SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:07 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:09 schreef Moeraskat het volgende:
dit neem ikawesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
wanneer ga je m laten zetten?quote:
nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wanneer ga je m laten zetten?
party all niiiiiiiiiiiiiiightquote:
nee, maar ik hoef pas 's middagsquote:
Nee, het is 3 oktober en dan is iedereen in Leiden vrij.quote:
Leids Ontzet, dat wordt gevierd dat Leiden van het beleg van de Spanjaarden werd bevrijdt tijden de tachtigjarige oorlog.quote:
Moet je maar in Leiden op school zitten of werken.quote:
daar pas ik niet tussenquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leids Ontzet, dat wordt gevierd dat Leiden van het beleg van de Spanjaarden werd bevrijdt tijden de tachtigjarige oorlog.
[..]
Moet je maar in Leiden op school zitten of werken.
ik ben een simpel meisje van het plattelandquote:
fresh air en huppelen door weilandenquote:
Wat versta jij onder platteland? Welke provincie bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben een simpel meisje van het platteland
Ook een simpel meisje van het 'platteland'?quote:
overijsselquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat versta jij onder platteland? Welke provincie bijvoorbeeld.
[..]
Ook een simpel meisje van het 'platteland'?
Ja, dat is best wel plattelands ja.quote:
Ik kom officieel ook uit een dorp, maar hier in Zuid-Holland zegt dat helemaal niks. De meeste dorpen en steden zijn aan elkaar vastgegroeid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |