STOF zuigen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Zuigen? Zo vroeg op maandagochtend.... Damn, t zaad van gister zit nog achter in man.
Duh, maanzaad...quote:
Niet lekker doorgezogen.quote:
ik word er wel een beetje gek van... mooie nieuwe schoenen... nou ja, zn crocs wilde hij in het begin ook niet aan. Zal wel goedkomen. Crocs gaan we verstoppen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:17 schreef amaranta het volgende:
Hahah Diaan, dat heeft Eva ook heel lang gezegd. Bij alle schoenen. past niet mama.
Da's iig niet simpel. Je zult langs een notaris moeten voor officiele statuten en een huishoudelijk regelement etc.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:33 schreef _Bar_ het volgende:
heeft iemand van jullie enig hoe lastig het is om van een bestaande groep een vereniging te maken?
dat valt op zich mee, we hebben het met de ouderraad gedaan. Je moet statuten opstellen, en langs de notaris. Het kost wel een paar centen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:33 schreef _Bar_ het volgende:
heeft iemand van jullie enig hoe lastig het is om van een bestaande groep een vereniging te maken?
hehe, wij willen dit om sponsers te mogen wervenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat valt op zich mee, we hebben het met de ouderraad gedaan. Je moet statuten opstellen, en langs de notaris. Het kost wel een paar centen.wel fijn om niet meer hoofdelijk aansprakelijk te zijn.
Je mag hier wel ff langskomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Vol goede moed thuis, totaal geen zin meer om te verven!
Jij bent ergquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Vol goede moed thuis, totaal geen zin meer om te verven!
jazekers. we hebben de gelegenheid om te wachten tot het familietechnisch kan. tis ff een lastige beslissing. carrieretechnisch is het geweldig en de kinders zijn klein genoeg dat die er ws weinig moeite mee zullen hebben. daar staat tegenover dat zwitserland voor mij niet zo denderend veel te bieden heeft op het moment (familie van me komt er vaak en die zeggen dat de recessie aldaar erg hard heeft toegeslagen, harder dan hier) en ik kan daar lastig beetje bijbeunen, wat ik hier wel kan en doequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zwitserland nog steeds een optie simmu?
Echt? Wat voor smeerlap heeft ze in hemelsnaam in huis gehaald?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
jaja neenee, je weettog.uiteraard, meehelpen, ff met een ploeg, want het is viehiehiehiehies
overal poep en pies en drankflessen en poep en pies en haar en pies.. en poep ook nog.
mįįr! hier heb je wel eer van je werk. dat dan weer wel.
Hmmmmmm ik vertrouw het anders niet hoor.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hebook een huisoppas. Maar die vertrouw ik wel
Ik woon nu in een huis waar een vrouw zich heeft opgehangen in het trappengatquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Keshet het volgende:
Mijn vorige woning was een sociale huurwoning, echt zo'n uitgewoond flatje. De vorige bewoner was overleden en er was niet schoongemaakt toen wij de sleutel kregen.
Er zat op 1 muur een vlek waar ik helemaal naar van werd. Volgens mij had die kerel drie weken onderuitgezakt tegen die muur aangehangen ofzo, dood.
Ik heb de woningbouwvereniging dat schoon laten maken. Nevernooitniet dat ik daar aan ging zitten.
De badkamer en het toilet waren ook al zo ranzig.![]()
Wat een naar huis was 't toch eigenlijk ook.![]()
Ieuw....quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Ik woon nu in een huis waar een vrouw zich heeft opgehangen in het trappengat
Jup, gaat lekker hier!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Life is good!
En you? Alles under control ?
Ik ook!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
And that is good news,ik ga richting net5!
Vreselijk! Vlak voordat wij ons vorige huisje huurde, was ik ook zo stom ons bij het langsfietsen aan de bewoner te vragen of ik alvast eens binnen mocht kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Keshet het volgende:
Echt gatverdamme zeg Buuf! Ik zou een schoonmaakbedrijf ingehuurd hebben. Echt. Brrr! Ik krijg er al de rillingen van als ik er aan denk!
Mijn vorige woning was een sociale huurwoning, echt zo'n uitgewoond flatje. De vorige bewoner was overleden en er was niet schoongemaakt toen wij de sleutel kregen.
Er zat op 1 muur een vlek waar ik helemaal naar van werd. Volgens mij had die kerel drie weken onderuitgezakt tegen die muur aangehangen ofzo, dood.
Ik heb de woningbouwvereniging dat schoon laten maken. Nevernooitniet dat ik daar aan ging zitten.
De badkamer en het toilet waren ook al zo ranzig.![]()
Wat een naar huis was 't toch eigenlijk ook.![]()
Maar nu woon ik wel heul fijn!
Amaranta, ik duim ook voor je!
BE, wat voor motor is 't eigenlijk?
Is er nog iemand op zoek naar een BMW R1100 GS toevallig?
Ik ben net helemaal naar Eindhoven gereden voor een kabelquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
And that is good news,ik ga richting net5!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoorden via PM desndoods.
Mijn man heeft het me pas naar een jaar verteld, maar ben ook nooit bang geweest in huis dus hij dacht dat hij het me wel kon vertellen, maar was behoorlijk pissig toen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:31 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vreselijk! Vlak voordat wij ons vorige huisje huurde, was ik ook zo stom ons bij het langsfietsen aan de bewoner te vragen of ik alvast eens binnen mocht kijken.Hij sliep op een matras waarvan de originele kleur niet meer te onderscheiden was, maar bestond uit een dikke, bruine koek; zonder lakens oid. De aanblik van keuken zal ik jullie besparen en de wc is voordat wij erin kwamen volledig vervangen door de woningbouw.
Na maanden klussen hebben we er toch best een tijdje fijn gewoond. Nils vertelde alleen, de eerste nacht dat we in ons huidige huis sliepen, dat de gozer die voor die vieze kerel in ons huurhuisje woonde, zich daarbinnen had opgehangen.
Hij had het me nooit eerder verteld in de wetenschap dat ik dan geen voet meer over de drempel had gezet.
Men, wat ben ik blij dat ik dat nooit geweten heb.
Dat heb ik ook! Ik wil hem niet zien rijden en haat het dan ook als ik mee moet rijden naar bijv de winterstalling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:45 schreef Estrys het volgende:
Mijn man zijn droom is een Harley. Hij
heeft nu tijdelijk de motor van zijn broer om wat te rijden. Hij vindt de houding op zo'n racemonster te oncomfortabel :-D Niet te Hard rijden is helaas geen garantie voor geen ongelukken. Maar dat en goede kleding is dan nog het enige wat ik kan 'eisen' vind ik. Laatst reed hij achter me de snelweg op, dat doe ik dus niet meer. Ik werd er nerveus van.
Nee, ze is in juli 74 geworden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:25 schreef Estrys het volgende:
Naar Diaan van je oma. Wat sneu dat ze nog geen goede dag heeft gehad. Ze is nog niet zo heel oud toch?
Dat snap ik. Mijn man is meer van het relaxed cruisen zeg maar. Dat zal zijn indo bloed zijn. ;-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:29 schreef Ssserpente het volgende:
Nils heef een Suzuki GSXR. En hoewel (of juist omdat) hij in de auto (2 twee wiplashes) altijd erg voorzichtig rijdt (in een vervelende bui maak ik 'm zelfs wel eens uit voor opa), zegt ie zelf dat je op de motor zo'n rush beleeft dat je er het maximale uit wilt halen.
Laten we het erop houden dat ik blij ben dat z'n accu naar de filistijnen is...
Dankjulliewel allemaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:30 schreef chacama het volgende:
Motors heb ik geen verstand van...
Diaan, sterkte met je oma. Lijkt me een heel vervelende situatie om in te zitten...
En wat peace betreft, gisteren hebben we hier besloten dat het tijd wordt voor een open podium begin augustus.... en we zoeken nog een organisator.....heb mezelf de schone taak gegeven om uitzoeken of het haalbaar is.
Yeps. Is ook nog de enige oma die ik heb. Heb ik ook bij gewoond toen ik klein was. Ik was daar eigenlijk altijd! Net gehoord dat het hartfilmpje niet goed was. Maar ze wachten nog op de bloeduitslagen en overleg tussen cardioloog en longarts.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, is dat de oma die al ziek was?
Sterkte ermee!
Jeetje, wat eng zeg!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:30 schreef E.T. het volgende:
ER schijnt een of andere gek in Capelle rond te lopen met mitrailleur en te schieten.. Alle kinderen worden op school gehouden, hekken dicht.. Ik ging kijken waar Saskia bleef en hoorde sirenes en was dus bang dat Saskia wat was overkomen.. Toen werd ik door een buurvrouw met kinderen op zelfde school geroepen en naar huis gestuurd..
Ik vind 't eng en wil naar m'n kind
Ah zo. Nou geen probleem hoor. Ben alleen maar blij dat ze er nog is!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
DML, ik wist niet of Lois het en plein publique op het forum wilde, dus ik had een PM gestuurd naar de lange lijst OUD users die we eerder met 'acties' gebruikt hebben, met daarbij een 'stuur het vooral door naar mensen van wie je denkt dat ze het ook graag weten', maar het was niet te voorkomen dat mensen buiten de loop zouden vallen.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:52 schreef E.T. het volgende:
Saskia is thuis
*doodgeknuffeld en tranen van opluchting*
En nog maar een extra knuffel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:52 schreef E.T. het volgende:
Saskia is thuis
Wat fijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:52 schreef E.T. het volgende:
Saskia is thuis
Mijn meneer heeft een camerateam achter zich aan gehad, ooit, langgg geleden, die hebben hem aangeraden nooit meer op een motor te stappen, zo wel, dan op een circuitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik wil hem niet zien rijden en haat het dan ook als ik mee moet rijden naar bijv de winterstalling.
Ja, motor is verkocht, is er nooit meer 1 voor in de plaatst gekomen, het was ook wel zéér idioot wat ie gedaan heeft, en het was een dure geweest als er een bekeuring voor kwam, maar zijn 'verhaal' was logisch en werd begrepen, dus nooit meer iets van gehoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:42 schreef ferrari_rood het volgende:
En houdt hij zich daaraan moussy?
Hoe is het met Dirk trouwens?
Weet je wat het suffe is, ik wilde in een spoiler zetten wat er gebeurd is, maar het is zo bizar dat het me bijna sensatie-zoekerig aan doet en ik het dus maar niet gedaan heb. Maar die update meen ik wel hoor! Dat mag gewoon echt even!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:00 schreef Lois het volgende:
Gelukkig ET![]()
BE een updatedoe normaal
(heel heel liefmaar ik word er verlegen van)
Ik ga Hello Goodbye kijken, familie had daar mijn zwager in gesignaleerd. Heeft ie niks van gezegd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:42 schreef Ssserpente het volgende:
Lois, goed dat je er weer bent!
Ik ga strijken.Nog tips voor iets leuks of interessants om terug te kijken op uitzendinggemist?
Van half 10 TOT 6?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:31 schreef lady-wrb het volgende:
nee, ik ben er nog niet uit.
ben maar gaan werken aan twee observaties. die lagen er toch nog.
maar ik ga er wel zo nog even naar kijken, hoop ik.
ik moet weer op zo'n debiele tijd beginnen. half 10
dat is met afstand de meest gruwelijke dienst die er is.
yep, ik pak het staartje van het wassen mee, het ontbijt, de warme maaltijd en net na het avondeten mag ik naar huisquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Van half 10 TOT 6?
Die dienst is klote idd..dat je binnenkomt en alles is al bijna gedaan. En op t.moment dat je collega's naar huis.mogen moet je nog 2uur
Ik zit ook in het Oosten. Heb gisteren niks gehoord.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:31 schreef krijtlijk het volgende:
Ik zag hier (oosten) gisteren ook al ook meerdere grote helikopters vliegen, vreemd.
ja, een paar vrachtwagens in de fik... daar staan m'n ouders vlak achter, alle verkeer vast. rijbaan in beide richtingen afgesloten. probleempje: wie moet er nu de kinderen van school halen.... (G komt maar naar huis hebben we net besloten).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:43 schreef Deepfreeze het volgende:
En is er (alweer) een ongeluk gebeurd op de A1 bij Rijssen.. Maar daar zal het leger wel niet op af gaan![]()
Ja! Maar nu nog het merk...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef trui het volgende:
ik heb voor m'n verjaardag geld gekregen voor een nieuwe (werk)tas, maar ik kan maar niet echt iets naar mijn zin vinden. iemand hier misschien nog tips voor leuke (web)shops op dit gebied?
Mn moeder heeft vanmorgen een verpleegster gesproken en zij had gezegd dat het "stabiel slecht" was. Mn oma voelt zich wel wat beter zei ze. Maar mn moeder had mn oma nog niet gesproken, zij gaat vanmiddag op bezoek. Zuurstofgehalte komt niet hoger dan 88 ondanks de 3 liter zuurstof die ze krijgt.quote:
ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef trui het volgende:
ik heb voor m'n verjaardag geld gekregen voor een nieuwe (werk)tas, maar ik kan maar niet echt iets naar mijn zin vinden. iemand hier misschien nog tips voor leuke (web)shops op dit gebied?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef trui het volgende:
hmm, die vind ik te saai, sorry!hij is vast heel degelijk hoor, maar zo helemaal zwart, nee da's niks voor mij. budget: ik heb er zo'n 125 euro voor. (eventueel wat meer voor iets echt heel moois).
oppassen voor overgooiers, staartjes en mary-janes danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn Oilily-periode gezetenDus ik mag nog!
Nou ja, ik ben 42, ik denk dat dat niet echt meer gaat komenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oppassen voor overgooiers, staartjes en mary-janes dan
nou, je zou ze de kost moeten geven Slyke, die jśist op hun 42e nog daarop overgaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben 42, ik denk dat dat niet echt meer gaat komen
die hebben dan vast een midlife crisis ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, je zou ze de kost moeten geven Slyke, die jśist op hun 42e nog daarop overgaan.
Gebruikt ie als ruklap misschien?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Nee, die liggen onder het dekbed. Mijn wederhelft heeft er nog wel eens een handje van om ergens een sok te verstoppen
.
Nou euh...ik vind het anders verdachter dat jij hier post met een tt als deze...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Djiez het gaat over zoad en eh...Er gaat echt een alarmpje af in jouw pc dan he?
.
Oh ga ik doen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
niet?nou ja, vermengd met nog wat tenenkaas op zeker wél!
Zeg TFke, doet je mailadres eens even doorgeven in het secretsintersanta topic!
Ik zocht KD.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou euh...ik vind het anders verdachter dat jij hier post met een tt als deze...
Met kutmoesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kutsmoes
Die ligt nog in haar kraambed
Ms wel, maar Fokt wel gewoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutsmoes
Die ligt nog in haar kraambed
Denk je??quote:
daar was ik afgelopen weekend met lucaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Kim!
F. en ik hebben net een dagje sauna geboekt!
Actie bij Thermen Schiedam, entree is maar een tientje als je er verder nog min 20 euro aan massages of eten/drinken bij besteedt. Dus ook maar een hot stone massage geboekt.
Gaan we eerst weekendje weg met vrienden en dan gaan de mannen maandag naar de creche en wij een dagje sauna-en.
Ik vind het idd ook niet zo erg hoor.quote:
Lady, ik ben vandaag thuis... maar je mag het wel mailen. Ga ik morgenvroeg op mn werk meteen voor je kijken!! Heb je mijn mailadres?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:13 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, plaatje heb ik nog steeds niet voor elkaar.
diaan, kan ik het ergens vandaag naar je mailen dan? en waar moet het dan naartoe?
ik heb tot komend weekend de tijd, we hebben maandag de presentatie.
zegt mijn lerares tegen mij: ach het is nou eenmaal geen spectaculair onderwerp
nou wacht maar eenswe gaan het effect van energydrink op de polsslag aantonen.
oke, dat is nog steeds niet heel spectaculair, maar XTC ging me wat te ver
quote:This luscious laptop bag is all you need to bring your home office with you wherever you go. Constructed from the softest nappa leather with cut edge contrasting detailing, you’ll find that you have plenty of room for your documents, software, and much more. Don’t let the softness of the exterior fool you. Unzip the main section and you'll find a durable quilted lining that will keep your laptop safe and secure from sudden bumps or shakes. Simply delightful!
Ik ga ook altijd daar naar de sauna. Ik vind het een fijne sauna.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar was ik afgelopen weekend met luca
het is er zoooo fijn
BEquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Mooie tassen op die siteNiet goedkoop, maar ik koop juist weer niet vaak een tas als ik er een naa rmijn zin heb, dus dan kan het. En ik heb er nog eentje tegoed van schaap
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:50 schreef trui het volgende:
ik zie een hele mooie laptoptas bij de Bijenkorf. maar helaas, da's wel érg prijzig.
fossil, ik zal es kijken misssly! volgens mij zit er zo'n winkel op HoogCatherijne.
Dat dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:05 schreef Lois het volgende:
Kolere wat een geldwel een hele mooie tas maar in geen 383 jaar zouden wij dan zeggen
Wowquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:50 schreef trui het volgende:
ik zie een hele mooie laptoptas bij de Bijenkorf. maar helaas, da's wel érg prijzig.
fossil, ik zal es kijken misssly! volgens mij zit er zo'n winkel op HoogCatherijne.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
o ik zie dat 383 tot nu toe het hoogste bedrag is.
daar kan ik overheen.
voordeel: hij is nu in de aanbieding
http://www.lataza.nl/laptoptas-agro-dolce-jac-bag-15-inch.html
Zoeen als ik heb. Maar dan donkerder bruin. Dequote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben trouwens al maanden op zoek naar een nieuwe tas. De mijne is te klein. Als mijn portemonnee erin zit is ie al halfvol namelijk. (Jaja kom er maar in, Easy en Lois.) Het moet een tas zijn die ik aan de hengsels kan dragen, want ik krijg een stijve nek van tassen die om m'n schouder hangen.
gezien dat ik deze niet "begrijp" ..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:24 schreef Saffier het volgende:
Gezien het 'makkelijke' postgedrag gok ik op een kloon...
Jouw portemonnee is formaatje handtas dus zo gek is die stijve nek nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben trouwens al maanden op zoek naar een nieuwe tas. De mijne is te klein. Als mijn portemonnee erin zit is ie al halfvol namelijk. (Jaja kom er maar in, Easy en Lois.) Het moet een tas zijn die ik aan de hengsels kan dragen, want ik krijg een stijve nek van tassen die om m'n schouder hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |