waar haal je al die lueke plaatjs vandaan xdquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben snel! HIer een sneeuwpop voor je:
[ afbeelding ]
Wat ga je nu weer door dan ?quote:
uit het argief van lueken plaatjens xdquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
waar haal je al die lueke plaatjs vandaan xd
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Maar waarom mogen we eigenlijk geen geplaatste foto's bewerken dan? En waar zijn de hbo-cursisten gebleven? Renesite moet trouwens niet zo op zijn teentjes getrapt zijn en rechten is voor pompeuze typetjes.
keigrapig lol :dquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uit het argief van lueken plaatjens xd
Maar dan is Renesite werkloos, iets wat half FOK! wel wil zien denk ik, maar de admins niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef xCore het volgende:
Houden we 't ff rustig? Dadelijk wordt SES gesloten
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef xCore het volgende:
Houden we 't ff rustig? Dadelijk wordt SES gesloten
lol klopt xdquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
so herkenbaar xd
modbash, banquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan is Renesite werkloos, iets wat half FOK! wel wil zien denk ik, maar de admins niet.
Werkloos.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan is Renesite werkloos, iets wat half FOK! wel wil zien denk ik, maar de admins niet.
Heb ik wel een keer gehad met uitgaan, terwijl er net een zigeuner voorbij liep. Ik erachteraan rennen, en zeggen dat ze mijn telefoon moet terug geven, alleen om er achter te komen dat hij in mijn achterzak zit, waar hij normaal nooit in isquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
so herkenbaar xd
quote:
klopt ja vooral de laatste tijd als ik weer veel te vroeg op moet xdquote:
Ach, goed op weg een gat graven. Care.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik op 4chan ben
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
ja he ja hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klopt ja vooral de laatste tijd als ik weer veel te vroeg op moet xd
Ja altijd toppie hierrr. Nee nog niet, maar zal deze week wel komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
Alles goed jongen? Heb je al je cijfer terug van je tentamen 'celbiologie'?
Daar mag je wel geplaatste afbeeldingen bewerken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Huh, waarom jij niet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja altijd toppie hierrr. Nee nog niet, maar zal deze week wel komen.
Hoe staat 't leven bij jou ervoor dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |