Ik had niet door dat ik er 1 miste, bedanktquote:
Ik denk dat WAHRHEIT zelf wel weet over wie het gaat?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik denk dat WAHRHEIT zelf wel weet over wie het gaat?
dat richting MK was niet echt een grapquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:56 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ze haten op me omdat ik gister aan 't kloten was(Gejaagd op nieuw topic) en Crazy-M in 't bijzonder omdat hij de dag ervoor een grap over MK niet kon waarderen. </care>
je hebt duidelijk een topic gemistquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan moeten ze hier niet gaan miereneuken!Jij bent gewoon welkom!
![]()
dank voor ophelderen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
en een bijpassende TT
goedemorgen allen
stomquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:14 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de duidelijkheid
[ afbeelding ]
en een bijpassende TT
goedemorgen allen
* Crazy-M legt MK weer in bedje neerquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Graag gedaanen nu wil ik weer slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
jij was daar toch ook bij ?quote:
die UI van jou had hij ook aangepastquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar het was me schijnbaar ontgaan
lief katjequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Graag gedaanen nu wil ik weer slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar dat was nog grappigquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die UI van jou had hij ook aangepast
Ik snap je, je zit gewoon op fok, en ze moeten je niet zo serieus nemen !quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
Moeraskut is fout ? Kan me echt niet voorstellen dat iemand daar serieus aanstoot aan neemt.Paint gewoon wat ik leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |