Nee, ik spiegel je stompzinnige de anderen moeten betalen redenatiequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ben je nu gewoon boos omdat ik dikkertjes wil belasten?
Het gaat ook niet om een paar uitzonderingen, maar meer om de zondagscompetitie van Schubbekutteveen ed. Neemt niet weg dat als je sport een groter risico op blessures hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker.. Maar toch zie ik dat nooit
(ik doe aan motorsport, mountainbike, snowboarden, bmx-en en wielrennen.. waar zijn al die sportongevallen? Dat zijn de mensen die nooit sporten en dan een weekje willen skieen).
Dat is heel passend... Mijn dokter kent mij nieteens, dus als jij wilt betalen graag, ik heb namelijk geen idee waar al dat geld van mij heen gaatquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik spiegel je stompzinnige de anderen moeten betalen redenatie
Laat het duidelijk zijn dat dat juist ook geen sporters zijn, maar niet sporters die een uurtje willen uitsloven en hun kunnen te boven gaan..quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om een paar uitzonderingen, maar meer om de zondagscompetitie van Schubbekutteveen ed. Neemt niet weg dat als je sport een groter risico op blessures hebt.
Tussen een individuele sport en een teamsport zit ook nog een verschil. Je kunt nog zo'n goede voetballer zijn maar als je onderuit geharkt wordt door Willem met zijn loopvermogen dan heb je pech en een blessure.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:23 schreef Life2.0 het volgende:
Laat het duidelijk zijn dat dat juist ook geen sporters zijn, maar niet sporters die een uurtje willen uitsloven en hun kunnen te boven gaan..
Dan is het gebrek aan sport(conditie) de oorzaak, niet het sporten.
Als je met vallen als iets breekt moet je toch iets aan je conditie doen.. en valtechiekquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tussen een individuele sport en een teamsport zit ook nog een verschil. Je kunt nog zo'n goede voetballer zijn maar als je onderuit geharkt wordt door Willem met zijn loopvermogen dan heb je pech en een blessure.
En laat de zondagscompetitie nou net de sport zijn waar driekwart Nederland aan doet.
Laat verder ook maar... Tegen zoveel domheid kan ik niet op.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als je met vallen als iets breekt moet je toch iets aan je conditie doen.. en valtechiek
Ja zelfs in de prehistorie was er al global warming dankzij die verdomde carnivoren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:00 schreef niels0 het volgende:
Veel verschillende meningen zeg. Wat met vleestax? Ben ik ook voorstander van. Immers, het is slecht voor het milieu om vlees te eten.
Haha Piet is een chagrijnig dik varken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat is een hele andere grondslag, heeft hier niks mee te maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:00 schreef niels0 het volgende:
Veel verschillende meningen zeg. Wat met vleestax? Ben ik ook voorstander van. Immers, het is slecht voor het milieu om vlees te eten.
Aspartaam heeft anders de calorische waarde van een steen, hoor...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:57 schreef Lambiekje het volgende:
Alles waar aspartaam in zit belasten. Dat is de dikmaker.
Maar het heeft, zoals alle chemischie middelen, bijwerkingen. Een daarvan is het vasthouden van vet, een ander is dat je er meer honger van krijgt (omdat je bloedsuikerspiegel daalt).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Aspartaam heeft anders de calorische waarde van een steen, hoor...
Het is ook slecht voor het milieu om graan te eten. Moeten heel wat boompjes het veld voor ruimen, om de bevolking van voedsel te voorzien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 04:00 schreef niels0 het volgende:
Ze zijn voor meer belastingen voor andere mensen, de dikken, de rokers, de rijken, de automobilisten, omdat ze zelf niet tot zo een groep behoren en hun afgunst ten opzichten van de anderen zo vorm gegeven kan worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:49 schreef Big-Ern het volgende:
Waarom zijn er mensen die voor nog meer belastingen zijn????Stuitend!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ze zijn voor meer belastingen voor andere mensen, de dikken, de rokers, de rijken, de automobilisten, omdat ze zelf niet tot zo een groep behoren en hun afgunst ten opzichten van de anderen zo vorm gegeven kan worden.
Nee omdat je een hypocriet bent. als je zo begaan bent met de kosten moet je de gezond levende mensen pakken, onder het mom de vervuiler betaalt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |