SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Flaming hot
Hey Breezer! Hoe was jouw dag?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Naargeestige mensen, dan post ik het topic wel in mijn eentje vol..
Rustig rustig, maar er is bezoek dus ga ik daar mijn aandacht aan besteden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hey Breezer! Hoe was jouw dag?
Hey.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ovenhandschoenen zijn in dierenvorm heb ik net geleerd. En het topic stond nog niet in m'n myat ja!
Heb je meerdere persoonlijkheden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Rustig rustig, maar er is bezoek dus ga ik daar mijn aandacht aan besteden.
[..]
Hey.
Uiteraard.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb je meerdere persoonlijkheden?
Gezellig welquote:
Die had ik. Nu niet meer.quote:
Nounou wat is dit voor rare taal hierquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje was eerst een hoer en nu niet meer!
Omdat haar gordijnen opmerking.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nounou wat is dit voor rare taal hier
Ja maar die hebben toch rood licht en helemaal geen gordijnenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat haar gordijnen opmerking.
Wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar die hebben toch rood licht en helemaal geen gordijnen
wat zeg jij daar jongedame?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje was eerst een hoer en nu niet meer!
Oh echt wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja maar die hebben toch rood licht en helemaal geen gordijnen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
In Sleeuwijk staan ze gewoon naast een hooibaal met een nachtlampje ernaast
bij een rel word wel met klinkers gegooidquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gossiebossie weer een rel hoor nou zeg.
Leugens!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hou je ogen dan maar dicht want ik ga je overal stalken en volgen
Jahe?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje die i waste so much time site is goeeeed.
Niet waarquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
Klips is ook gay dus. En het begint om 20.30 hoor.
Je broertje heeft hem overgehaald.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet waarWe hebben het m nog gevraagd.
Tsja, die foto was wel apartquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je broertje heeft hem overgehaald.
use the force (flitser)quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
Yoda is, op de ogen na, afIk maak morgen een foto, want nu een beetje donker
Hum, ja, dat kan ook natuurlijk. Maar dan wil ik eigenlijk eerst ogen er op zetten en daar heb ik nu geen zin inquote:
geef aan kleine kindjes..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, nu wil ik nog een tof knuffeltje makenStraks staat m'n kamer vol
Maak een beertje voor mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, nu wil ik nog een tof knuffeltje makenStraks staat m'n kamer vol
Hahaha, een gehaakt knuffeltje is nooit echt heel stoer he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geef aan kleine kindjes..
of hij echt ruig is: aan mij !
Hahaha, tuurlijk, wacht kijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaa leukDOE HET PRETTY PLEASE
niet alles hoeft stoer te zijn..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, een gehaakt knuffeltje is nooit echt heel stoer he?
ik zie een vet schattige achtergrond dus stuur je inlogdingesten maarquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, tuurlijk, wacht kijk.
http://www.ravelry.com/pa(...)opularity&pc=softies
Moet je daar even kijken welke je tof vindtWeet niet of je dat kunt zien? Anders stuur ik je mijn inlogdingen wel even, hoef je niet helemaal te registreren en alles
Uit m'n hoofd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef Furdinand het volgende:
Kan je niet uit je hoofd een stier maken bloem?
Hahahaha, keitofquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef gianni61 het volgende:
durf maar eens te beweren dat een gehaakte hellboy niet stoer is
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:09 schreef gianni61 het volgende:
durf maar eens te beweren dat een gehaakte hellboy niet stoer is
[ afbeelding ]
Dat is gek, want cola is vies. Bier is wel lekker soms, kwam ik laatst achter. Gek wel, dat was altijd vies.quote:
Ach gelukkig heb ik water.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is gek, want cola is vies. Bier is wel lekker soms, kwam ik laatst achter. Gek wel, dat was altijd vies.
Smokey is mijn kleine mongooltje, hij mag dat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Katten en hun aandachttekort ook altijd.
Die is lieffquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.ravelry.com/patterns/library/joe-penguin
Ik denk deze Bloempje, broertje voor Harry.
Maar ik ben nog verder aan het kijken hihihi.
Hahaha, ik vind ze allemaal schattigquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.ravelry.com/patterns/library/bunny-headz
http://www.ravelry.com/patterns/library/felted-doris-the-duckling
http://www.ravelry.com/patterns/library/simple-cat
Die Pinguin nog het liefste hihi toch? Die Bunny Heads ook wel.En eendje ook omg lastiiig.
Ik ook!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind ze allemaal schattig
Hahahaha, ik hoor het wel als je eruit bentquote:
Sssht, straks gaat ie huilen, hij is een beetje achterlijkquote:
OMG die is cutequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef Bloempje. het volgende:
http://www.ravelry.com/patterns/library/little-penguin![]()
Hahahaquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMG die is cuteIk weet niet welke cuter is, deze of die andere pinguin.
Neejoh gekkieequote:
Ahhhwwwquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die knuffeltjes haken?
[ afbeelding ]
boh cuuuute
Ja die vond Bloempje zo cutequote:
Oh die is ook liefquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja die vond Bloempje zo cute
Maar deze is ook echt superlief Bloemps:
http://www.ravelry.com/patterns/library/amigurumi-penguin
![]()
![]()
Ja is goedquote:
ga je nu een TR maken ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je mag geen tepels plaatsen!!!
Nee, dat is pas stom.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Haken is stom. Vanaf gaan we borduren.
Maar natuurlijkquote:
Oh hemeltje, in de herfstvakantie misschien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar natuurlijkin het haaktopic hier op fok staan een zooi sites en op youtube allemaal filmpjes en overal op internet uitleg
.
Zekerquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:00 schreef Bloempje. het volgende:
Ik vind dat sjaaltje zo onwijs schattig he
Tuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zeker![]()
![]()
Ga je die ook maken ja?
Ik heb de bovenkant van z'n hoofdquote:
pics op whatsapp nuquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb de bovenkant van z'n hoofd
Is alleen maar een zwart rondje hoorquote:
Als jij het zegt, ik zou het niet weten eigenlijkquote:
Ja. Hij heeft zelfs een vriend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Die is toch homo? Van de week postte hij opeens in [homo]
Pics van hem en zijn vriend?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft zelfs een vriend.
Hoe heet hij in het echt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er is maar één foto van hem op FOK! en die is onvindbaar.
Jammer joh.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh, renesite is geen fapmateriaal
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ook niet helemaalquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Ik begrijp al die onderonsjes hier niet.
Hij is een beetje stevig ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vertel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Niemand, gewoon je eigen beginnenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:25 schreef Dastan het volgende:
Ik krijg alleen gemeentebewonersquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik typte Rene in op Facebook en hij was de bovenste... facebook helpt bij het stalken
nog nooit van gehoordquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
Wirris, is dat nou een gebruiker (in de zin van forumgebruiker) hier of niet?
Wirris is wiet dan geloof ik? Ik ken geen users hier die zo heten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
kost energie, hebben ze nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom lachen al die meisjes in HNTM zo raar?
man man man...quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
Ohja, 3 schijfjes komkommer per dag enzo.quote:
Berend Wirris speelt bij FC Volendam in de spitsquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef Dastan het volgende:
Nancyquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, 3 schijfjes komkommer per dag enzo.
Jeetje, dat rare liegende wijf met dr korte bruine pittige kapsel weer door?
Hey.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Berend Wirris speelt bij FC Volendam in de spits
Oh is goed joh een keerquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS! Klips en ik wilde nog naar Volendam gaanMaar toch maar niet, want we willen een rondleiding van jou want we zijn er nog nooit geweest enzo.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hier is het fijn. Meestal dan, soms niet.
quote:
Hier lijkt het toch werkelijk alsof jullie het over een persoon hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Die is toch homo? Van de week postte hij opeens in [homo]
Tof!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh is goed joh een keer! Heb ik ook al eens eerder gedaan.
over renesite (quote is sloom)quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier lijkt het toch werkelijk alsof jullie het over een persoon hebben.
Waarom mij quoten?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh ja is goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tof!Doe je dan zo'n paraplu mee enzo? Kun je daar je pinguin op doen
twee quotes over rene. 1 quote over wirris, je weet wel, Wiet/marihuana.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar natuurlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja is goed.En dan mogen Jan en Breezer en Sam ook wel komen. Klasgenoten.
Kan toch ook een naam zijn van iemand hier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
twee quotes over rene. 1 quote over wirris, je weet wel, Wiet/marihuana.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik had alleen mijn typhand, mijn muishand zat een vork in
Hint: hij is niet ver weg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik noem het kennisvergaring.
Dat ligt helemaal aan je locatie.quote:
Foktown.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat ligt helemaal aan je locatie.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:36 schreef Dastan het volgende:
In de zeventiende eeuw `het centrum van de wereld`.
Hint: rolling stones, maar dan net anders.quote:
Beatles?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hint: rolling stones, maar dan net anders.
Ik heb ooit een Engels leraar een heel verhaal er over horen houden anders. Kwam er op neer dat de Beatles mietjes zijn en de Rolling Stones tof.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is niet echt mogelijk een logische link tussen de Rolling Stones en de Beatles te leggen.
Hij heeft nog gelijk ook. Goede leraar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Engels leraar een heel verhaal er over horen houden anders. Kwam er op neer dat de Beatles mietjes zijn en de Rolling Stones tof.
I'm not the world's most masculine man, but I know what I am and I am glad I'm a man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LOOOLAAAALALALALA LOLA LALALALLO OHLOLOLOAA
Dit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:40 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook. Goede leraar.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeggen dat de Beatles niet tof zijn. Krijg toch de vinkentering.
Geen problemen mee.quote:
report betreffende deze post:quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof,
--------quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof,
Weeeeet ik, die film is gewoon keitof. Echt gaan kijken hoor anders billenkoek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS IK ZAG EEN RECLAME VAN 500 DAYS OF SUMMER DAT IE OP TV KOMT EN WAUUUWWWWW WAT ZAG DAT ER SCHATTIG UIT![]()
![]()
![]()
op rtl5?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS IK ZAG EEN RECLAME VAN 500 DAYS OF SUMMER DAT IE OP TV KOMT EN WAUUUWWWWW WAT ZAG DAT ER SCHATTIG UIT![]()
![]()
![]()
De Beatles.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Haten op mijn religie.
Hij staat op m'n laptop nogquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weeeeet ik, die film is gewoon keitof. Echt gaan kijken hoor anders billenkoek.
Nee man!quote:
Ik keek hem met Jan.quote:
Joseph Gordon Levittquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man!
Wie is die jongen? *kwijl*
JOSEPH GORDON LEVITTTTquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man!
Wie is die jongen? *kwijl*
Ik zag het. Over hem zat ik in inception ook al te kwijlenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zag het. Over hem zat ik in inception ook al te kwijlen
Nou zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GA TERUG NAAR SES JIJ SCHOBBEJAK.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JOSEPH GORDON LEVITTTT
Grapje, Jan is lekkerder![]()
![]()
![]()
Jan is echt. Net als Roy. Die zijn leuk en geweldig en lief en alles. Maar dit is een soort van onbereikbare kwijlgod.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JOSEPH GORDON LEVITTTT
Grapje, Jan is lekkerder![]()
![]()
![]()
Neem je woooooorden terug.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan is echt. Net als Roy. Die zijn leuk en geweldig en lief en alles. Maar dit is een soort van onbereikbare kwijlgod.
Ik zet mn mobiel wel ff uit dan ben ik er ook eenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan is echt. Net als Roy. Die zijn leuk en geweldig en lief en alles. Maar dit is een soort van onbereikbare kwijlgod.
Definieer echt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zet mn mobiel wel ff uit dan ben ik er ook een
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan bel ik je moeder hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat je ze aan kan raken en zien en ruiken en voelen en horen en proeven.
Dus hij is maar een hologram?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat je ze aan kan raken en zien en ruiken en voelen en horen en proeven.
Dat zal vast, maar ik zou m dan ook nooit in het echt willen zien. Gewoon films kijken en kwijlen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Dastan het volgende:
In het echt is ie vast niet zo knap en hij is ongetwijfeld een hork.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef FreezePop het volgende:
Dastan niet je woorden terug nemen. De beatles zijn kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |