2012 @ 11:13 |
Aaaah never carburateurs.. :p Injectie all the way.. ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 6 maart 2012 @ 11:46 |
Echte mannen hebben carburateurs. | |
Tjabbo | dinsdag 6 maart 2012 @ 11:49 |
Jeah weet ik. Lees jij geen posticons? ;-) | |
Tjabbo | dinsdag 6 maart 2012 @ 11:50 |
Opels en franse pongel heeft carburateurs. Echte mannen hebben injectie, zoals het hoort. ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 6 maart 2012 @ 11:55 |
Alsof alleen die auto's carburateurs hebben ![]() | |
Tjabbo | dinsdag 6 maart 2012 @ 12:23 |
echt niet ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 6 maart 2012 @ 13:19 |
Neen jonguhs, gewoon injectie. Hoef geen sproeiers en een co2 draaischroef oid. Ik zet zelfs een stapje verder en ga voor drive-by-wire en geen drive-by-cable.. ![]() | |
Tjabbo | woensdag 7 maart 2012 @ 20:14 |
DBW is nog DBC vanwege wetgeving in nl. | |
Turquaz52 | woensdag 7 maart 2012 @ 23:10 |
huh? ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 9 maart 2012 @ 20:21 |
dat het laatste stukje naar je gasklep bij mijn weten vanwege wetgeving nog steeds een kabeltje moet zijn | |
Turquaz52 | zaterdag 10 maart 2012 @ 02:06 |
hoe zit het dan met diesels? ![]() En de m73b54 heeft gewoon 2 motoren die de gasklep bedienen hoor, geen kabels.. ![]() | |
Turquaz52 | maandag 26 maart 2012 @ 23:12 |
pffff nog steeds druk bezig met de kabelboom, ik zoek nou een pin layout schema/diagram van de Body Module. Die kan ik maar niet vinden. Mijn originele heeft maar 1 ingang en 3 uitgangen, een gele, groene en een zwarte stekkerblok. De nieuwe heeft 2 ingangen en 3 uitgangen. Nou moet ik ivm. comfort sluiting en elec. ramen achter etc. de schema's vinden van deze. De kabelboom etc. zijn allemaal al getrokken maar niks is aangesloten.. ![]() Iemand die me hiermee kan helpen? | |
Fer | dinsdag 27 maart 2012 @ 18:42 |
Een rij schakelaars en losse een optie? | |
Turquaz52 | dinsdag 27 maart 2012 @ 19:15 |
Nein. Ik wil dat het werkt zoals het moet werken, dus trekken van 2 kabels naar de schakelaar en naar de + en - gaat hem niet worden. Wil ook dat de childlock e.d. werkt en mijn comfort sluiting. As is. ![]() Zou ik wel op prijs stellen als iemand me hiermee kon helpen.. ![]() ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 4 april 2012 @ 12:38 |
![]() ![]() ![]() Nieuwe aanwinst, originele M-Tech bumperset.. ![]() MET OEM PDC sensoren ![]() ![]() EN ik heb lexuslooks achterlichten meegekregen ![]() ![]() | |
Klonk | woensdag 4 april 2012 @ 12:39 |
passen mooi op een van je vorige auto's, die poolse, duitse import ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 4 april 2012 @ 12:40 |
| |
Turquaz52 | woensdag 4 april 2012 @ 12:41 |
3x raden van welke deze afkomen.. ![]() ![]() ![]() | |
invine | woensdag 4 april 2012 @ 22:50 |
Wilde net zeggen, dat kleurtje komt mij bekend voor ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 4 april 2012 @ 23:11 |
Hij lag erg lang in de intensive care, maare omdat niemand het geld en moeite in stak om hem op nederlandse kenteken te zetten en de vanos te repareren is ie 2 jaar ofzo niet van zijn plaats af geweest. Dus heb ik voor een mooi prijsje de complete interieur overgenomen en mocht de bumperset + achterlichten meenemen voor een kleine meerprijs.. | |
invine | donderdag 5 april 2012 @ 10:55 |
Dat setje heeft wel wat onderhoud nodig ![]() | |
Andyy | donderdag 5 april 2012 @ 16:07 |
Vandaag een onze nieuwe BMW opgehaald ![]() N20 motor erin, hij ploft heeeeeeeeerlijk als je het gas los laat, had ik niet verwacht van een 4-cilinder. En dubbele pijpjes, dacht dat dat alleen voor 23i of hoger was, maar blijkbaar zit dat ook onder 20i's tegenwoordig? | |
Turquaz52 | donderdag 5 april 2012 @ 16:58 |
het centrale bmw topic is een paar deuren verderop.. Hahaba :p Maar wat voor bmw heb je gehaald dan dat je een n20 blok hebt? Komt mij ff niet bekend voor..? | |
Turquaz52 | donderdag 5 april 2012 @ 17:02 |
als in spuitwerk of? | |
FkTwkGs2012 | donderdag 5 april 2012 @ 17:38 |
bmw zou je aan moeten klagen je weetz ![]() | |
ZwartmetSuiker | donderdag 5 april 2012 @ 17:57 |
Jaloezie. | |
Andyy | donderdag 5 april 2012 @ 19:09 |
Sorry, ik zag BMW staan en dacht dat dit 'm was ![]() X1 hebben we gehaald, vandaag al bijna 80 km gereden door de stad ![]() | |
Fer | donderdag 5 april 2012 @ 19:46 |
N20 is een i-4 turbo met meer vermogen dan een M30 van 3500cc en het verbruik van een Aygo. Heb je ook die 8-traps automaat? | |
Andyy | donderdag 5 april 2012 @ 20:14 |
[Centraal] BMW Fantopic, deel 69 - Voorjaar in aantocht Daar verder, wil zijn topic niet verder vervuilen | |
Turquaz52 | donderdag 5 april 2012 @ 21:43 |
My Car: ![]() How I See it +/-: ![]() What others seeing: ![]() ![]() ![]() | |
hardcore-gabber | donderdag 5 april 2012 @ 22:40 |
mooi die plaatje xd | |
jitzzzze | donderdag 19 april 2012 @ 15:44 |
En lijkt je auto al meer op de onderste? Of begint het nu iets te worden? | |
Wijnand_Bierenstein | donderdag 19 april 2012 @ 16:02 |
Is dit TS eigenlijk? ![]() | |
steeez | donderdag 19 april 2012 @ 16:15 |
Da's een E30 M3 als ik het goed zie? Niet echt te vergelijken met een E36 318i Turkedition ![]() | |
Wijnand_Bierenstein | donderdag 19 april 2012 @ 16:17 |
Turkedition of niet, onbewust moet ik toch aan TS denken ![]() | |
steeez | donderdag 19 april 2012 @ 16:26 |
http://link.marktplaats.nl/540272385 Lijkt wel dezelfde? Anyway, niet te vergelijken, blijf ik bij. Maar puur de persoon achter de auto, daar kan ik me wellicht in vinden ![]() | |
Wijnand_Bierenstein | donderdag 19 april 2012 @ 17:00 |
Dat lijkt er echt op inderdaad. In het filmpje zegt ie ook dat ie de motor helemaal gereviseerd heeft. Maar het lijkt me niet dat hij Van Os heet en uit Brabant komt ![]() | |
steeez | donderdag 19 april 2012 @ 17:10 |
Hij zei ook dat het de auto van een klant was ![]() | |
Wijnand_Bierenstein | donderdag 19 april 2012 @ 17:12 |
Ah dat heb ik dan weer niet meegekregen. | |
Turquaz52 | vrijdag 20 april 2012 @ 11:19 |
Ja komt in de buurt: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Enige wat nog gedaan moet worden is een paar kabelbomen solderen (elec. ramen achter, automatisch dimmende binnen spiegel & klepjes met verlichting) en nog het interieur er in bouwen en een paintjob + velgen en ik ben klaar... Dan moet de V12 er nog een keer bij komen.. ![]() ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 20 april 2012 @ 11:19 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -edit- MET een S52B32 blok als ik het zo kan zien, dus een 3.2 24v e36 M3 motor.. ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door Turquaz52 op 20-04-2012 11:28:04 ] | |
Wijnand_Bierenstein | vrijdag 20 april 2012 @ 14:31 |
Maar jij bent niet de bestuurder? ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 20 april 2012 @ 23:43 |
Nee natuurlijk niet.. Dit ben ik: ![]() ![]() Zo'n bontkraag type met beverwijkse Louis Vuitton etc.. ben ik niet.. ![]() ![]() | |
Gokhan03 | zaterdag 21 april 2012 @ 09:23 |
Watser lan met beverwijk | |
jitzzzze | zaterdag 21 april 2012 @ 16:22 |
Wat een bende, maar goed. Hou ons op de hoogte ![]() | |
Turquaz52 | zondag 22 april 2012 @ 15:50 |
Je weet toch, van die toerkoes en mocro's met hun neppe merk kleding en neppe louis vuitton tasjes en hun bontkraagjes en opgeschoren koppen.. Dat bedoelde ik er mee te zeggen ![]() Ik ben niet zo'n type turk ![]() | |
Turquaz52 | zondag 22 april 2012 @ 15:56 |
I know, soms heb ik de neiging om te zeggen: Weetje wat jongens? Game over, zij is naar de sloop. Maar ik kan het niet. ![]() ![]() | |
Klonk | zondag 22 april 2012 @ 15:58 |
zonder dat het turqbashen gaat worden zou me dat niet verbazen want wat een teringbende is het in die wagen zeg ![]() | |
jitzzzze | zondag 22 april 2012 @ 16:21 |
Snap ik, ik zou ook niet gelukkig worden van die grafbende die je ervan gemaakt hebt ![]() Als je de binnenkant eens een keertje leeghaalt en er alleen maar spullen in aanwezig hebt die je direct nodig hebt, dat scheelt alweer driekwart van alle ergernis. [ Bericht 8% gewijzigd door jitzzzze op 22-04-2012 17:02:51 ] | |
Wijnand_Bierenstein | zondag 22 april 2012 @ 16:47 |
Maar dan denk je aan het doel dat je voor ogen hebt en het plezier dat je van zo'n unieke wagen gaat hebben. En dan heb je er weer zin in ![]() | |
hardcore-gabber | zondag 22 april 2012 @ 22:15 |
schijndel bij de dunge weetewel xD new kids nitro | |
Turquaz52 | maandag 23 april 2012 @ 18:41 |
I Know, cant help it.. ![]() Tja, i know.. Ik denk van: Eerst ff de elec. ramen etc. kabelboom fixxen/solderen. Daarna het interieur er in, daarna alles binnen fixxen (nieuwe speaker kabels, dit kabels dat kabels). Daarna dat deuk achter onder de kofferbakklep er uit halen en hop naar de spuiter en daarna velgjes fixxen + een 750i kopen en dan weer alles opnieuw, interieur er uit halen kabelboom er uit rukken, blok er inlepelen met de complete kabelboom v.d. motor en interieur.. Maar dat duurt nog wel ff.. En ik kan de spullen momenteel nergens kwijt dan in de auto.. Heb thuis veelste veel troep staan.. ![]() Exactly ![]() ![]() Dan doe ik mijn ogen dicht, denk van: hmmm zo gaat ze er uit zien.. Doe ik mijn ogen weer open en ondervind ik een shock door de lelijkheid en begin ijverig te beunen om haar stap voor stap in dat staat te krijgen wat ik wil ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
jitzzzze | maandag 23 april 2012 @ 19:08 |
Je moet, nou ja, je moet natuurlijk niets. Maar ik raad je aan om die 750 nu te doen of helemaal niet. Haal je auto eenmaal open en doe alles wat je nodig acht. | |
Turquaz52 | maandag 23 april 2012 @ 21:46 |
Momenteel niet zo'n grote budget om zo iets uit te voeren.. Is een investering van minstens 2000,-.. En dan heb je alleen de auto zelf. Ga er maar van uit dat er nog 2000,- euro in gaat zitten om alles werkend te krijgen etc.. | |
Gokhan03 | maandag 23 april 2012 @ 21:57 |
Zie het positief. Je hebt geen arbeidskosten ![]() | |
Fer | maandag 23 april 2012 @ 22:33 |
Wel onderhoudskosten. 12 bougies, kabels 2 dure verdelers bij de volgende beurt wordt je ook niet vrolijk van. | |
Wijnand_Bierenstein | maandag 23 april 2012 @ 22:44 |
![]() Zuid-Afrikaanse bak ![]() | |
Turquaz52 | maandag 23 april 2012 @ 23:18 |
Ook dat nog.. ![]() ![]() | |
Turquaz52 | maandag 23 april 2012 @ 23:18 |
Dat klopt, wel brugkosten.. ![]() | |
FkTwkGs2012 | maandag 23 april 2012 @ 23:20 |
maar denk even aan hoe heerlijk dat klinkt, 12 cilinders. zo comfortabel snel heb je nog nooit in de file gestaan. | |
Turquaz52 | maandag 23 april 2012 @ 23:23 |
Ik heb een V12 5.4 gereden, een 750i.. Man man man wat heeft dat ding koppel zeg.. Ipv dat hij langzamer gaat hoe hoger je versnelling en snelheid, krijg je steeds een harder duw in je rug, harder en harder.. Schakelt op en nog een duw.. ![]() En je rijdt binnen de bebouwde kom voornamelijk alleen maar +/- 1200 tot 1500RPM, niet meer. Want als je meer gas geeft vlieg je weer in je stoel.. ![]() 326PK - 550nm koppel N/A ![]() ![]() | |
FkTwkGs2012 | maandag 23 april 2012 @ 23:24 |
ja v12 is wel wreed ![]() | |
jitzzzze | dinsdag 24 april 2012 @ 08:18 |
Maar zie je het echt zitten om je net afgemaakte auto weer uit elkaar te halen? | |
ellevehC86 | dinsdag 24 april 2012 @ 11:23 |
[ Bericht 100% gewijzigd door ellevehC86 op 24-04-2012 11:24:18 (mispost) ] | |
Turquaz52 | dinsdag 24 april 2012 @ 12:18 |
jazeker, zo blijf je bezig en bezig.. Wat moet ik doen wanneer zij 'af' is? Juist er vooor zorgen dat het nooit af wordt.. ![]() ![]() | |
jitzzzze | dinsdag 24 april 2012 @ 13:17 |
Je zou ook eens een project kunnen afronden en dan weer met een totaal nieuw project beginnen. | |
FalleNk810i | dinsdag 24 april 2012 @ 13:33 |
Dan moet tie m wel afronden ![]() Er is toch niks leuker als de auto die je door en door kent en al zo lang hebt telkens beter te maken? | |
jitzzzze | dinsdag 24 april 2012 @ 13:47 |
Ja, dat is zeker waar. Maar ik vraag me gewoon af wat de lol is van je auto eerst helemaal af maken met deze 2.5 motor om dat vervolgens alles weer uit elkaar te halen en er een v12 in te knutselen. Ik zou dat nu direct doen, nu je toch alles al open hebt liggen. | |
Turquaz52 | dinsdag 24 april 2012 @ 14:13 |
Nee man, ik hoef geen ander totaal nieuw project.. ![]() ![]() Ik heb genoeg aan 2 auto's. Hoeft geen 3e er bij.. ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 24 april 2012 @ 14:14 |
Precies... ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 24 april 2012 @ 14:18 |
Ik heb geen geld op mijn rug groeien beste vriend. Alles ging zo snel snel achter elkaar omdat ik toen geld gespaard had en het me kon veroorloven. Momenteel moet ik ff mijn interieur en exterieur in orde krijgen. Dan de 2.5 blok voorzien van een opfrisbeurt met evt. nieuwe kop/koppakking en daarna als ik weer een goede zakcentje aan de kant heb liggen +/- 4000,- een 750i kopen, en gelijk die week aan de slag gaan. Motor er uit wippen met kabelboom. Motor er in hangen en ophangpunten lassen, motor er uit en verstevigen. Bakpunten lassen. EN dan de blok er in lepelen en alles wat er bij komt kijken fixxen, zoals stuurbekrachtigingspomp, stuurkolom, kabelboom, OBD, automaatbak koeling, cardan as, diff, uitlaten op maat maken. Daar komt echt veel bij kijken vriend.. ![]() ![]() | |
fathank | dinsdag 24 april 2012 @ 14:42 |
Is zo'n V12 niet heul erg zwaar op de vooras? | |
Gokhan03 | dinsdag 24 april 2012 @ 15:23 |
Schijnt dat betonblokken in de kofferbak helpen. | |
jitzzzze | dinsdag 24 april 2012 @ 15:50 |
Zo'n 450kg, dat helpt echt fantastisch ![]() | |
Fer | dinsdag 24 april 2012 @ 19:31 |
Turq heb jij weleens op ebay gekeken voor een 750i in Engeland? Ze kosten geen drol daar en die engelsen zijn erg netjes met hun auto. Daarom ook mijn topique over hoe een sloopwagen uit de UK te halen. Rechterstuur heb je hier niks aan, maar in onderdelen zijn die bakken hun geld echt wel waard. | |
FkTwkGs2012 | dinsdag 24 april 2012 @ 20:05 |
lol. te grappig. | |
Turquaz52 | dinsdag 24 april 2012 @ 23:53 |
Het is maar 30kg meer dan de 6 pitter wat er nu in zit.. Gietijzer vs. Aluminium.. ![]() | |
FalleNk810i | woensdag 25 april 2012 @ 08:04 |
Hoe vaak zou je dat nog moeten uitleggen haha | |
Turquaz52 | woensdag 25 april 2012 @ 18:07 |
Elke keer wanneer ze het vragen... Vaak dus.. ![]() | |
jitzzzze | woensdag 25 april 2012 @ 18:14 |
Hoe zit dat eigenlijk, een V12 is toch de helft meer cilinders dan een V6? Dus dan heb je toch twee keer de helft van het gewicht ![]() ![]() | |
Gokhan03 | woensdag 25 april 2012 @ 21:41 |
Het is en blijft 1 motorblok. Het is niet zo dat er letterlijk 2 M50 blokken in zitten | |
hardcore-gabber | woensdag 25 april 2012 @ 21:46 |
dat dat kan | |
Turquaz52 | donderdag 26 april 2012 @ 00:30 |
Wel 2 M20 blokken in 1.. ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 26 april 2012 @ 00:31 |
Klopt, maar wat als de kale blok van een 6 pitter meer weegt als dat van een 12 pitter? Wat is zwaarder 1 blok van gietijzer of 1 brok Alu? (v.d. zelfde grootte natuurlijk) | |
jitzzzze | donderdag 26 april 2012 @ 08:23 |
Nog steeds heb je de helt meer cilinders die dus voor een toename van het gewicht zorgen van twee keer de helft. | |
Turquaz52 | vrijdag 27 april 2012 @ 00:58 |
ok. Ik lieg, heb het maar uit me duim gezogen. ![]() | |
jitzzzze | vrijdag 27 april 2012 @ 07:03 |
aha, zie je wel ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door jitzzzze op 28-04-2012 16:02:49 ] | |
Turquaz52 | zaterdag 28 april 2012 @ 00:29 |
![]() | |
jitzzzze | zaterdag 28 april 2012 @ 16:02 |
Nom nom nom, zie PI ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 28 april 2012 @ 17:09 |
Ik zie er ook edit staan nadat ik had gepost.. ![]() ![]() | |
jitzzzze | zaterdag 28 april 2012 @ 17:11 |
Was de PI vergeten zag ik ![]() ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 28 april 2012 @ 17:16 |
Jaaa.... Jaaa..... ![]() ![]() Klinkt ook raar, bijna 2,5x grote motor en maar 30kg meer wegen.. Vond het ook raar, maar na veel research kwam ik er ook achter. Een kaal M50B25 blok weegt 30kg minder dan een kale M73B54 blok, dat de aanbouwdelen meer wegen, tja dat kan zeer zeker kloppen, je praat over alles x2, 2x meer bougies, 2x inlaat spruitstukken, 4x uitlaatspruitstukken (per 3 cil. 1 spruitstuk), etc.. etc.. | |
Mikecoupe | donderdag 27 september 2012 @ 20:08 |
V12 triple turbo SC parelmoerwit ,hahahahahahahahhahaha je hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt. Ben jij niet dat zelfde ventje met een beetje teveel fantasie die ook Bimmerportal poste? Je praat veel maar je hebt nog geen 1 BMW laten zien met een turbo. | |
#ANONIEM | donderdag 27 september 2012 @ 20:41 |
Bashen kun je ergens anders doen,knulletje..z'n Golf gaat goed en de BMW staat op hold.. | |
Turquaz52 | vrijdag 28 september 2012 @ 00:40 |
1. Jij meldt je speciaal aan om hier te posten.. Beetje ziek/zielig vind je niet? ![]() 2. De TT is destijds niet door mij maar door een ander user bedacht hier, puur voor de lol.. 3. Mijn BMW heeft noch een V12 noch een turbo, voorlopig niet eens een interieur.. Maar ik heb haar wel nog steeds, met andere woorden: Ik laat haar echt niet gaan en ik zal haar ook nooit meer wegdoen. 4. Bimmerportal.. Stelletje kneuzen met hun 316i compactjes die mij de les gaan leren over BMW's? Gast, meen je deze nou serieus? Mijn cola fles heeft meer inhoud dan jou cilinderinhoud en je schedelinhoud samen opgeteld.. ![]() 5. Check mijn VW Project topic als je denkt dat ik mijn woorden niet kan waarmaken, 6.4sec op 100.. en jij? ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 28 september 2012 @ 07:59 |
O [ Bericht 98% gewijzigd door Turquaz52 op 28-09-2012 08:00:04 ] | |
Mikecoupe | vrijdag 28 september 2012 @ 13:03 |
Mijn neefje van 14 vertelde me over dit belachelijke topic op dit scholieren forum. Je bent gewoon van elk auto forum afgetrapt omdat je alleen maar wijze praat had en niks presteerde .En hier probeer je dapper te doen maar je bent door iedereen uitgelachen op de echte forums. Btw die van mij zit met 4,6sec op de 100 en is geen sloop golfje maar een echte auto en geen sjonnie mobiel,en nee het is geen BMW Droom lekker verder ventje ,ik heb mijn lol hier weer gehad op dit kinder forum. | |
FalleNk810i | vrijdag 28 september 2012 @ 13:25 |
Droeftoeter ![]() ![]() Turq en zn projecten ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 28 september 2012 @ 16:09 |
lool.. hahahahaha 4.6 sec op 100, wijkte de km teller af of begon je stopwatch bij -7sec? ![]() Ik ben van de BMW portal destijds gebanned omdat ik daar mijn mening uitte over die klootviolen met hun 316i compactjes of 318td compactjes die mij de les kwamen lezen over hoe wat en wel en niet moest.. Gast, ik ga mij niet aanpassen aan anderen.. Wat denk je? Lexuslooks, spoilerts en chrome strips? Zolang de auto maar 'mooi' uit ziet hoeft de motor niks aan gedaan worden? Of ff een auto verkopen omdat er iets kapot is zoals de helft van die forum doet? Nein danke. Hier probeer ik niet stoer te doen, ik ben en blijf mij zelf. Er zijn genoeg mensen hier die dat niet accepteren en dus reageren ze hier niet, maar de mensen die dat wel doen steunen mij ook waarvoor mijn dank. ![]() Ter informatie, ik ben een BMW liefhebber in hart en nieren. Ik heb mijn 318i gered van haar afgang en heb haar helemaal opgelapt zoals beloofd. Alles gedaan wat op mijn checklist stond, incl. M3 leder interieur. Van dit wrak: ![]() ![]() ![]() Heb ik dit van gemaakt: ![]() ![]() Ik ga mijn woorden niet meer vuil maken aan jou.. ![]() ![]() ![]() | |
Mikecoupe | vrijdag 28 september 2012 @ 19:33 |
Die gasten op Bimmerportal weten en kunnen helemaal echt helemaal niks zeg je? ,zet jezelf niet zo voor lul man. Maar ik ben blij dat je je toch op een kinder forum belangrijk voelt. Dit zijn pas BMW met vermogen en geen 325i swapje in een 318i:) 325i cabrio turbo: http://www.bimmerportal.n(...)=e36+turbo&start=390 M3 E36 Turbo: http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=75&t=8149 [ Bericht 14% gewijzigd door Mikecoupe op 28-09-2012 19:43:26 ] | |
x3ro | zaterdag 29 september 2012 @ 09:21 |
Triest figuur, zit ook een verschil in budget in. Ben toevallig op de hoogte van de kosten van die E36 gezien Daytona ook op extreme machines zit. Vertrek maar weer snel van het 'kinder forum' want van toegevoegde waarde ben je hier dus alles behalve. | |
Koepert | zaterdag 29 september 2012 @ 10:27 |
Fijn.. Blijf je dan nu weer weg? Turq zn keuzes vind ik soms wat... vreemd.. maar hij doet t echt op zijn manier.. Laat m lekker. Maar dat jij perse je eigen pikkie dr weer bij moet trekken met je 4.6 seconden. In wat? een " echte auto" ? Geloof er geen ZAK van.. | |
Turquaz52 | zaterdag 29 september 2012 @ 19:58 |
Dat zeg ik niet, dat is wat JIJ zegt. Ik zeg alleen dat er van die idioten op zitten die kijken naar de exterieur van mijn auto ipv een swap wat destijds door een jongen van 18 is uitgevoerd. In plaats van beetje respect te tonen voor het werk, moeite en arbeid wat een jongen van 18 jaar heeft gedaan om een 318i om te bouwen naar een 'echte' BMW met een 6 pitter en 200PK zitten ze daar mij met de grond een te maken en mij te bashen omdat zij er niet uit ziet. Dat DaytonaM3 een monster van een wagen heeft kan ik niks over zeggen behalve respect. Dat zou mij financieel niet lukken. Jou ook niet. Jij post nu allemaal auto's van andere snelle BMW's, post jou auto eens. En dat kinderforum wat jij zegt is wel de grootste en meest bezochte forum van Nederland, wat is Bimmerportal daar tegen? Kom op zeg, wat is in de meerderheid daar op de site? Voornamelijk 316i en 318i, laat staan dat: 4 pitters. Met als smoes: 'Ja snel rijden mag toch niet in NL', of 'een 6 cilinder verbruikt te veel! - RIJ DAN GEEN BMW CENTENNEUKER! Mensen die hun BMW weg doen voor een Opel of weg doen omdat er onderhoud moet komen wat ze niet kunnen betalen, EEN BMW IS EENMAAL DUUR!! Waar is de liefde en passie dan voor BMW?? BULLSHIT is dat, een BMW is geen status symbool van ik heb er een, nee: BMW is een auto die je rijdt omdat je er van houdt en er om geeft. BMW rij je met passie en niet omdat het er gewoon mooi uit ziet. | |
invine | zaterdag 29 september 2012 @ 20:02 |
Turqie laat die gozer lekker gaan, don't feed it man. Daarbij het Nederlands op bimmerportal is echt om te janken ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 29 september 2012 @ 20:07 |
Niet alleen het Nederlands daar.. ![]() Moderatie ook, je mag daar niet eens quoten.. ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 29 september 2012 @ 20:47 |
Goeie TT ja, die had ik verzonnen. | |
Turquaz52 | zaterdag 29 september 2012 @ 22:04 |
Warm je maar alvast op, er komt nog een part 5 als het zo doorgaat..
| |
invine | zaterdag 29 september 2012 @ 22:20 |
Wanneer komt er weer een update? Of maak je eerst je golf af? | |
Turquaz52 | maandag 1 oktober 2012 @ 16:32 |
Eerst golf afmaken natuurlijk dat is namelijk mijn Daily.. De motor v.d. BMW is denk ik dood, hij kookt snel water en loopt wanneer ie eenmaal warm is op 4-5 cilinders.. :/ Er komt hoogstwaarschijnlijk deze keer een S50B32 3.2 M3 motor in.. En gelijk ombouwen naar handgeschakeld.. ![]() Dus ik hou ebay.co.uk goed in de gaten voor een cheap ass donor auto.. ![]() | |
ZwartmetSuiker | maandag 1 oktober 2012 @ 17:34 |
Hoezo is dat blok kapot. | |
hardcore-gabberr | maandag 1 oktober 2012 @ 21:12 |
ik denk dat je het probleem bij je thermostaat moet zoeken. dit regelt de temparatuur immers | |
Turquaz52 | maandag 1 oktober 2012 @ 23:45 |
Hij bouwt ook veel druk op.. De koppakking ligt er zowiezo uit, daar ben ik vrijwel zeker van.. Kans is aanwezig dat de kop ook wat te lijden heeft gehad.. Evt barst.. Ga geen energie meer in stoppen, 200PK was op een gegeven moment al snel gewend.. Moet deze keer meer.. ![]() | |
Nerdmans | dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:56 |
Ik snap niet dat mensen er zoveel moeite instoppen om de boel hier af te gaan zeiken. Lijkt me dat TS met veel liefde inzet en beschikbare middelen bezig is met zijn passie. Daar is weinig mis mee. Lekker makkelijk om projecten er langs te leggen waar een budget van 30k achter zit. Ik zeg goed bezig met de beamer and keep it up! | |
Turquaz52 | vrijdag 5 oktober 2012 @ 02:00 |
Thanks Nerdmans, tof om te horen! ![]() Ik hoop de BMW zowiezo volgend jaar rollend te hebben incl. nieuwe blok en nieuwe interieur (die thuis nog steeds staat te wachten om ingebouwd te kunnen worden ![]() Eerst maar es ff de daily fixxen..! x | |
jitzzzze | vrijdag 5 oktober 2012 @ 09:37 |
Ik moet zeggen dat ik geen fan van je autostyling ben, maar het wel leuk vind om te zien hoe je ermee bezig bent. Om toch met een beperkt budget en ruimte er iets van te maken vind ik wel bewonderenswaardig. | |
Turquaz52 | vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:39 |
Mijn autostyling smaak is niet veel anders dan elk ander OEM+ persoon.. ik hou alleen van extreme verlaging en BBS velgen.. ![]() En thanks voor je bewondering, stel ik op prijs.. ![]() | |
invine | vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:01 |
Turqie doe is een idee maken voor mijn auto ![]() ![]() | |
jitzzzze | vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:34 |
Dat is waar, ik ben meer van 'alleen' OEM. You're welcome. | |
Turquaz52 | zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:39 |
idee voor de clio? Sell it. ![]() | |
invine | zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:58 |
![]() | |
Fer | zaterdag 6 oktober 2012 @ 15:04 |
Hier in Amsterdam rijdt een E39 rond in de style van Turq. Wit, zwart dak, extreem laag, grote wielen, maar dan heel netjes gedaan. Echt sweet. | |
Turquaz52 | zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:06 |
Dat is echt mijn smaak. Alleen het hoeft niet perse grote wielen te hebben, als het maar de wielkasten vult.. ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:07 |
Williams motor er in lepelen, mooie subtiele 16/17 inch Scenic velgen er onder en mooi verlagen. ![]() | |
blup | zaterdag 6 oktober 2012 @ 22:18 |
RS motor past ook | |
invine | zondag 7 oktober 2012 @ 00:02 |
Hehe ja zoiets had ik ook als idee alleen gaat dat hem nooit worden denk ik ![]() ![]() | |
Turquaz52 | zondag 7 oktober 2012 @ 14:42 |
Waar een wil is is een weg, zie mijn topics aan als voorbeeld, gewoon doen. Jij had toch 900 euro over voor een koppakking change? Dan heb je vast wel de helft over voor een setje velgen en voor een meiertje of 2 een verlagingsset (vast/schroefset).. ![]() RS motor kan ook zoals blup dat zegt.. Heb je een echte wolf in schaaps kleren.. Net als mijn Golf ![]() Skip na 1:50 als je de actie wilt zien: En de BMW: | |
invine | zondag 7 oktober 2012 @ 15:19 |
Haha ja had er wel zoveel voor over maar nu is mijn geld ook echt op ![]() | |
Turquaz52 | zondag 7 oktober 2012 @ 15:23 |
Goh.. |