Met kutmoesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kutsmoes
Die ligt nog in haar kraambed
Ms wel, maar Fokt wel gewoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kutsmoes
Die ligt nog in haar kraambed
Denk je??quote:
daar was ik afgelopen weekend met lucaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Kim!
F. en ik hebben net een dagje sauna geboekt!
Actie bij Thermen Schiedam, entree is maar een tientje als je er verder nog min 20 euro aan massages of eten/drinken bij besteedt. Dus ook maar een hot stone massage geboekt.
Gaan we eerst weekendje weg met vrienden en dan gaan de mannen maandag naar de creche en wij een dagje sauna-en.
Ik vind het idd ook niet zo erg hoor.quote:
Lady, ik ben vandaag thuis... maar je mag het wel mailen. Ga ik morgenvroeg op mn werk meteen voor je kijken!! Heb je mijn mailadres?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:13 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, plaatje heb ik nog steeds niet voor elkaar.
diaan, kan ik het ergens vandaag naar je mailen dan? en waar moet het dan naartoe?
ik heb tot komend weekend de tijd, we hebben maandag de presentatie.
zegt mijn lerares tegen mij: ach het is nou eenmaal geen spectaculair onderwerp
nou wacht maar eenswe gaan het effect van energydrink op de polsslag aantonen.
oke, dat is nog steeds niet heel spectaculair, maar XTC ging me wat te ver
quote:This luscious laptop bag is all you need to bring your home office with you wherever you go. Constructed from the softest nappa leather with cut edge contrasting detailing, you’ll find that you have plenty of room for your documents, software, and much more. Don’t let the softness of the exterior fool you. Unzip the main section and you'll find a durable quilted lining that will keep your laptop safe and secure from sudden bumps or shakes. Simply delightful!
Ik ga ook altijd daar naar de sauna. Ik vind het een fijne sauna.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:01 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar was ik afgelopen weekend met luca
het is er zoooo fijn
BEquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:46 schreef miss_sly het volgende:
Mooie tassen op die siteNiet goedkoop, maar ik koop juist weer niet vaak een tas als ik er een naa rmijn zin heb, dus dan kan het. En ik heb er nog eentje tegoed van schaap
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:50 schreef trui het volgende:
ik zie een hele mooie laptoptas bij de Bijenkorf. maar helaas, da's wel érg prijzig.
fossil, ik zal es kijken misssly! volgens mij zit er zo'n winkel op HoogCatherijne.
Dat dusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:05 schreef Lois het volgende:
Kolere wat een geldwel een hele mooie tas maar in geen 383 jaar zouden wij dan zeggen
Wowquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:50 schreef trui het volgende:
ik zie een hele mooie laptoptas bij de Bijenkorf. maar helaas, da's wel érg prijzig.
fossil, ik zal es kijken misssly! volgens mij zit er zo'n winkel op HoogCatherijne.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
o ik zie dat 383 tot nu toe het hoogste bedrag is.
daar kan ik overheen.
voordeel: hij is nu in de aanbieding
http://www.lataza.nl/laptoptas-agro-dolce-jac-bag-15-inch.html
Zoeen als ik heb. Maar dan donkerder bruin. Dequote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:42 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben trouwens al maanden op zoek naar een nieuwe tas. De mijne is te klein. Als mijn portemonnee erin zit is ie al halfvol namelijk. (Jaja kom er maar in, Easy en Lois.) Het moet een tas zijn die ik aan de hengsels kan dragen, want ik krijg een stijve nek van tassen die om m'n schouder hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |