Godverdomme Samuel, hou eens op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Maar waarom mogen we eigenlijk geen geplaatste foto's bewerken dan? En waar zijn de hbo-cursisten gebleven? Renesite moet trouwens niet zo op zijn teentjes getrapt zijn en rechten is voor pompeuze typetjes.
Doei Dastan, gr gr.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Maar waarom mogen we eigenlijk geen geplaatste foto's bewerken dan? En waar zijn de hbo-cursisten gebleven? Renesite moet trouwens niet zo op zijn teentjes getrapt zijn en rechten is voor pompeuze typetjes.
Pompeus type meldt zich.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Mag, maar niet erover praten, oké?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 gaat kijken wat er in de vorige SC gebeurde
Lees even terug zeg...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Een grapje met een 'quote:
Beetje lopen zeiken dat mensen je niet mogen, en dan vervolgens de discussie aanwakkeren.quote:
Hoorde bij de grap.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een grapje met een '' . Cursusje post-icon plaatsen?
Jij doet hetzelfde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje lopen zeiken dat mensen je niet mogen, en dan vervolgens de discussie aanwakkeren.
Jou wil ik wel tegenkomen in een steegje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom negeren jullie mij?
JULLIE HATEN MIJ EN HOUDEN ALLEEN VAN HJ HE?! KKPAUPERS DAT JULLIE ZIJN WAGT MAAR TOT IK JULLIE TEGENKOM IN EEN STEEGJE WAGT MAAR WAGT MAAR.
he moet dat nouquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN WAAR DE FUCK KOM JIJ NOU WEER VANDAAN?
oh dat was wel een ninja, maar ik zag het wel hoorquote:
waar haal je al die lueke plaatjs vandaan xdquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben snel! HIer een sneeuwpop voor je:
[ afbeelding ]
Wat ga je nu weer door dan ?quote:
uit het argief van lueken plaatjens xdquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
waar haal je al die lueke plaatjs vandaan xd
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
keigrapig lol :dquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uit het argief van lueken plaatjens xd
Maar dan is Renesite werkloos, iets wat half FOK! wel wil zien denk ik, maar de admins niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef xCore het volgende:
Houden we 't ff rustig? Dadelijk wordt SES gesloten
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef xCore het volgende:
Houden we 't ff rustig? Dadelijk wordt SES gesloten
lol klopt xdquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
so herkenbaar xd
modbash, banquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan is Renesite werkloos, iets wat half FOK! wel wil zien denk ik, maar de admins niet.
Werkloos.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan is Renesite werkloos, iets wat half FOK! wel wil zien denk ik, maar de admins niet.
Heb ik wel een keer gehad met uitgaan, terwijl er net een zigeuner voorbij liep. Ik erachteraan rennen, en zeggen dat ze mijn telefoon moet terug geven, alleen om er achter te komen dat hij in mijn achterzak zit, waar hij normaal nooit in isquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
so herkenbaar xd
quote:
klopt ja vooral de laatste tijd als ik weer veel te vroeg op moet xdquote:
Ach, goed op weg een gat graven. Care.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik op 4chan ben
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
ja he ja hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klopt ja vooral de laatste tijd als ik weer veel te vroeg op moet xd
Ja altijd toppie hierrr. Nee nog niet, maar zal deze week wel komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
Alles goed jongen? Heb je al je cijfer terug van je tentamen 'celbiologie'?
Daar mag je wel geplaatste afbeeldingen bewerken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Huh, waarom jij niet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja altijd toppie hierrr. Nee nog niet, maar zal deze week wel komen.
Hoe staat 't leven bij jou ervoor dan?
Bron.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar mag je wel geplaatste afbeeldingen bewerken.
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Suusjequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Koop een taart en vier het.
[ afbeelding ]
TMI.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef yosander het volgende:
ik heb tig van die pepermuntdingetjes gegeten. dat wordt geheid diarree
grapje lol
Doeiquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
dastan kijk nou dit is levende kunst xd
Ja, sommigen hebben dat tentamen al wel terug. Maar die doen biologie/life science & technology. Ons tentamen bestond dan ook uit een hoofdstuk en 20 vragen meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huh, waarom jij niet?
Ik ken iemand die vrijdag ook tentamen celbiologie had, en zit ook in Groningen en die heeft een 7,5.
Ah, alles gaat best. Tot nu toe.
Hé Chai, wist je dat Chai Indiase thee is?quote:
Ja, die doet dat. Nou, dan weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, sommigen hebben dat tentamen al wel terug. Maar die doen biologie/life science & technology. Ons tentamen bestond dan ook uit een hoofdstuk en 20 vragen meer
Welke, ben nog pepermuntjes eten.quote:
Chai = thee in het Indiaas. In Nederland wordt met chai thee meestal chai masala bedoeld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Hé Chai, wist je dat Chai Indiase thee is?
Kutstudent zou denken dat 'ie voor hem wasquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
r-r dies voor jou xd
in het arabisch ook hoor xdquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai = thee in het Indiaas. In Nederland wordt met chai thee meestal chai masala bedoeld.
Zij hebben al drie vakken. Wij hebben alleen nog maar celbiologiequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, die doet dat. Nou, dan weet ik dat ook weer.
Waarom heb jij een hoofdstuk en 20 vragen meer? Discriminatie zeg ik je.
Antwoord dan gewoon met ja?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai = thee in het Indiaas. In Nederland wordt met chai thee meestal chai masala bedoeld.
ho genot die gaan we even opslaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
r-r dies voor jou xd
NEE IK SPREEK TOCH ARABISCH A ZEMMEL.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan betekent het iets anders geloof ik en in het hebreeuws is het leven.
Nee, shây is thee in het Arabisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan betekent het iets anders geloof ik en in het hebreeuws is het leven.
MN OGEN WAT DOE JEquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
beweegt deze nou of niet?
Nee want het is geen .GIFquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ja toch wtf dat is een jpg dat hoort niet!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Jpg kan ook geanimeerd zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ja toch wtf dat is een jpg dat hoort niet!
Wow, je weet meer dan ik. Chai masala? Masala is een soort kruidenmengels, wist niet dat daar die thee van werd gezet. Kende alleen murgh/lamb/tikka masalaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
serieus..?quote:
was een grapje om jullie te shockeren lolzquote:
Dus het kan wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef xCore het volgende:
[..]
nee, alleen doormiddel van javascript.
Niet op de foks.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
even vergeten van afgelopen middag jeweet
Wie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef Dastan het volgende:
Is een keer iemand voor verbannen zelfs.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:59 schreef Dastan het volgende:
Is een keer iemand voor verbannen zelfs.
Ik ben wel toegevoegd door een volslagen onbekende Engelsman.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan ben je niet interessant genoeg
2 x 3 is ook zes, zesjescultuurquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Saai verhaal. Een drie voor de moeite.
He Klinker, moet dat nou.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee dat is het pas als hij zegt: Ik ga poepen.
Kleuters doen dit ook. En dan zeg je: Gefeliciteerd!quote:
quote:
Natuurlijk ben ik daar op de hoogte van, maar ik ga hem niet kijken met mn ouders. Lekker awkward.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hihi.![]()
(500) Days of Summer is woensdag op televise hè.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Natuurlijk ben ik daar op de hoogte van, maar ik ga hem niet kijken met mn ouders. Lekker awkward.![]()
![]()
Sanderquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar toch, Taylor Lautner.
Dan jaag je ze weg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik daar op de hoogte van, maar ik ga hem niet kijken met mn ouders. Lekker awkward.![]()
![]()
die?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bohh
[ afbeelding ]die plaatje
streetwisequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ík ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb altijd de neiging om de elektrische vliegenmepper aan te raken om te kijken of het pijn doet
Dat is toch Heroshimaquote:
Ik zie echt niets raars aan je ogen hoor. Ik zie links een mooi meisje en rechts een nog mooier meisje.quote:
Mag je niet zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Pff, zit niet veel verschil tussen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie echt niets raars aan je ogen hoor. Ik zie links een mooi meisje en rechts een nog mooier meisje.
[..]
Mag je niet zeggen.
haha have funquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh en nu ga ik tv kijken want voetbal international ho genot
Ik zondag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
godver shit ja ik dacht dat het alweer dinsdag was![]()
a zemmel foutste fout in je levennnnquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 baalt dat hij op LL11 niet naar Noah and the Whale is gegaan
Ja, een vriendin van mij is daar geweest. Moet je inderdaad aanvragen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Kaasrol het volgende:
Is er hier iemand eens naar paradiso geweest? Je moet daar toch een lidmaatschap voor hebben ofzo?
dat kan je ook daar kopen aan de deur geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Kaasrol het volgende:
Is er hier iemand eens naar paradiso geweest? Je moet daar toch een lidmaatschap voor hebben ofzo?
Dat risico durf ik niet te nemen, sta je daar met kaartjes van 65 euro, kom je er niet in.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat kan je ook daar kopen aan de deur geloof ik.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat risico durf ik niet te nemen, sta je daar met kaartjes van 65 euro, kom je er niet in.![]()
Nee, we hebben ze via een of andere doorverkoopsite. Het was eigenlijk al uitverkochtquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].. Dude als je die kaartjes bestelt kun je ook meteen dat abonnement bestellen ofzo.
Bestel ze dan online.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat risico durf ik niet te nemen, sta je daar met kaartjes van 65 euro, kom je er niet in.![]()
Melkweg is 4 euro.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Want voor de Melkweg heb je ook zoiets nodig en dat kocht ik gewoon met de kaartjes zelf zegmaar.
Ze zijn al binnengekomen, vandaagquote:
Moh geen zin, andere keer.quote:
Kan dat dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde de lidmaatschapskaartjes.
Vast wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kan dat dan?
Ik kijk wel na de tentamens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei '...'.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA ETSU GA HET QUOTEN EN REAGEER ER VOORAL OP.
NEGEREN IS DE BESTE OPTIE.
...quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA ETSU GA HET QUOTEN EN REAGEER ER VOORAL OP.
NEGEREN IS DE BESTE OPTIE.
nah.quote:
Ja dat is een goed (zomers) nummer. Maar Scope DJ ftw.quote:
gewoon op schema, die rapporten en zooi af, logo ook enzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:27 schreef Flitskikker het volgende:
Hoi leeell, hoe ver zijn jullie met het project?
Same. Alleen ontwerp- en techniekrapport nog. Maar daar had ik nog geen zin in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:30 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon op schema, die rapporten en zooi af, logo ook enzo.
nog niet begonnen aan de site though
ook dinsdag vrij ja,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Same. Alleen ontwerp- en techniekrapport nog. Maar daar had ik nog geen zin in.
Dinsdag standaard vrij
Welke klas zat jij nou?
INF1F Groepje Bquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:32 schreef leeell het volgende:
[..]
ook dinsdag vrij ja,
ik zit in inf1b, en dan groepje 2, jij?
oh, dan zit ik nooit bij jequote:
in SES niet meer,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:51 schreef Kaasrol het volgende:
leeell?_O
Hoe veel heb je zitten lurken
Ook niet als je uitlogde? Dan moeten ze je wel echt zat zijn geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:51 schreef leeell het volgende:
[..]
in SES niet meer,
had gehele ban, kon niets meer zien
ik kreeg zo'n leuk, "de site is momenteel niet beschikbaar" venstertje,quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ook niet als je uitlogde? Dan moeten ze je wel echt zat zijn geweest
Ik e/f altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:44 schreef leeell het volgende:
[..]
oh, dan zit ik nooit bij je
zit altijd met a/b
Nou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kreeg zo'n leuk, "de site is momenteel niet beschikbaar" venstertje,
en mn ban-reden was echt heel stom
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:53 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kreeg zo'n leuk, "de site is momenteel niet beschikbaar" venstertje,
en mn ban-reden was echt heel stom
Over bans wordt niet gesproken remember.quote:
ban bespreking is no goquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik e/f altijd.
Misschien bij zulke hc's zoals met die falende baksteentest.
[..]
Nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |