Ja! Maar nu nog het merk...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef trui het volgende:
ik heb voor m'n verjaardag geld gekregen voor een nieuwe (werk)tas, maar ik kan maar niet echt iets naar mijn zin vinden. iemand hier misschien nog tips voor leuke (web)shops op dit gebied?
Mn moeder heeft vanmorgen een verpleegster gesproken en zij had gezegd dat het "stabiel slecht" was. Mn oma voelt zich wel wat beter zei ze. Maar mn moeder had mn oma nog niet gesproken, zij gaat vanmiddag op bezoek. Zuurstofgehalte komt niet hoger dan 88 ondanks de 3 liter zuurstof die ze krijgt.quote:
ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef trui het volgende:
ik heb voor m'n verjaardag geld gekregen voor een nieuwe (werk)tas, maar ik kan maar niet echt iets naar mijn zin vinden. iemand hier misschien nog tips voor leuke (web)shops op dit gebied?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef trui het volgende:
hmm, die vind ik te saai, sorry!hij is vast heel degelijk hoor, maar zo helemaal zwart, nee da's niks voor mij. budget: ik heb er zo'n 125 euro voor. (eventueel wat meer voor iets echt heel moois).
oppassen voor overgooiers, staartjes en mary-janes danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn Oilily-periode gezetenDus ik mag nog!
Nou ja, ik ben 42, ik denk dat dat niet echt meer gaat komenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oppassen voor overgooiers, staartjes en mary-janes dan
nou, je zou ze de kost moeten geven Slyke, die júist op hun 42e nog daarop overgaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben 42, ik denk dat dat niet echt meer gaat komen
die hebben dan vast een midlife crisis ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, je zou ze de kost moeten geven Slyke, die júist op hun 42e nog daarop overgaan.
Gebruikt ie als ruklap misschien?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Nee, die liggen onder het dekbed. Mijn wederhelft heeft er nog wel eens een handje van om ergens een sok te verstoppen
.
Nou euh...ik vind het anders verdachter dat jij hier post met een tt als deze...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Djiez het gaat over zoad en eh...Er gaat echt een alarmpje af in jouw pc dan he?
.
Oh ga ik doen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
niet?nou ja, vermengd met nog wat tenenkaas op zeker wél!
Zeg TFke, doet je mailadres eens even doorgeven in het secretsintersanta topic!
Ik zocht KD.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou euh...ik vind het anders verdachter dat jij hier post met een tt als deze...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |