heb je pic?quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:12 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb er vandaag wel 1 gezien die ik MEGA mooi vind maar oke
dat op je rug?quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
heb je pic?
ik hoop echt binnenkort geld te hebben om de mijne uit te breiden.. in mijn hoofd is het ook tijd daarvoor
uhhuh, ik ben nu bereid haar los te laten, plus aangezien ik MEZELF aan het loslaten ben.. Een deel van mezelfquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat op je rug?
ja maar ik wil niet posten
de symbolische vleugels.. maar het is nog moeilijk.. want ik wil niet van die brave engelvleugels, het moet wel ietwat dark zijn (vooral aangezien hetgene ik los ga laten), maar ook weer niet TE duister.. also, de tattoo die ik heb is ietwat tribalachtig, dus het moet er wel bij passen.. dan zou ik wellicht met schaduwen moeten gaan werken, maar die moet ik dan ook weer uitbreiden in mijn al bestaande tattooquote:
ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
de symbolische vleugels.. maar het is nog moeilijk.. want ik wil niet van die brave engelvleugels, het moet wel ietwat dark zijn (vooral aangezien hetgene ik los ga laten), maar ook weer niet TE duister.. also, de tattoo die ik heb is ietwat tribalachtig, dus het moet er wel bij passen.. dan zou ik wellicht met schaduwen moeten gaan werken, maar die moet ik dan ook weer uitbreiden in mijn al bestaande tattoo
ja ik zoek nog iemand die kan tekenenquote:
oquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja ik zoek nog iemand die kan tekenen
het mag zo groot als mogelijkquote:
nee.. nee, ik ben chaotisch, dus moet m'n tattoo ook niet te strakquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:28 schreef Moeraskat het volgende:
of het strak moet zijn. of met poespas
da's me toch iets te engeltjes achtig.. en er moet idd wel WAT meer detail in.. duisterderquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:30 schreef Moeraskat het volgende:
dus dit niet:
[ afbeelding ]
wat ik ook lelijk vind maar goed.
zoiets jaquote:
da's me dan weer TE lomp ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:42 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik niet zo mooi
wil jou wel nemenquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:41 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil dat je die neemt, die tattoooo
die vind ik mooiquote:
ik zou m zelf niet nemen, maar de.. ja.. de contrasten, die komen wel aardig overeen met wat ik wilquote:
die je net postte?.. in dat geval: uhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kga t ff in spoilers doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:53 schreef Moeraskat het volgende:
zoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kga t ff in spoilers doen![]()
.. maar die loopt wel heeeeeeeeeeel ver door
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
uhhuhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
geen idee waar jij het over hebt hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
godver, rat!quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
geen idee waar jij het over hebt hoor
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:56 schreef Moeraskat het volgende:
wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:58 schreef Moeraskat het volgende:
en dit?artSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |