SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ík ook.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb altijd de neiging om de elektrische vliegenmepper aan te raken om te kijken of het pijn doet
Dat is toch Heroshimaquote:
Ik zie echt niets raars aan je ogen hoor. Ik zie links een mooi meisje en rechts een nog mooier meisje.quote:
Mag je niet zeggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:24 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Pff, zit niet veel verschil tussen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zie echt niets raars aan je ogen hoor. Ik zie links een mooi meisje en rechts een nog mooier meisje.
[..]
Mag je niet zeggen.
haha have funquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh en nu ga ik tv kijken want voetbal international ho genot
Ik zondag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
godver shit ja ik dacht dat het alweer dinsdag was![]()
a zemmel foutste fout in je levennnnquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 baalt dat hij op LL11 niet naar Noah and the Whale is gegaan
Ja, een vriendin van mij is daar geweest. Moet je inderdaad aanvragen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Kaasrol het volgende:
Is er hier iemand eens naar paradiso geweest? Je moet daar toch een lidmaatschap voor hebben ofzo?
dat kan je ook daar kopen aan de deur geloof ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Kaasrol het volgende:
Is er hier iemand eens naar paradiso geweest? Je moet daar toch een lidmaatschap voor hebben ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |