Godverdomme Samuel, hou eens op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Maar waarom mogen we eigenlijk geen geplaatste foto's bewerken dan? En waar zijn de hbo-cursisten gebleven? Renesite moet trouwens niet zo op zijn teentjes getrapt zijn en rechten is voor pompeuze typetjes.
Doei Dastan, gr gr.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Maar waarom mogen we eigenlijk geen geplaatste foto's bewerken dan? En waar zijn de hbo-cursisten gebleven? Renesite moet trouwens niet zo op zijn teentjes getrapt zijn en rechten is voor pompeuze typetjes.
Pompeus type meldt zich.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Mag, maar niet erover praten, oké?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 gaat kijken wat er in de vorige SC gebeurde
Lees even terug zeg...quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Dastan het volgende:
Een grapje met een 'quote:
Beetje lopen zeiken dat mensen je niet mogen, en dan vervolgens de discussie aanwakkeren.quote:
Hoorde bij de grap.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een grapje met een '' . Cursusje post-icon plaatsen?
Jij doet hetzelfde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beetje lopen zeiken dat mensen je niet mogen, en dan vervolgens de discussie aanwakkeren.
Jou wil ik wel tegenkomen in een steegje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom negeren jullie mij?
JULLIE HATEN MIJ EN HOUDEN ALLEEN VAN HJ HE?! KKPAUPERS DAT JULLIE ZIJN WAGT MAAR TOT IK JULLIE TEGENKOM IN EEN STEEGJE WAGT MAAR WAGT MAAR.
he moet dat nouquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
EN WAAR DE FUCK KOM JIJ NOU WEER VANDAAN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |