Wat?quote:
Ja, ongemotoriseerd van Workum, een dorpje in Friesland, naar Warmond, een dorpje in Zuid-Holland.quote:
ik ben serieusquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja, ongemotoriseerd van Workum, een dorpje in Friesland, naar Warmond, een dorpje in Zuid-Holland.
da's een eindquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja, ongemotoriseerd van Workum, een dorpje in Friesland, naar Warmond, een dorpje in Zuid-Holland.
nou, binnen de 5 minuten nog wel, maar het is idd een heel klein dorpjequote:Op maandag 3 oktober 2011 02:50 schreef Rezania het volgende:
Ik kan me dat echt niet voorstellen hoor. Ik leef al mijn hele leven in de Randstad, ik vind het verdacht als ik 5 minuten lang geen enkel mens op straat tegen kom.
hier ook niet, alleen drempelsquote:
ik heb het al gepost bij FB, sorryquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:52 schreef Moeraskat het volgende:
WAAROM heb je dat topic nummer verneukt
Oké.quote:
Wat? Serieus?quote:
spot niet met mijn handicapsquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
spot niet met mijn handicaps
Omdat het zo grappig is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:55 schreef Moeraskat het volgende:
waarom lach jij mn dorp elke keer uit meneer beer.
Ben ik niet.quote:en rechts onderin
zo niet, dan doe je maar alsof
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat het zo grappig is.Ik wist niet dat er nog van dat soort dorpjes in Nederland waren.
[..]
Ben ik niet.
niet meteen kijken hoor.. maare.. je loopt een beetje rood aan ..quote:
jij ook, je wangetjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
niet meteen kijken hoor.. maare.. je loopt een beetje rood aan ..![]()
![]()
quote:
Totdat ik 11 was wel ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:59 schreef Moeraskat het volgende:
en je dacht zeker dat heel nederland 1 stad was of?
al ver over de houdbaarheidsdatumquote:Op maandag 3 oktober 2011 03:01 schreef Rezania het volgende:
[..]Hoe oud ben jij dan?
[..]
Totdat ik 11 was wel ja.Nu niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
al ver over de houdbaarheidsdatumKwart eeuw, oud joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
time flies when you're having funquote:
daarom ben ik ook nog op, zo kan ik toch niet slapenquote:
Het is hier 23 graden Celsius in huis, valt wel mee dus.quote:
Nee joh, echt waar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daarom ben ik ook nog op, zo kan ik toch niet slapen
ventilator helpt ook geen moer
oh ik dacht fahrenheitquote:Op maandag 3 oktober 2011 03:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is hier 23 graden Celsius in huis, valt wel mee dus.
Komt door mijn natuurkundeleraar, van hem moest ik altijd de eenheid opschrijven.quote:
de frissere lucht van buiten moet ie nu rondblazenquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt door mijn natuurkundeleraar, van hem moest ik altijd de eenheid opschrijven.Echt altijd dus.
Oké, daar val je dus in slaap van.quote:
Fuuuuuuuuu!quote:
had je niet moeten klikkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 03:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fuuuuuuuuu!
Nu heb ik dat lied weer in mijn hoofd!Bedankt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
had je niet moeten klikken
quote:
Ik herkende de artiest niet, ik was nieuwsgierig.quote:
dat nr maakt me paranoia, beter dezequote:
sex met die blonde lalalalalaquote:
Welterusten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar ik ging ja, het moet maar
likje voor mk![]()
![]()
Ook een goed nummer, wel zijn oude stijl.quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat nr maakt me paranoia, beter deze
Wat? Pinguïn?quote:Op maandag 3 oktober 2011 03:24 schreef Moeraskat het volgende:
Goffer dr is weer eein puingin omgevallen.plicht roept
net zoals jij omvalt.quote:
Het is een vrachtwagen, ik verwacht dat er toch meer nodig is om dat om te laten vallen dan dat er nodig is om mij om te laten vallen.quote:
postenquote:
te druk voelen ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 06:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik kan nog slapen maar voel mij te drukmogguh
wiebelkont dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 06:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik wiebel maar heen en weer in bed, heel irritant
wrap is wel lekkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik werd wakker en toen had ik van mezelf een wrap gemaakt met mijn dekbed
check het tijdstipquote:Op maandag 3 oktober 2011 05:14 schreef Crazy-M het volgende:
O nee, niet weer brandx hier
Wordt met de dag gevaarlijker hier
Goedemorgen allen
je komt ons gewoon al snachts in de gaten houdenquote:
Big sister is watching youquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je komt ons gewoon al snachts in de gaten houden
* Crazy-M zet alu hoedje opquote:
Morge donderstraalquote:
alu hoedje helpt nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zet alu hoedje op
[..]
Morge donderstraal
zolang het maar tegen brandx beschermtquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lekker boeiend of het wel of niet helpt
Ik weet het welquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik weet niet of brandx onder de indruk is van een alu hoedje
ja 5 dagen verderopquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:46 schreef gianni61 het volgende:
hallon, heeft iemand mijn weekend gezien?
quote:
ah mooi, hopelijk vliegt die niet zo hard voorbij als het afgelopen weekendquote:
ben je naar het pretpark geweeest ja?quote:Op maandag 3 oktober 2011 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah mooi, hopelijk vliegt die niet zo hard voorbij als het afgelopen weekend
maar ja, dat krijg je als je in de achtbaan zit.
jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben je naar het pretpark geweeest ja?
nee, hij heeft een achtbaan achter in de tuinquote:Op maandag 3 oktober 2011 07:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ben je naar het pretpark geweeest ja?
moviepark (duitsland)quote:
ooh leukquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moviepark (duitsland)
was wel redelijk druk, maar wel erg gezellig.
en lekker afkoelen in de wildwaterbaan
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, hij heeft een achtbaan achter in de tuin
Had je nog niet gezien.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Had je nog niet gezien.![]()
Heee lief beertje![]()
NBTtjequote:
Ja, goed geslapen.quote:
best wel, maar ik kon nog wel een paar uurtjes langerquote:
nog een blauwequote:
tegenvraag:quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat een vraag op de vroege morgen"zon je topless?" Wat
die vraag kwam van iemand met uitzicht op je achtertuin?quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Wat een vraag op de vroege morgen"zon je topless?" Wat
Oohww, dat is minder, genoeg drinken vandaag, gaat vanzelf overquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
NBTtje![]()
[..]
Ja, goed geslapen.
Wel last van mijn keel sinds ik wakker ben, misschien toch te veel tocht vannacht
Wrap???quote:
Dat zou ik ook wel willen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel, maar ik kon nog wel een paar uurtjes langer
nee, naar die gluur ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vraag kwam van iemand met uitzicht op je achtertuin?
maar zon je topless?quote:
Morgequote:
Wat ist mop?quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Morge
[me=Crazy-M]bijt op tandjes en houdt zich in[/me]
wazzup?quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Morge
[me=Crazy-M] bijt op tandjes en houdt zich in[/me]
quote:
Dat ga ik zeker doen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:43 schreef NBT het volgende:
Oohww, dat is minder, genoeg drinken vandaag, gaat vanzelf over
Ze haten op me omdat ik gister aan 't kloten wasquote:
Ik haat je nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ze haten op me omdat ik gister aan 't kloten was(Gejaagd op nieuw topic) en Crazy-M in 't bijzonder omdat hij de dag ervoor een grap over MK niet kon waarderen. </care>
Ik ben ook liefquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:59 schreef NBT het volgende:
Ik haat je nietEn iedereen is hier welkom, gewoon lief doen
![]()
MarokkaanseKip. Maakte een fout grapje, en meneer moraalneuker toetsenbordheld moest mij zonodig tot verantwoording roepen, ondanks dat haar username & UI een loopje neemt met vooroordelen.quote:Maar wat is een MK?
Wist ik veel dat dat not done was. Vind 't ook geen issue, maar wel sneu dat ze er een modje bij riepen. Even DM/PM/in topic desnoods en 't was me ook wel duidelijk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:02 schreef NBT het volgende:
WAHRHEIT, je moet indeed geen nieuw topic openen als een ander de LaPo heeft, maar ach, was het expres of had je geen idee van die "ongeschreven regel?"
Dan moeten ze hier niet gaan miereneuken!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:04 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik ben ook liefmeestal.
[..]
MarokkaanseKip. Maakte een fout grapje, en meneer moraalneuker toetsenbordheld moest mij zonodig tot verantwoording roepen, ondanks dat haar username & UI een loopje neemt met vooroordelen.
[..]
Wist ik veel dat dat not done was. Vind 't ook geen issue, maar wel sneu dat ze er een modje bij riepen. Even DM/PM/in topic desnoods en 't was me ook wel duidelijk.
Mgoed, laten we het verder gezellig houden.
Sorryquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:05 schreef NBT het volgende:
Dan moeten ze hier niet gaan mierenneuken!Jij bent gewoon welkom!
![]()
Ik had niet door dat ik er 1 miste, bedanktquote:
Ik denk dat WAHRHEIT zelf wel weet over wie het gaat?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk dat WAHRHEIT zelf wel weet over wie het gaat?
dat richting MK was niet echt een grapquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ze haten op me omdat ik gister aan 't kloten was(Gejaagd op nieuw topic) en Crazy-M in 't bijzonder omdat hij de dag ervoor een grap over MK niet kon waarderen. </care>
je hebt duidelijk een topic gemistquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan moeten ze hier niet gaan miereneuken!Jij bent gewoon welkom!
![]()
dank voor ophelderen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
en een bijpassende TT
goedemorgen allen
stomquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
en een bijpassende TT
goedemorgen allen
* Crazy-M legt MK weer in bedje neerquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Graag gedaanen nu wil ik weer slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
jij was daar toch ook bij ?quote:
die UI van jou had hij ook aangepastquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar het was me schijnbaar ontgaan
lief katjequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Graag gedaanen nu wil ik weer slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar dat was nog grappigquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die UI van jou had hij ook aangepast
Ik snap je, je zit gewoon op fok, en ze moeten je niet zo serieus nemen !quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
Moeraskut is fout ? Kan me echt niet voorstellen dat iemand daar serieus aanstoot aan neemt.Paint gewoon wat ik leuk vind
het is gewoon niet echt grappig kthnxbyequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
Moeraskut is fout ? Kan me echt niet voorstellen dat iemand daar serieus aanstoot aan neemt.Paint gewoon wat ik leuk vind
Graag! Als je 't echt niet tof vond sorry.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
serieus zeg... dit was EERGISTER t gaat over mij en ik zit hier niet eens om te janken oid. ist nu afgelopen of wat?
t was grappiger geweest met een onderbouwende grapquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Graag! Als je 't echt niet tof vond sorry.
\o/quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
En nee ik vond het niet grappig maar ook niet de moeite om er een mod op af te sturen. dat heb ik dus ook niet gedaan. Als ik dit echt ENORM erg had gevonden had ik dat wel gedaan.
![]()
nou happy happy joy joy
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
wel je moet wel happy happy joy joy zijn Wharheit.
Mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geeb liefde voor mijn tandarts, ik schijt bagger voor dat mens
blij dat het je pa of ma niet is danquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geeb liefde voor mijn tandarts, ik schijt bagger voor dat mens
Och toe jee, sterkte beertjequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:28 schreef gianni61 het volgende:
fijn, nog meer werk
collega belt op:
goed nieuws: die opdracht die we hebben gekregen wordt ongeveer 3x keer zo groot
slecht nieuws: ze willen woensdag de nieuwe prijs.
fijn. ik zit nog de hele week alleen terwijl mijn collega op mallorca ligt te chillen.
fuck it, ik ga koffie halen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je poetst niet goed genoeg!jaaaa die kennen we nu wel
toen pas ?quote:
haar gebit ziet er inderdaad niet uitquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:30 schreef NBT het volgende:
[..]Stomme tandarts! Ga zelf goed poetsen je stinkt uit je bek!
waar is die tandarts!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tandarts heet Philipe en hij is hawttt
nee, niet dat ik weet, maar niet door mij igg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
Spacie![]()
MK: was daar serieus een mod op afgestuurd ?
is dat hij er zelf over begon tenminste vandaag
@ alle nieuwe binnenkomers: goedemorgen
ok, dacht alquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weet, maar niet door mij igg.
zometeen maar weer mn zuurpakje aantrekken en leidingbanen gaan nalopenquote:
te moeilijk op maandag ochtend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zometeen maar weer mn zuurpakje aantrekken en leidingbanen gaan nalopen
Die van mij heet frisjeck en die assistentes van hemquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tandarts heet Philipe en hij is hawttt
o, vandaar dat brandx in 1 keer hier wasquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
@Crazy-M: om openen nieuwe reeks zonder LAPO, niet om plaatje.
wát ga je doen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zometeen maar weer mn zuurpakje aantrekken en leidingbanen gaan nalopen
moeilijk niet, maar er zijn nog meer dingen die voor 12 uur af moeten.quote:
een zuurpak aantrekken en leidingbanen nalopen..quote:
Have funquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een zuurpak aantrekken en leidingbanen nalopen..
ach ja, het is nog lekker weer zullen we maar zeggenquote:
ik ook van jouquote:
anders was ze minstens een dag telaatquote:
fixedquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou even dat geboor aanhoren, later
Suc6quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou even dat gezeur aanhoren, later
ben je nou nog niet weg?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
bwahaha, what the hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
it's so fluffy, i'm gonna diequote:
* Crazy-M geeft kopje koffiequote:
maar beertje toch, wat zeg je nuquote:
ik hoop voor je, dat dit niet de eerste keer was?quote:
jij hebt zeker nog geen foto's van moeraskatje gezienquote:
quote:
ben jij ook naakt?quote:
Alleen deze dat ze nog in bed lag:quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop voor je, dat dit niet de eerste keer was?
[..]
jij hebt zeker nog geen foto's van moeraskatje gezien
quote:
Ik zit op mijn werk, dus nee.quote:
ah bij jou ook dus zo warmquote:
Jammer zegquote:
Neehoor, heb een leuk jurkje aanquote:
dan redden ze je wel alst eerstquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik slaap nooit naakt, dan ben ik bang dat er brand uitbreekt en dat ik dan naakt naar buiten moet rennen
oh das inderdaad niet jammerquote:
volgens mij wel hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
crazy heeft mn nieuwe uggs nog niet gezien. ik haddie gister gepost![]()
Daaarom, en ik slaap ook niet naakt, draag altijd iets over mijn mutsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |