STOF zuigen..quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:10 schreef Ticootje het volgende:
Zuigen? Zo vroeg op maandagochtend.... Damn, t zaad van gister zit nog achter in man.
Duh, maanzaad...quote:
Niet lekker doorgezogen.quote:
ik word er wel een beetje gek van... mooie nieuwe schoenen... nou ja, zn crocs wilde hij in het begin ook niet aan. Zal wel goedkomen. Crocs gaan we verstoppen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:17 schreef amaranta het volgende:
Hahah Diaan, dat heeft Eva ook heel lang gezegd. Bij alle schoenen. past niet mama.
Da's iig niet simpel. Je zult langs een notaris moeten voor officiele statuten en een huishoudelijk regelement etc.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:33 schreef _Bar_ het volgende:
heeft iemand van jullie enig hoe lastig het is om van een bestaande groep een vereniging te maken?
dat valt op zich mee, we hebben het met de ouderraad gedaan. Je moet statuten opstellen, en langs de notaris. Het kost wel een paar centen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:33 schreef _Bar_ het volgende:
heeft iemand van jullie enig hoe lastig het is om van een bestaande groep een vereniging te maken?
hehe, wij willen dit om sponsers te mogen wervenquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat valt op zich mee, we hebben het met de ouderraad gedaan. Je moet statuten opstellen, en langs de notaris. Het kost wel een paar centen.wel fijn om niet meer hoofdelijk aansprakelijk te zijn.
Je mag hier wel ff langskomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Vol goede moed thuis, totaal geen zin meer om te verven!
Jij bent ergquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Vol goede moed thuis, totaal geen zin meer om te verven!
jazekers. we hebben de gelegenheid om te wachten tot het familietechnisch kan. tis ff een lastige beslissing. carrieretechnisch is het geweldig en de kinders zijn klein genoeg dat die er ws weinig moeite mee zullen hebben. daar staat tegenover dat zwitserland voor mij niet zo denderend veel te bieden heeft op het moment (familie van me komt er vaak en die zeggen dat de recessie aldaar erg hard heeft toegeslagen, harder dan hier) en ik kan daar lastig beetje bijbeunen, wat ik hier wel kan en doequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zwitserland nog steeds een optie simmu?
Echt? Wat voor smeerlap heeft ze in hemelsnaam in huis gehaald?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:40 schreef debuurvrouw het volgende:
jaja neenee, je weettog.uiteraard, meehelpen, ff met een ploeg, want het is viehiehiehiehies
overal poep en pies en drankflessen en poep en pies en haar en pies.. en poep ook nog.
máár! hier heb je wel eer van je werk. dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |