jij dacht gewoon aan milfsquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom las ik in de OP milfs ipv mits?
Nein, ik vind jouw willempie ook aantrekkelijk!quote:
dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Zoveel groter zijn mijn boobies niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]voorspelbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
wat hast du dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Zoveel groter zijn mijn boobies niet
je bent gewoon multifunctioneelquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nein, ik vind jouw willempie ook aantrekkelijk!
nee jij niet, de uiers welquote:
85Cquote:
bijna t zelfdequote:
LAWL XD XD ^.^quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lueken woordspeling hihi. Gr gr
mannen en mannenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mannen en mannen agossie
vrouw + man vooruit
vrouw + vrouw![]()
vrouwen en vrouwen is leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mannen en mannen
vrouw + man
vrouw + vrouw
indd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouwen en vrouwen is leuk om naar te kijken
mannen en mannen brrrrr
tijdje terug was het homokanaal hier een tijd zichtbaarquote:
oh ja ik heb er niks tegen, ik wil het gwn niet zien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tijdje terug was het homokanaal hier een tijd zichtbaar
maar goed, ze moeten het zelf weten
soms zijn homo's best lekker, maar alleen als ze extreem lekker zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tijdje terug was het homokanaal hier een tijd zichtbaar
maar goed, ze moeten het zelf weten
homo's kunnen wel mannelijk zijn, nichten howeverquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
soms zijn homo's best lekker, maar alleen als ze extreem lekker zijn
ik zou best een man anaal nemen, gewoon puur om ze fakkenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh ja ik heb er niks tegen, ik wil het gwn niet zien.
ah, een voorbindtypjequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou best een man anaal nemen, gewoon puur om ze fakken
gordonquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
homo's kunnen wel mannelijk zijn, nichten however
been therequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zou best een man anaal nemen, gewoon puur om ze fakken
ik heb het dan ook niet over nichtenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
homo's kunnen wel mannelijk zijn, nichten however
nee, ik wil gewoon een man vernederenquote:
aan mij heb je vrij weinig iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik moet dus bij mk zijn als ik eens een bh wil lenen
Ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ja maar ik ga op dieet. dus dan vallen mn tieten ook afquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
misschien past mn bh om je ballenquote:
er zijn homo's waarbij vergeleken zelfs Gordon een macho kerel isquote:
awwwquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja maar ik ga op dieet. dus dan vallen mn tieten ook af
wuuuutquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien past mn bh om je ballen
die vermijd ikquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn homo's waarbij vergeleken zelfs Gordon een macho kerel is
mijn tieten zijn niet kleiner geworden door mijn dieetquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goedzo, das namelijk slechtquote:
je oogt niet echt dik in je foboquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijne zijn al eens gekrompen met lijnenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn tieten zijn niet kleiner geworden door mijn dieetgelukkig maar, anderd hou ik niks over
ben ik ook nietquote:
kijk dat klinkt sociaalquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben ik ook nietik doe het om iemand te steunen
ach je zal heus niet opeens AA krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijne zijn al eens gekrompen met lijnen
joahquote:
hoop het niet lolquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach je zal heus niet opeens AA krijgen
gaat het om jequote:Op maandag 3 oktober 2011 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
joahtis anders nog zwaarder voor die gene
hmmm dat wordt exit 'F' danquote:
past die nog?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb mijn AA bh ook nog van klas 1 ofzo
ze is geen walrus ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat wordt exit 'F' dan
maar als ze echt veel te dik is dan is dat de minste zorg
preciesquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze is geen walrus ofzo
ik vind dr prima. zij niet, maar zij moet zich gelukkig voelen
quote:
* Moeraskat gaat naast je staanquote:
2000 maar hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij bent me een paar duizend posts voor zie ik
joah, maar jouw profiel is 5 jaar jongerquote:
ik denk dat het Pinkeltje wordtquote:
ik post teveelquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joah, maar jouw profiel is 5 jaar jonger
maar ik ben oop pas in 2010 meer gaan posten
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:14 schreef Moeraskat het volgende:
Er lag een ei zo wit als sneeuw
midden in het gras en niemand van de dieren wist van wie dat ei wel was
ooh zegt de kip. ik zie het al het is een kippen ei. en ik ben een kip zoals je ziet dat ei is dus van mijquote:
quote:
*duim in mond*quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
Neeeeee zegt de haan, dat ei is veelste groot voor jou het is een hanen ei
zo gaat het verhaal nu eenmaal jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hanen die eieren leggen, moet toch niet gekker worden
meer meer meerquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:18 schreef Moeraskat het volgende:
HAHA zegt de poes, een hanen ei.
doe niet zo mal, het is een poezen ei dat ei dus van mij
sorry dat ik realistisch benquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zo gaat het verhaal nu eenmaal ja
imagination!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry dat ik realistisch ben
wat bedoel je ?quote:
dagcijfers zijn van het gehele forumquote:
eckte fotautistenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik zit met een stel levenlozen opgescheept
het schuim kwam er subtiel, maar met een aardig tempo uit, jaquote:
nog geen andere SC's geprobeerd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
2/3e van mijn posts maak ik idd in GRTD
je komt daar moeilijktussen.. tenminste.. ik niet.quote:
neuh, maar ik ga mijn schoonheidsslaapje doen, tandarts enzulksquote:
succes alvast, welterustenquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh, maar ik ga mijn schoonheidsslaapje doen, tandarts enzulkskusjes
KSC post je toch ook aardig mee dacht ik zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je komt daar moeilijktussen.. tenminste.. ik niet.
mwa ik kom er wel tussen maar vind het daar niet zo tof als hierquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je komt daar moeilijktussen.. tenminste.. ik niet.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh, maar ik ga mijn schoonheidsslaapje doen, tandarts enzulkskusjes
meh. word veel genegeerd hurquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
KSC post je toch ook aardig mee dacht ik zo
ik word er ook wel eens genegeerdquote:
ken ik nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word er ook wel eens genegeerd
sommigen zijn er een beetje bang voor nieuwelingen ofzo
Radio49 topic kan je ook eens proberen, aardige gasten daar ook
mwa ik heb niks met die users, Udowu is wel tofquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word er ook wel eens genegeerd
sommigen zijn er een beetje bang voor nieuwelingen ofzo
Radio49 topic kan je ook eens proberen, aardige gasten daar ook
nee, party hardy all night \m/quote:
jaaa partyquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, party hardy all night \m/
omdat ik het mooi vind.quote:
Lekkere plek gek.quote:
midden van de pols is niet fijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
midden van de pols is niet fijn.ik weet het..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet het..Seriously?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo erg was het toch ook niet?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
ik werd opgefokt. slecht gegeten. en daarna meteen gaan roken. toen was ik in eens op de vloerquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Seriously?zo erg was het toch ook niet?
That sucks. Maarja zo heb ik zaterdag 2 bijna tegen de vlakte zien gaan vanwege een navelpiercing. En 1 daarvan was nog niet eens gepierct.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik werd opgefokt. slecht gegeten. en daarna meteen gaan roken. toen was ik in eens op de vloer
idd. maar ja ik was zo zenuwachtig dat ik te misselijk was om te eten. Stom maar goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 00:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
That sucks. Maarja zo heb ik zaterdag 2 bijna tegen de vlakte zien gaan vanwege een navelpiercing. En 1 daarvan was nog niet eens gepierct.
Slecht eten is het stomste wat je kan doen voor het zetten van een piercing of tattoeage.
herkenbaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
That sucks. Maarja zo heb ik zaterdag 2 bijna tegen de vlakte zien gaan vanwege een navelpiercing. En 1 daarvan was nog niet eens gepierct.
Slecht eten is het stomste wat je kan doen voor het zetten van een piercing of tattoeage.
zit ook best een verhaal achterquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:59 schreef Koen66 het volgende:
Ben niet zo van de tattoo's maar deze vind ik apart MK
het betekent to conquer. 'overwinnen'quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het betekent to conquer. 'overwinnen'
Het is in spiegelbeeld getatoeëerd. op de foto is dus verkeerd stiekem - maar dan krijg ik geen gezeik van mensen die het kunnen lezen -
dat heb ik bewust gedaan. je kan alleen je issues overwinnen van jezelf als je naar jezelf durft te kijken en je zelf kan accepteren. dat doe je door in de spiegel te kijken.. vandaar in spiegelbeeld.
het staat op mijn pols omdat daar een slagader loopt. overwinnen moet je je hele leven.
ook staat hij voor de dood van t kindje van mn zus. die voor altijd in mn hart blijven zal.
en voor wat ik met mijn vriendin heb aangezien dat een ingewikkelde situatie heb waar ik verder niet opinga.
Mooiquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het betekent to conquer. 'overwinnen'
Het is in spiegelbeeld getatoeëerd. op de foto is dus verkeerd stiekem - maar dan krijg ik geen gezeik van mensen die het kunnen lezen -
dat heb ik bewust gedaan. je kan alleen je issues overwinnen van jezelf als je naar jezelf durft te kijken en je zelf kan accepteren. dat doe je door in de spiegel te kijken.. vandaar in spiegelbeeld.
het staat op mijn pols omdat daar een slagader loopt. overwinnen moet je je hele leven.
ook staat hij voor de dood van t kindje van mn zus. die voor altijd in mn hart blijven zal.
en voor wat ik met mijn vriendin heb aangezien dat een ingewikkelde situatie is waar ik verder niet opinga.
thnxquote:
dat zou ik ook niet eens durven. ik wil er geen spijt van krijgenquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
thnxik zou nooit een tattoo nemen zonder betekenis
welterusten meneer :$quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:11 schreef Koen66 het volgende:
Maar
Ik dreig in te kakken
Dus maar beter
Tot morgen meissies![]()
![]()
heb je pic?quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb er vandaag wel 1 gezien die ik MEGA mooi vind maar oke
dat op je rug?quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb je pic?
ik hoop echt binnenkort geld te hebben om de mijne uit te breiden.. in mijn hoofd is het ook tijd daarvoor
uhhuh, ik ben nu bereid haar los te laten, plus aangezien ik MEZELF aan het loslaten ben.. Een deel van mezelfquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat op je rug?
ja maar ik wil niet posten
de symbolische vleugels.. maar het is nog moeilijk.. want ik wil niet van die brave engelvleugels, het moet wel ietwat dark zijn (vooral aangezien hetgene ik los ga laten), maar ook weer niet TE duister.. also, de tattoo die ik heb is ietwat tribalachtig, dus het moet er wel bij passen.. dan zou ik wellicht met schaduwen moeten gaan werken, maar die moet ik dan ook weer uitbreiden in mijn al bestaande tattooquote:
ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de symbolische vleugels.. maar het is nog moeilijk.. want ik wil niet van die brave engelvleugels, het moet wel ietwat dark zijn (vooral aangezien hetgene ik los ga laten), maar ook weer niet TE duister.. also, de tattoo die ik heb is ietwat tribalachtig, dus het moet er wel bij passen.. dan zou ik wellicht met schaduwen moeten gaan werken, maar die moet ik dan ook weer uitbreiden in mijn al bestaande tattoo
ja ik zoek nog iemand die kan tekenenquote:
oquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik zoek nog iemand die kan tekenen
het mag zo groot als mogelijkquote:
nee.. nee, ik ben chaotisch, dus moet m'n tattoo ook niet te strakquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:28 schreef Moeraskat het volgende:
of het strak moet zijn. of met poespas
da's me toch iets te engeltjes achtig.. en er moet idd wel WAT meer detail in.. duisterderquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
dus dit niet:
[ afbeelding ]
wat ik ook lelijk vind maar goed.
zoiets jaquote:
da's me dan weer TE lomp ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:42 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik niet zo mooi
wil jou wel nemenquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:41 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil dat je die neemt, die tattoooo
die vind ik mooiquote:
ik zou m zelf niet nemen, maar de.. ja.. de contrasten, die komen wel aardig overeen met wat ik wilquote:
die je net postte?.. in dat geval: uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kga t ff in spoilers doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:53 schreef Moeraskat het volgende:
zoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kga t ff in spoilers doen![]()
.. maar die loopt wel heeeeeeeeeeel ver door
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
uhhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
geen idee waar jij het over hebt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
godver, rat!quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee waar jij het over hebt hoor
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:56 schreef Moeraskat het volgende:
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:58 schreef Moeraskat het volgende:
en dit?artSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:07 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:09 schreef Moeraskat het volgende:
dit neem ikawesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wanneer ga je m laten zetten?quote:
nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wanneer ga je m laten zetten?
party all niiiiiiiiiiiiiiightquote:
nee, maar ik hoef pas 's middagsquote:
Nee, het is 3 oktober en dan is iedereen in Leiden vrij.quote:
Leids Ontzet, dat wordt gevierd dat Leiden van het beleg van de Spanjaarden werd bevrijdt tijden de tachtigjarige oorlog.quote:
Moet je maar in Leiden op school zitten of werken.quote:
daar pas ik niet tussenquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leids Ontzet, dat wordt gevierd dat Leiden van het beleg van de Spanjaarden werd bevrijdt tijden de tachtigjarige oorlog.
[..]
Moet je maar in Leiden op school zitten of werken.
ik ben een simpel meisje van het plattelandquote:
fresh air en huppelen door weilandenquote:
Wat versta jij onder platteland? Welke provincie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben een simpel meisje van het platteland
Ook een simpel meisje van het 'platteland'?quote:
overijsselquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat versta jij onder platteland? Welke provincie bijvoorbeeld.
[..]
Ook een simpel meisje van het 'platteland'?
Ja, dat is best wel plattelands ja.quote:
Ik kom officieel ook uit een dorp, maar hier in Zuid-Holland zegt dat helemaal niks. De meeste dorpen en steden zijn aan elkaar vastgegroeid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |