quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeggen dat de Beatles niet tof zijn. Krijg toch de vinkentering.
Geen problemen mee.quote:
report betreffende deze post:quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof,
--------quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geen problemen mee.
De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof, De Beatles zijn niet tof,
Weeeeet ik, die film is gewoon keitof. Echt gaan kijken hoor anders billenkoek.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS IK ZAG EEN RECLAME VAN 500 DAYS OF SUMMER DAT IE OP TV KOMT EN WAUUUWWWWW WAT ZAG DAT ER SCHATTIG UIT![]()
![]()
![]()
op rtl5?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Bloempje. het volgende:
KLINKS IK ZAG EEN RECLAME VAN 500 DAYS OF SUMMER DAT IE OP TV KOMT EN WAUUUWWWWW WAT ZAG DAT ER SCHATTIG UIT![]()
![]()
![]()
De Beatles.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Haten op mijn religie.
Hij staat op m'n laptop nogquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weeeeet ik, die film is gewoon keitof. Echt gaan kijken hoor anders billenkoek.
Nee man!quote:
Ik keek hem met Jan.quote:
Joseph Gordon Levittquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man!
Wie is die jongen? *kwijl*
JOSEPH GORDON LEVITTTTquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man!
Wie is die jongen? *kwijl*
Ik zag het. Over hem zat ik in inception ook al te kwijlenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zag het. Over hem zat ik in inception ook al te kwijlen
Nou zeg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GA TERUG NAAR SES JIJ SCHOBBEJAK.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JOSEPH GORDON LEVITTTT
Grapje, Jan is lekkerder![]()
![]()
![]()
Jan is echt. Net als Roy. Die zijn leuk en geweldig en lief en alles. Maar dit is een soort van onbereikbare kwijlgod.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JOSEPH GORDON LEVITTTT
Grapje, Jan is lekkerder![]()
![]()
![]()
Neem je woooooorden terug.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan is echt. Net als Roy. Die zijn leuk en geweldig en lief en alles. Maar dit is een soort van onbereikbare kwijlgod.
Ik zet mn mobiel wel ff uit dan ben ik er ook eenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan is echt. Net als Roy. Die zijn leuk en geweldig en lief en alles. Maar dit is een soort van onbereikbare kwijlgod.
Definieer echt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zet mn mobiel wel ff uit dan ben ik er ook een
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan bel ik je moeder hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat je ze aan kan raken en zien en ruiken en voelen en horen en proeven.
Dus hij is maar een hologram?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat je ze aan kan raken en zien en ruiken en voelen en horen en proeven.
Dat zal vast, maar ik zou m dan ook nooit in het echt willen zien. Gewoon films kijken en kwijlen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef Dastan het volgende:
In het echt is ie vast niet zo knap en hij is ongetwijfeld een hork.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:46 schreef FreezePop het volgende:
Dastan niet je woorden terug nemen. De beatles zijn kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |