quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef xCore het volgende:
Houden we 't ff rustig? Dadelijk wordt SES gesloten
lol klopt xdquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
so herkenbaar xd
modbash, banquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan is Renesite werkloos, iets wat half FOK! wel wil zien denk ik, maar de admins niet.
Werkloos.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dan is Renesite werkloos, iets wat half FOK! wel wil zien denk ik, maar de admins niet.
Heb ik wel een keer gehad met uitgaan, terwijl er net een zigeuner voorbij liep. Ik erachteraan rennen, en zeggen dat ze mijn telefoon moet terug geven, alleen om er achter te komen dat hij in mijn achterzak zit, waar hij normaal nooit in isquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
so herkenbaar xd
quote:
klopt ja vooral de laatste tijd als ik weer veel te vroeg op moet xdquote:
Ach, goed op weg een gat graven. Care.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik op 4chan ben
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
ja he ja hahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
klopt ja vooral de laatste tijd als ik weer veel te vroeg op moet xd
Ja altijd toppie hierrr. Nee nog niet, maar zal deze week wel komen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
Alles goed jongen? Heb je al je cijfer terug van je tentamen 'celbiologie'?
Daar mag je wel geplaatste afbeeldingen bewerken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Huh, waarom jij niet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja altijd toppie hierrr. Nee nog niet, maar zal deze week wel komen.
Hoe staat 't leven bij jou ervoor dan?
Bron.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar mag je wel geplaatste afbeeldingen bewerken.
Koop een taart en vier het.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Suusjequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Koop een taart en vier het.
[ afbeelding ]
TMI.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef yosander het volgende:
ik heb tig van die pepermuntdingetjes gegeten. dat wordt geheid diarree
grapje lol
Doeiquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Haha.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
dastan kijk nou dit is levende kunst xd
Ja, sommigen hebben dat tentamen al wel terug. Maar die doen biologie/life science & technology. Ons tentamen bestond dan ook uit een hoofdstuk en 20 vragen meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Huh, waarom jij niet?
Ik ken iemand die vrijdag ook tentamen celbiologie had, en zit ook in Groningen en die heeft een 7,5.
Ah, alles gaat best. Tot nu toe.
Hé Chai, wist je dat Chai Indiase thee is?quote:
Ja, die doet dat. Nou, dan weet ik dat ook weer.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, sommigen hebben dat tentamen al wel terug. Maar die doen biologie/life science & technology. Ons tentamen bestond dan ook uit een hoofdstuk en 20 vragen meer
Welke, ben nog pepermuntjes eten.quote:
Chai = thee in het Indiaas. In Nederland wordt met chai thee meestal chai masala bedoeld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Hé Chai, wist je dat Chai Indiase thee is?
Kutstudent zou denken dat 'ie voor hem wasquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
r-r dies voor jou xd
in het arabisch ook hoor xdquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai = thee in het Indiaas. In Nederland wordt met chai thee meestal chai masala bedoeld.
Zij hebben al drie vakken. Wij hebben alleen nog maar celbiologiequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, die doet dat. Nou, dan weet ik dat ook weer.
Waarom heb jij een hoofdstuk en 20 vragen meer? Discriminatie zeg ik je.
Antwoord dan gewoon met ja?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Chai = thee in het Indiaas. In Nederland wordt met chai thee meestal chai masala bedoeld.
ho genot die gaan we even opslaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
r-r dies voor jou xd
NEE IK SPREEK TOCH ARABISCH A ZEMMEL.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan betekent het iets anders geloof ik en in het hebreeuws is het leven.
Nee, shây is thee in het Arabisch.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan betekent het iets anders geloof ik en in het hebreeuws is het leven.
MN OGEN WAT DOE JEquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
beweegt deze nou of niet?
Nee want het is geen .GIFquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
ja toch wtf dat is een jpg dat hoort niet!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Jpg kan ook geanimeerd zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
ja toch wtf dat is een jpg dat hoort niet!
Wow, je weet meer dan ik. Chai masala? Masala is een soort kruidenmengels, wist niet dat daar die thee van werd gezet. Kende alleen murgh/lamb/tikka masalaquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
serieus..?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |