quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeggen dat de Beatles niet tof zijn. Krijg toch de vinkentering.
Geen problemen mee.quote:
report betreffende deze post:quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof,
--------quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof,
Weeeeet ik, die film is gewoon keitof. Echt gaan kijken hoor anders billenkoek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS IK ZAG EEN RECLAME VAN 500 DAYS OF SUMMER DAT IE OP TV KOMT EN WAUUUWWWWW WAT ZAG DAT ER SCHATTIG UIT![]()
![]()
![]()
op rtl5?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS IK ZAG EEN RECLAME VAN 500 DAYS OF SUMMER DAT IE OP TV KOMT EN WAUUUWWWWW WAT ZAG DAT ER SCHATTIG UIT![]()
![]()
![]()
De Beatles.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Haten op mijn religie.
Hij staat op m'n laptop nogquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weeeeet ik, die film is gewoon keitof. Echt gaan kijken hoor anders billenkoek.
Nee man!quote:
Ik keek hem met Jan.quote:
Joseph Gordon Levittquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man!
Wie is die jongen? *kwijl*
JOSEPH GORDON LEVITTTTquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man!
Wie is die jongen? *kwijl*
Ik zag het. Over hem zat ik in inception ook al te kwijlenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zag het. Over hem zat ik in inception ook al te kwijlen
Nou zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GA TERUG NAAR SES JIJ SCHOBBEJAK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |