het is gewoon niet echt grappig kthnxbyequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:21 schreef WAHRHEIT het volgende:
Moeraskut is fout ? Kan me echt niet voorstellen dat iemand daar serieus aanstoot aan neemt.Paint gewoon wat ik leuk vind
Graag! Als je 't echt niet tof vond sorry.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:23 schreef Moeraskat het volgende:
serieus zeg... dit was EERGISTER t gaat over mij en ik zit hier niet eens om te janken oid. ist nu afgelopen of wat?
t was grappiger geweest met een onderbouwende grapquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:24 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Graag! Als je 't echt niet tof vond sorry.
\o/quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:24 schreef Moeraskat het volgende:
En nee ik vond het niet grappig maar ook niet de moeite om er een mod op af te sturen. dat heb ik dus ook niet gedaan. Als ik dit echt ENORM erg had gevonden had ik dat wel gedaan.
![]()
nou happy happy joy joy
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Moeraskat het volgende:
wel je moet wel happy happy joy joy zijn Wharheit.
Mee eensquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geeb liefde voor mijn tandarts, ik schijt bagger voor dat mens
blij dat het je pa of ma niet is danquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb geeb liefde voor mijn tandarts, ik schijt bagger voor dat mens
Och toe jee, sterkte beertjequote:Op maandag 3 oktober 2011 09:28 schreef gianni61 het volgende:
fijn, nog meer werk
collega belt op:
goed nieuws: die opdracht die we hebben gekregen wordt ongeveer 3x keer zo groot
slecht nieuws: ze willen woensdag de nieuwe prijs.
fijn. ik zit nog de hele week alleen terwijl mijn collega op mallorca ligt te chillen.
fuck it, ik ga koffie halen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je poetst niet goed genoeg!jaaaa die kennen we nu wel
toen pas ?quote:
haar gebit ziet er inderdaad niet uitquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:30 schreef NBT het volgende:
[..]Stomme tandarts! Ga zelf goed poetsen je stinkt uit je bek!
waar is die tandarts!quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tandarts heet Philipe en hij is hawttt
nee, niet dat ik weet, maar niet door mij igg.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:30 schreef Crazy-M het volgende:
Spacie![]()
MK: was daar serieus een mod op afgestuurd ?
is dat hij er zelf over begon tenminste vandaag
@ alle nieuwe binnenkomers: goedemorgen
ok, dacht alquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weet, maar niet door mij igg.
zometeen maar weer mn zuurpakje aantrekken en leidingbanen gaan nalopenquote:
te moeilijk op maandag ochtend.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zometeen maar weer mn zuurpakje aantrekken en leidingbanen gaan nalopen
Die van mij heet frisjeck en die assistentes van hemquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn tandarts heet Philipe en hij is hawttt
o, vandaar dat brandx in 1 keer hier wasquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
@Crazy-M: om openen nieuwe reeks zonder LAPO, niet om plaatje.
wát ga je doen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zometeen maar weer mn zuurpakje aantrekken en leidingbanen gaan nalopen
moeilijk niet, maar er zijn nog meer dingen die voor 12 uur af moeten.quote:
een zuurpak aantrekken en leidingbanen nalopen..quote:
Have funquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een zuurpak aantrekken en leidingbanen nalopen..
ach ja, het is nog lekker weer zullen we maar zeggenquote:
ik ook van jouquote:
anders was ze minstens een dag telaatquote:
fixedquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou even dat geboor aanhoren, later
Suc6quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou even dat gezeur aanhoren, later
ben je nou nog niet weg?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
bwahaha, what the hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
it's so fluffy, i'm gonna diequote:
* Crazy-M geeft kopje koffiequote:
maar beertje toch, wat zeg je nuquote:
ik hoop voor je, dat dit niet de eerste keer was?quote:
jij hebt zeker nog geen foto's van moeraskatje gezienquote:
quote:
ben jij ook naakt?quote:
Alleen deze dat ze nog in bed lag:quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoop voor je, dat dit niet de eerste keer was?
[..]
jij hebt zeker nog geen foto's van moeraskatje gezien
quote:
Ik zit op mijn werk, dus nee.quote:
ah bij jou ook dus zo warmquote:
Jammer zegquote:
Neehoor, heb een leuk jurkje aanquote:
dan redden ze je wel alst eerstquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik slaap nooit naakt, dan ben ik bang dat er brand uitbreekt en dat ik dan naakt naar buiten moet rennen
oh das inderdaad niet jammerquote:
volgens mij wel hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
crazy heeft mn nieuwe uggs nog niet gezien. ik haddie gister gepost![]()
Daaarom, en ik slaap ook niet naakt, draag altijd iets over mijn mutsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |