use the force (flitser)quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
Yoda is, op de ogen na, afIk maak morgen een foto, want nu een beetje donker
Hum, ja, dat kan ook natuurlijk. Maar dan wil ik eigenlijk eerst ogen er op zetten en daar heb ik nu geen zin inquote:
geef aan kleine kindjes..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, nu wil ik nog een tof knuffeltje makenStraks staat m'n kamer vol
Maak een beertje voor mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, nu wil ik nog een tof knuffeltje makenStraks staat m'n kamer vol
Hahaha, een gehaakt knuffeltje is nooit echt heel stoer he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geef aan kleine kindjes..
of hij echt ruig is: aan mij !
Hahaha, tuurlijk, wacht kijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jaa leukDOE HET PRETTY PLEASE
niet alles hoeft stoer te zijn..quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, een gehaakt knuffeltje is nooit echt heel stoer he?
ik zie een vet schattige achtergrond dus stuur je inlogdingesten maarquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, tuurlijk, wacht kijk.
http://www.ravelry.com/pa(...)opularity&pc=softies
Moet je daar even kijken welke je tof vindtWeet niet of je dat kunt zien? Anders stuur ik je mijn inlogdingen wel even, hoef je niet helemaal te registreren en alles
Uit m'n hoofd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:08 schreef Furdinand het volgende:
Kan je niet uit je hoofd een stier maken bloem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |