het is gewoon niet echt grappig kthnxbyequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
Moeraskut is fout ? Kan me echt niet voorstellen dat iemand daar serieus aanstoot aan neemt.Paint gewoon wat ik leuk vind
Graag! Als je 't echt niet tof vond sorry.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
serieus zeg... dit was EERGISTER t gaat over mij en ik zit hier niet eens om te janken oid. ist nu afgelopen of wat?
t was grappiger geweest met een onderbouwende grapquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Graag! Als je 't echt niet tof vond sorry.
\o/quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
En nee ik vond het niet grappig maar ook niet de moeite om er een mod op af te sturen. dat heb ik dus ook niet gedaan. Als ik dit echt ENORM erg had gevonden had ik dat wel gedaan.
![]()
nou happy happy joy joy
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
wel je moet wel happy happy joy joy zijn Wharheit.
Mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geeb liefde voor mijn tandarts, ik schijt bagger voor dat mens
blij dat het je pa of ma niet is danquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geeb liefde voor mijn tandarts, ik schijt bagger voor dat mens
Och toe jee, sterkte beertjequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:28 schreef gianni61 het volgende:
fijn, nog meer werk
collega belt op:
goed nieuws: die opdracht die we hebben gekregen wordt ongeveer 3x keer zo groot
slecht nieuws: ze willen woensdag de nieuwe prijs.
fijn. ik zit nog de hele week alleen terwijl mijn collega op mallorca ligt te chillen.
fuck it, ik ga koffie halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |