Yeps. Is ook nog de enige oma die ik heb. Heb ik ook bij gewoond toen ik klein was. Ik was daar eigenlijk altijd! Net gehoord dat het hartfilmpje niet goed was. Maar ze wachten nog op de bloeduitslagen en overleg tussen cardioloog en longarts.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:50 schreef Deepfreeze het volgende:
Diaan, is dat de oma die al ziek was?
Sterkte ermee!
Jeetje, wat eng zeg!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:30 schreef E.T. het volgende:
ER schijnt een of andere gek in Capelle rond te lopen met mitrailleur en te schieten.. Alle kinderen worden op school gehouden, hekken dicht.. Ik ging kijken waar Saskia bleef en hoorde sirenes en was dus bang dat Saskia wat was overkomen.. Toen werd ik door een buurvrouw met kinderen op zelfde school geroepen en naar huis gestuurd..
Ik vind 't eng en wil naar m'n kind
Ah zo. Nou geen probleem hoor. Ben alleen maar blij dat ze er nog is!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
DML, ik wist niet of Lois het en plein publique op het forum wilde, dus ik had een PM gestuurd naar de lange lijst OUD users die we eerder met 'acties' gebruikt hebben, met daarbij een 'stuur het vooral door naar mensen van wie je denkt dat ze het ook graag weten', maar het was niet te voorkomen dat mensen buiten de loop zouden vallen.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:52 schreef E.T. het volgende:
Saskia is thuis
*doodgeknuffeld en tranen van opluchting*
En nog maar een extra knuffel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:52 schreef E.T. het volgende:
Saskia is thuis
Wat fijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:52 schreef E.T. het volgende:
Saskia is thuis
Mijn meneer heeft een camerateam achter zich aan gehad, ooit, langgg geleden, die hebben hem aangeraden nooit meer op een motor te stappen, zo wel, dan op een circuitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik wil hem niet zien rijden en haat het dan ook als ik mee moet rijden naar bijv de winterstalling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |