Hmmmmmm ik vertrouw het anders niet hoor.....quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hebook een huisoppas. Maar die vertrouw ik wel
Ik woon nu in een huis waar een vrouw zich heeft opgehangen in het trappengatquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Keshet het volgende:
Mijn vorige woning was een sociale huurwoning, echt zo'n uitgewoond flatje. De vorige bewoner was overleden en er was niet schoongemaakt toen wij de sleutel kregen.
Er zat op 1 muur een vlek waar ik helemaal naar van werd. Volgens mij had die kerel drie weken onderuitgezakt tegen die muur aangehangen ofzo, dood.
Ik heb de woningbouwvereniging dat schoon laten maken. Nevernooitniet dat ik daar aan ging zitten.
De badkamer en het toilet waren ook al zo ranzig.![]()
Wat een naar huis was 't toch eigenlijk ook.![]()
Ieuw....quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:53 schreef DuBecky het volgende:
[..]
Ik woon nu in een huis waar een vrouw zich heeft opgehangen in het trappengat
Jup, gaat lekker hier!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:13 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Life is good!
En you? Alles under control ?
Ik ook!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
And that is good news,ik ga richting net5!
Vreselijk! Vlak voordat wij ons vorige huisje huurde, was ik ook zo stom ons bij het langsfietsen aan de bewoner te vragen of ik alvast eens binnen mocht kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:49 schreef Keshet het volgende:
Echt gatverdamme zeg Buuf! Ik zou een schoonmaakbedrijf ingehuurd hebben. Echt. Brrr! Ik krijg er al de rillingen van als ik er aan denk!
Mijn vorige woning was een sociale huurwoning, echt zo'n uitgewoond flatje. De vorige bewoner was overleden en er was niet schoongemaakt toen wij de sleutel kregen.
Er zat op 1 muur een vlek waar ik helemaal naar van werd. Volgens mij had die kerel drie weken onderuitgezakt tegen die muur aangehangen ofzo, dood.
Ik heb de woningbouwvereniging dat schoon laten maken. Nevernooitniet dat ik daar aan ging zitten.
De badkamer en het toilet waren ook al zo ranzig.![]()
Wat een naar huis was 't toch eigenlijk ook.![]()
Maar nu woon ik wel heul fijn!
Amaranta, ik duim ook voor je!
BE, wat voor motor is 't eigenlijk?
Is er nog iemand op zoek naar een BMW R1100 GS toevallig?
Ik ben net helemaal naar Eindhoven gereden voor een kabelquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:26 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
And that is good news,ik ga richting net5!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoorden via PM desndoods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |