Antwoord dan gewoon met ja?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai = thee in het Indiaas. In Nederland wordt met chai thee meestal chai masala bedoeld.
ho genot die gaan we even opslaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
r-r dies voor jou xd
NEE IK SPREEK TOCH ARABISCH A ZEMMEL.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan betekent het iets anders geloof ik en in het hebreeuws is het leven.
Nee, shây is thee in het Arabisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan betekent het iets anders geloof ik en in het hebreeuws is het leven.
MN OGEN WAT DOE JEquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
beweegt deze nou of niet?
Nee want het is geen .GIFquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ja toch wtf dat is een jpg dat hoort niet!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Jpg kan ook geanimeerd zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ja toch wtf dat is een jpg dat hoort niet!
Wow, je weet meer dan ik. Chai masala? Masala is een soort kruidenmengels, wist niet dat daar die thee van werd gezet. Kende alleen murgh/lamb/tikka masalaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai = thee in het Indiaas. In Nederland wordt met chai thee meestal chai masala bedoeld.
serieus..?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |